Zavedamo se, da vaše poslovanje sloni na najnaprednejših in najsodobnejših IKT-storitvah, ki jih zagotavljamo v prvem omrežju Slovenije. Želimo si čim bolj izpolnjevati vaša pričakovanja po še hitrejši odzivnosti pri odpravi napak, zato bomo s 1. 10. 2021 spremenili pogoje in ponudbo storitve SLA Osnovni v storitvah podatkovnih komunikacij Veliki poslovni internet in VPN L3.
Odprava napake bo po novem še hitrejša, izvedena bo v roku 24 ur in ne več naslednji delovni dan.
Cena zagotavljanja storitve SLA Osnovni bo 3 EUR (brez DDV) za povezave prek tehnologij xDSL, FTTH ali GPON oziroma 8 EUR (brez DDV) za povezave prek tehnologij poslovne optike ali SHDSL.
Opisane spremembe bodo samodejno stopile v veljavo za vse vaše povezave z nivojem zagotavljanja storitve SLA Osnovni.
Poleg osnovnega nivoja zagotavljanja storitev vam lahko ponudimo še zanesljivejše povezave in še hitrejšo odpravo napak. Kontaktirajte svojega svetovalca ali nas pokličite na številko 080 70 70.