Pogoji programa zvestobe Telekoma Slovenije, veljavnost od 1. 1. 2026
Člane programa zvestobe Telekoma Slovenije obveščamo, da se s 1. januarjem 2026 spreminjajo Pogoji programa zvestobe Telekoma Slovenije.
Ključna novost je novo obdobje koriščenja točk: po novem jih bo mogoče unovčiti od 1. januarja do 31. decembra tekočega leta. Program zvestobe bodo člani lahko nemoteno uporabljali kot do sedaj – točke, pridobljene od leta 2026 naprej, bodo pridobivali in jih unovčevali za ugodnosti, le da jih bodo lahko unovčili do konca tekočega koledarskega leta, in ne več do konca marca naslednjega leta.
Za enostaven pregled stanja točk in pravočasno koriščenje ugodnosti članom priporočamo aplikacijo Moj Telekom, ki jo najdejo na tej povezavi. Več informacij o programu zvestobe, ugodnostih in možnostih koriščenja točk je na voljo tukaj.
Program zvestobe je brezplačen in članom prinaša številne ugodnosti, a če se s spremembo ne strinjajo, lahko iz programa zvestobe izstopijo. Izstopno izjavo lahko podajo na e-naslov info@telekom.si, po navadni pošti na naslov Telekom Slovenije, d. d., Program zvestobe, Cigaletova ulica 15, 1000 Ljubljana, ali jo dostavijo v najbližji Telekomov center.
Dodatne informacije so članom na voljo na www.telekom.si, na številki 041 700 700 ter na prodajnih mestih Telekoma Slovenije.