Nova aplikacija Moj Mobi

Tehnik Maks
Tehnik Maks
Pred 1 dnevom
·
Čas branja: 4 min
·
Poslušaj vsebino

Uredite vse glede svojega Mobi računa z enim klikom v novi aplikaciji Moj Mobi – upravljajte pakete, polnite račun, spremljajte stanje in še več!

Nova aplikacija prinaša več funkcionalnosti, boljšo preglednost in enostavnejše upravljanje mobilnih storitev. V aplikaciji Moj Mobi boste na svojem pametnem telefonu z le nekaj kliki spremljali dobroimetje, upravljali pakete in opravili plačila.

Spoznajte Moj Mobi

Cilj nove aplikacije je poenostavitev in izboljšanje uporabniške izkušnje ter uvedba sodobnejših digitalnih rešitev. Moj Mobi omogoča boljšo preglednost nad vsem – dobroimetjem in porabo količin v paketu in zakupov kot na primer HR-internet, še enostavnejše polnjenje računa Mobi. Prinaša pa tudi številne novosti – prijava s številko in brez registracije, možnost uporabe v kar 8 različnih jezikih in obveščanje s pomembnimi in aktualnimi informacijami. Prehod na novo aplikacijo je pomembna izboljšava v smeri sodobnega, uporabniku prijaznega mobilnega vmesnika.

Kaj prinaša aplikacija Moj Mobi?

Nova aplikacija Moj Mobi je zasnovana z mislijo na modernega uporabnika in prinaša številne napredne funkcije, ki vam olajšajo vsakodnevno upravljanje mobilnih storitev:

  • prva prijava s številko Mobi, vsaka naslednja prijava pa z biometričnimi podatki ali s kodo PIN,
  • podpora v 8 jezikih: slovenščina, angleščina, nemščina, italijanščina, madžarščina, hrvaščina, srbščina in albanščina,
  • upravljanje več številk: v eni aplikaciji lahko nadzorujete le svojo številko ali več številk Mobi – idealno za družine ali dodatne SIM-kartice,
  • shranjevanje plačilne kartice: za še hitrejša in enostavnejše polnitve računa Mobi,
  • potisna obvestila in nabiralnik: sprotno obveščanje o stanju, podaljšanju paketov in pomembnih informacijah, prilagojenih posameznemu uporabniku,
  • prenos dobroimetja: hitro in enostavno pošljite dobroimetje na drugo številko Mobi.

Kako aktivirati novo aplikacijo?

Aplikacijo Moj Mobi prenesite iz trgovin Google Play ali App Store. Po namestitvi izberite vam najbližji jezik za boljše razumevanje in udobnejšo uporabo, vpišite svojo številko Mobi in kodo, ki jo boste prejeli po SMS-u. Za vse naslednje prijave boste aplikacijo odklenili s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa oziroma kodo PIN – kar omogoča vaš pametni telefon.  

V aplikaciji lahko takoj preverite stanje dobroimetja, vključite pakete Mobi, napolnite račun s plačilno kartico (ki jo varno shranite za naslednje polnitve) ali z vrednostnico Mobi, urejate nastavitve – vse hitro in pregledno.

Tudi za nekdanje uporabnike IZI

Aplikacija Moj IZI je bila ukinjena 5. 8. 2025, nadomestila jo je aplikacija Moj Mobi. Če ste bili prej uporabnik IZI, se bo vaše dobroimetje samodejno preneslo, prav tako ostanejo nespremenjeni mobilna številka, SIM-kartica in načini polnitev. Ob prvi uporabi aplikacije Moj Mobi se le prijavite, nato pa lahko vse funkcionalnosti uporabljate naprej – enostavno in brez prekinitev.

S tem korakom se obstoječi uporabniki IZI selijo v okolje, ki je preglednejše, bolj funkcionalno in tehnično naprednejše. 

Paketi Mobi znižani do 50 %

Paketi za vse, ki ne želite imeti naročnine in želite upravljati s svojo porabo. Že za 1 EUR si zagotovite kartico SIM Mobi, ki vam prinaša neomejeno klicev, sporočil in prenosa podatkov za 7 dni.

že od4,99 €
3,74 €
/
mesec

Pogosta vprašanja o aplikaciji Moj Mobi

Ali za uporabo aplikacije Moj Mobi potrebujem registracijo?

Ne, za prvo prijavo v aplikacijo Moj Mobi zadostuje vnos številke Mobi. Za naslednje prijave pa lahko izberete način, ki vam najbolj ustreza – PIN, prepoznavo obraza ali prstni odtis.

Pozabil sem PIN za prijavo v aplikacijo Moj Mobi, kako se lahko prijavim?

Aplikacijo Moj Mobi odstranite s telefona in jo ponovno namestite. Nato na novo povežite svojo številko Mobi oz. številke Mobi, če ste imeli urejen dostop za več številk.

V katerih jezikih je na voljo aplikacija Moj Mobi?

Aplikacija je na voljo v kar osmih jezikih – poleg slovenščine še angleščina, nemščina, italijanščina, madžarščina, hrvaščina, srbščina in albanščina.

Kako lahko napolnim račun Mobi prek aplikacije?

Račun lahko napolnite s plačilno kartico ali vrednostnico Mobi. Plačilno kartico lahko tudi varno shranite za hitrejše prihodnje polnitve. Bližnjico za polnjenje s plačilno kartico najdete na dnu aplikacije, izbira polnitev z vrednostno kartico pa pri pregledu dobroimetja na računu Mobi.

Ali lahko z aplikacijo Moj Mobi upravljam več številk hkrati?

Da, v aplikacijo lahko dodate več številk Mobi in jih upravljate z enega mesta – idealno za družine ali uporabnike z več SIM-karticami. Odprite svoj profil (ikona levo zgoraj) in izberite možnost Dodaj številko Mobi.

Z novo aplikacijo Moj Mobi boste uživali v večji preglednosti, hitrejšem plačevanju in novih uporabnih funkcijah, ki bodo olajšale upravljanje vaših mobilnih storitev. Preklopite na Mobi in izkoristite vse prednosti sodobne, enostavne in varne aplikacije, ki vam vedno stoji ob strani.

Z novo aplikacijo Moj Mobi boste uživali v večji preglednosti, hitrejšem plačevanju in novih uporabnih funkcijah, ki bodo olajšale upravljanje vaših mobilnih storitev. Preklopite na Mobi in izkoristite vse prednosti sodobne, enostavne in varne aplikacije, ki vam vedno stoji ob strani.

Aplikacija Moj Mobi

Mobilna aplikacija Moj Mobi vam omogoča, da vse v zvezi z računi Mobi urejate na enem mestu: upravljate enega ali več računov Mobi, spremljate dobroimetje in količine, napolnite račun Mobi sebi ali drugim, izberete paket ter zakupe v Sloveniji in tujini, naročite eSIM, shranite kartice za prihodnje polnitve ...

Mobi Vstopni Banner 2900X2900