Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Spremembe pogojev poslovanja

28. 6. 2023

V Telekomu Slovenije zaradi zagotavljanja skladnosti poslovanja s spremembami zakonodaje uvajamo spremembe več pogojev poslovanja, ki začnejo veljati 10. 8. 2023.

Pogoji se usklajujejo z določbami novega Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) in na njegovi podlagi sprejetih podzakonskih aktov. Določene spremembe pa so posledica prilagoditve zapisa pogojev dejanskemu izvajanju poslovanja, s čimer želimo zagotoviti prijaznejšo uporabniško izkušnjo.

Spreminjajo se naslednji pogoji poslovanja:

Splošni pogoji
Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d.d.Dokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev

Politika zasebnosti
Politika zasebnostiDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev

Pogoji mobilnih storitev
Posebni pogoji uporabe mobilnih elektronskih komunikacijskih storitevDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev

Pogoji fiksnih storitev
Posebni pogoji uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitevDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Posebni pogoji za telefonske storitve (ISDN)Dokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Posebni pogoji za telefonske storitve (PSTN)Dokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Posebni pogoji za uporabo storitve PriporočilaDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Posebni pogoji za univerzalno storitev priključitve na javno elektronsko komunikacijsko omrežje in dostop do javno dostopnih elektronskih komunikacijskih storitevDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Posebni pogoji za telefonske storitve WLLDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev

Pogoji – predplačniki
Pogoji poslovanja in uporabe storitev MobiDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Pogoji poslovanja in uporabe storitev IZIDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev
Pogoji uporabe predplačniške ponudbe Spar MobilDokument z vidnimi spremembamiČistopis pogojev

Pravni pouk

Naročniki, na katere se spremembe nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo pravico v roku 60 dni od prejema obvestila odstopiti od naročniške pogodbe brez plačila kakršnihkoli dodatnih stroškov (na primer stroškov prekinitve naročniškega razmerja oziroma drugih administrativnih stroškov, pogodbenih kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih dogovorjenih nadomestil), razen zapadlih in neplačanih obveznosti.

Na primer: Naročnik je kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžan plačati račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme oz. drugega blaga po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja.

Naročniki so v primeru odstopa od naročniške pogodbe dolžni plačati nadomestilo za terminalsko opremo, ki so jo prejeli po akcijski ceni in jo obdržali. Če se odločijo, da bodo Telekomu Slovenije vrnili terminalsko opremo, jo lahko vrnejo v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ob upoštevanju njene normalne rabe. V tem primeru bodo zanjo plačali uporabnino za čas uporabe, Telekom Slovenije pa jim bo vrnil kupnino.

Dodatne informacije so vam na voljo na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in brezplačni številki 080 8000.