Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Obveščamo vas, da smo zaznali povečano število poskusov zlorab dostopa do spletnega portala za upravljanje storitev poslovne VoIP telefonije (voip.telekom.si), katerega uporaba je vključena v storitvah IP Centreks, Govorni dostop, Hotelski trojček ter Poslovnih paketih. S ciljem, da preprečimo dejanske vdore in morebitno zlorabo ter posledično nastalo škodo, je Telekom Slovenije proaktivno pristopil k zagotavljanju večje varnosti omrežja in zagotovitve zaščitnih ukrepov za svoje uporabnike. V ta namen lahko Telekom Slovenije uporabnikom ponastavi gesla za dostop do VoIP-portala. Sprememba gesel ne vpliva na delovanje telefonov in telefonske storitve, onemogočen pa je dostop do portala in uporaba programskih klientov (Orodna vrstica, Posredovalno mesto, Klicni center). Vsem uporabnikom omenjenih storitev in portala predlagamo, da redno spreminjajo svoja gesla in skrbijo za njihovo varnost ter upoštevajo ostala navodila za ravnanje z gesli. Če zaznate, da je dostop do VoIP portala onemogočen ali pa vam ne deluje več prijava v programske kliente, se prosimo obrnite na Službo za tehnično pomoč uporabnikom na številki 080 1000.