Klicni portal vam omogoča izvedbo interaktivnih glasovnih storitev oz. odzivnikov z uporabo spletnih aplikacij VoiceXML.
Do njih uporabnik dostopa s klicem na odzivnik, ki mu ponuja izbiro v obliki pritiskov na določeno tipko (izbira DTMF) ali s prepoznavo uporabnikovega glasu.
Namenjen je naprednejšim ponudnikom, ki razpolagate s spletnim strežnikom in imate znanje za razvoj spletnih aplikacij za avtomatizirano predvajanje glasovnih vsebin.
Ključne lastnosti:
Tehnične specifikacije
Z uporabniškega vidika gre pri Klicnem portalu za avtomatizirani glasovni odzivnik, pri katerem uporabnik izbira vsebino glasovno ali s pritiskom tipke mobilnika (izbira DTMF). Vrstni red in logiko predvajanja vsebin zagotavlja ponudnikova (se pravi, vaša) računalniška aplikacija, ki za osnovo uporablja informacije, strukturirane s programskim jezikom Voice XML.
Klicni portal omogoča tudi snemanje klica uporabnika.
Glavna prednost Klicnega portala je, da omogoča veliko število hkratnih klicev na isto številko (premijsko 090 ali običajno mobilno), ne da bi morali kot ponudnik vnaprej zakupiti več linij za sprejemanje sočasnih klicev.
Vsak ponudnik glasovnih vsebin na Klicnem portalu lahko pred podpisom pogodbe o sodelovanju z družbo Telekom Slovenije brezplačno testira svoje rešitve.
Za razvoj glasovnih aplikacij se lahko obrnete tudi na partnerje, ki vam bodo razvili aplikacijo v skladu z vašimi željami.
Primeri uporabe
Ponudite lahko različne glasovne vsebine – od splošnih informativnih do zabavnih in sproščujočih. Dostop do njih je zelo enostaven in zato namenjen različnim ciljnim skupinam.
Premijske glasovne vsebine, ki jih lahko ponudite:
Nepremijske glasovne vsebine, ki jih lahko ponudite:
Klicni portal lahko kombinirate z SMS/MMS API-jem in/ali API-jem za internet/mobilni internet. Tako se npr. uporabnik lahko zgolj s klicem na določeno številko naroči na prejemanje sporočil SMS/MMS ali pa si naloži povezavo do mobilne strani ipd.
Klicni portal omogoča izvajanje interaktivnih storitev, kjer uporabniki prispevajo vsebino in sooblikujejo storitev, oddajo (npr. izjave tedna, posneta vprašanja gostom v studiu, glasovanja, sodelovanja v nagradnih igrah, zmenkarije ipd).
Uporabnik pokliče številko svoje knjižnice in se naroči na prejemanje opozorilnih sporočil SMS za pravočasno vračanje knjižničnega gradiva.