Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Obvestilo uporabnikom Pošte SiOL in uporabnikom storitve Navidezni poštni strežnik – SMTP avtentikacija

10. 11. 2014

V Telekomu Slovenije bomo zaradi vedno večjih količin nezaželene elektronske pošte in s tem povezanih spletnih prevar (kot je na primer phishing) dodatno izboljšali varnost spletnega prometa. Vsem uporabnikom Pošte SiOL bomo brezplačno vklopili obvezno avtentikacijo na poštnem strežniku SMTP, tako da zloraba vašega poštnega naslova brez poznavanja vašega uporabniškega imena in gesla ne bo možna. Do e-pošte boste še naprej dostopali z enakimi podatki (uporabniškim imenom in geslom) kot doslej. Naročniki, ki nimate možnosti uporabe avtentikacije, lahko naročite storitev Pošta SiOL ali uporabite storitev Integral.

Uporabnikom e-pošte SiOL zaradi omenjeni sprememb svetujemo, da v svojem odjemalcu za e-pošto (npr. Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird) preverite nastavitve. V primeru napačnih nastavitev poštnega odjemalca boste namreč e-pošto lahko pošiljali le prek spletnega vmesnika na naslovu https://posta.siol.net.

Za nastavitev avtentikacije SMPT je treba vnesti naslednje vrednosti:
Strežnik za odhodno pošto (SMTP)/Outgoing server (SMTP)
• Ime poštnega strežnika: mail.siol.net
• Vrata/Port: 465
• Uporabi preverjanje pristnosti: DA, enake nastavitve kot za dohodno pošto (uporabniško ime in geslo za dostop do elektronske pošte)
• SSL: DA

Dodatna navodila za nastavitev odjemalcev in njihovo uporabo najdete na http://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/teme-pomoci/internet/e-posta/postni-odjemalci (navodila za nastavitev poštnih odjemalcev) oziroma http://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/teme-pomoci/internet/e-posta/posta-siol (navodila za uporabo spletnega vmesnika).

Če za uporabo e-pošte uporabljate spletni dostop prek strani https://posta.siol.net, vam za nemoteno uporabo e-pošte kljub navedenim spremembam ni treba storiti ničesar.

V primeru, da storitev e-pošte kljub vsem pravilnim nastavitvam ne deluje, prosimo, da na naslov tehnicna.pomoc@telekom.si sporočite podatke o naročniku in elektronskem poštnem predalu. Potrudili se bomo, da nemoteno delovanje storitve ponovno vzpostavimo v najkrajšem možnem času.