Varno bivanje na domu s 24/7 pomočjo

Tehnik Maks
Tehnik Maks
Pred 140 dnevi
·
Čas branja: 5 min
·
Poslušaj vsebino

Ostanite varni in neodvisni na svojem domu – E-oskrba vam nudi takojšnjo pomoč v nujnih primerih 24 ur na dan, vse dni v letu.

E-oskrba Telekoma Slovenije je storitev, ki omogoča starejšim, kroničnim bolnikom in invalidom varno bivanje na domu. S pomočjo varovalnega telefona in zapestnice z gumbom za klic na pomoč so uporabniki povezani z asistenčnim centrom 24/7. Ob pritisku na gumb ali ob zaznanem padcu center organizira potrebno pomoč. Tako E-oskrba zagotavlja večjo samostojnost uporabnikom in mir svojcem, saj ti vedo, da je pomoč vedno na voljo.

Kaj je E-oskrba in kako deluje

E-oskrba je storitev, ki omogoča uporabnikom večjo varnost in samostojnost na njihovem domu. Osnovni paket vključuje varovalni telefon in zapestnico z gumbom za klic na pomoč, ki uporabnikom omogočata hitro povezavo z asistenčnim centrom. Ob pritisku na gumb ali zaznanem padcu se vzpostavi takojšnja povezava s strokovnim osebjem, ki oceni situacijo in organizira potrebno pomoč.

Sistem deluje preprosto in zanesljivo. Ko uporabnik potrebuje pomoč, pritisne gumb na zapestnici ali varovalnem telefonu. V primeru padca se lahko klic sproži samodejno. Asistenčni center se takoj odzove, vzpostavi dvosmerno komunikacijo z uporabnikom in preveri, kakšno pomoč potrebuje. Če je treba, center obvesti svojce ali pokliče nujno medicinsko pomoč.

Storitev deluje 24 ur na dan, vse dni v letu, kar pomeni, da so uporabniki ne glede na čas in okoliščine vedno povezani s strokovno podporo. To zagotavlja občutek varnosti in brezskrbnosti tako uporabnikom kot njihovim svojcem. Poleg osnovne opreme so na voljo tudi dodatne naprave, kot so detektorji dima, izliva vode in ogljikovega monoksida, ki še dodatno povečajo varnost domačega okolja.

E-oskrba je idealna rešitev za vse, ki želijo čim dlje ohraniti neodvisnost, hkrati pa imeti zagotovljeno hitro pomoč v nujnih primerih.

Varno bivanje na domu s 24/7 pomočjo - statistika

Prednosti za uporabnike in njihove svojce

E-oskrba prinaša številne prednosti tako uporabnikom kot njihovim svojcem. Največja prednost za uporabnike je občutek varnosti in neodvisnosti. S storitvijo lahko ostanejo v svojem domu, v katerem se počutijo najbolj udobno, hkrati pa imajo zagotovljeno hitro pomoč v nujnih primerih. Povezava z asistenčnim centrom 24/7 pomeni, da nikoli niso sami, saj lahko ob padcu ali slabem počutju enostavno sprožijo klic na pomoč.

Za svojce predstavlja E-oskrba veliko razbremenitev. Vedno lahko vedo, da je njihovim bližnjim na voljo strokovna pomoč, tudi kadar sami niso prisotni. To zmanjša skrbi in stres, ki ga pogosto prinaša skrb za starejše ali bolne družinske člane. Hitro odzivanje asistenčnega centra omogoča pravočasno pomoč in preprečuje hujše posledice nesreč, kot so padci ali zdravstvene težave.

Uporabniki so navdušeni

Telekom Slovenije je kot prvi ponudnik storitve E-oskrbe v Sloveniji že pomagal skoraj 8.000 uporabnikom, ki se prav zaradi nje počutijo samozavestnejše in varnejše.

Uporabniška poročila razkrivajo:

  • 96,8 % uporabnikov meni, da jim E-oskrba zagotavlja večjo varnost.
  • 98,4 % uporabnikov storitev ocenjuje kot dovolj preprosto.
  • 97,7 % uporabnikov je zadovoljnih z organizacijo pomoči.
  • 10 % uporabnikov pravi, da lahko prav zaradi E-oskrbe ostanejo doma.

**Podatki izhajajo iz raziskave zadovoljstva uporabnikov v okviru projekta »E-oskrba na daljavo«, izvedene septembra 2024.

V zadnjih dveh letih so uporabniki sprožili več kot 55.000 klicev na pomoč. V več kot 600 primerih je bila potrebna nujna medicinska pomoč, več kot 600 uporabnikov je padlo v domačem okolju, več kot 400 pa jih je pomoč potrebovalo zaradi poslabšanja zdravstvenega stanja. Ti klici so omogočili hitro odzivanje in učinkovito pomoč, pogosto s podporo svojcev, ki so se po prejetem obvestilu hitro odzvali.

Oprema in dodatne možnosti

E-oskrba je prilagodljiva storitev, ki jo lahko nadgradite glede na potrebe uporabnika. Osnovni paket vključuje varovalni telefon in zapestnico z gumbom za klic na pomoč, omogoča pa tudi dodatne naprave za še večjo varnost.

Osnovni paket E-oskrbe

Osnovni paket vključuje:

  • varovalni telefon – povezan z asistenčnim centrom, omogoča dvosmerno komunikacijo in takojšen klic na pomoč;
  • zapestnica z gumbom za pomoč – lahka zapestnica, ki jo uporabnik jo nosi ves čas in ob pritisku na gumb sproži klic v asistenčni center;
  • SIM-kartica – omogoča brezhibno povezavo z asistenčnim centrom 24/7;
  • asistenčne storitve – strokovno osebje je vedno na voljo za organizacijo pomoči.

Dodatne možnosti in funkcionalnosti

Poleg osnovne opreme so na voljo dodatne naprave za še večjo varnost in udobje uporabnika:

  • mobilni detektor gibanja na obesku – prepoznava padce in samodejno sproži klic na pomoč; vodoodporen in primeren tudi za uporabo pod prho;
  • dodatna zapestnica za klic na pomoč – omogoča več uporabnikom v gospodinjstvu enostaven dostop do pomoči;
  • stikalo z vrvico za klic na pomoč – običajno nameščeno v kopalnici, omogoča sprožitev alarma s preprostim potegom vrvice;
  • detektor dima – opozori na morebitni požar in samodejno sproži klic v asistenčni center;
  • detektor izliva vode – zazna morebitne poplave v kopalnici ali kuhinji in s signalom opozori uporabnika ter asistenčni center;
  • detektor ogljikovega monoksida – zazna nevarne pline in pravočasno sproži opozorilo ter klic na pomoč.

Z dodatno opremo je E-oskrba še celovitejša in bolj prilagojena posameznikovim potrebam, kar zagotavlja še večjo varnost in brezskrbnost.

E-oskrba na domu

Kot prvi ponudnik E-oskrbe v Sloveniji vam zagotavljamo preizkušeno zanesljivo storitev, ki vam zagotavlja varno bivanje doma 24/7.

Cena in možnosti subvencioniranja

Osnovni paket E-oskrbe je na voljo že od 26,77 €/mesec za prvih šest mesecev. Dodatne naprave, kot so mobilni detektor gibanja, dodatna zapestnica, detektor dima ali ogljikovega monoksida, so na voljo za doplačilo, odvisno od izbrane opreme.

Storitev je lahko za uporabnike še dostopnejša, saj nekatere občine v Sloveniji subvencionirajo E-oskrbo, kar zmanjša stroške naročnine. Telekom Slovenije v sodelovanju z Zvezo društev upokojencev Slovenije (ZDUS) izvaja projekt Varni in povezani na domu, ki omogoča širšo dostopnost storitve. Cilj projekta je starejšim, kronično bolnim in invalidom zagotoviti večjo varnost in daljše bivanje na svojem domu ter razbremeniti njihove svojce.

Za več informacij o subvencijah in možnostih naročila se lahko obrnete na Telekom Slovenije ali preverite ponudbo na našem spletnem mestu, preverite pa tudi ponudbo za upokojence in starejše.