Telekom Slovenije, d.d., vse naročnike storitve Pantheon obvešča, da bo storitev Pantheon, ki jo je ponujal v sodelovanju z družbo Datalab SI d.o.o., s 23. 6. 2026 prenehal zagotavljati. Do spremembe prihaja, ker se je družba Datalab SI d.o.o. odločila za prehod na nov poslovni model, v okviru katerega bo storitev zagotavljala samostojno.
Vsi naročniki boste prejeli pisno odpoved pogodbe za storitev Pantheon z iztekom odpovednega roka z dnem 23. 6. 2026. V tem času boste naročniki deležni vseh dosedanjih funkcionalnosti in podpore, skladno z obstoječimi pogoji uporabe in še veljavno pogodbo.
Pozivamo vas, da si do izteka odpovednega roka zagotovite vso potrebno podporo za nemoteno delovanje storitev in programske opreme. V primeru, da boste pred 23. 6. 2026 prešli neposredno na partnerja, pa vas pozivamo, da nam podate odpovedno izjavo od naročniške pogodbe, saj bomo le na podlagi takšne izjave lahko predčasno prenehali z izvajanjem in zaračunavanjem storitve. Pri tem Telekom Slovenije ne bo zahteval, da morate odpovedno izjavo podati z dvomesečnim odpovednim rokom.
Prenehanje zagotavljanja poslovnega programa (ERP) Pantheon na druga naročniška razmerja, sklenjena pri Telekomu Slovenije za mobilne, fiksne in druge komunikacijske storitve, nima in ne bo imelo nobenega vpliva.
Telekom Slovenije je v sklopu življenjskega cikla produktov ERP v zadnjih 14 letih zagotavljal visoko razpoložljivo strežniško infrastrukturo za storitev Pantheon v lastnih podatkovnih centrih na območju Republike Slovenije, skupaj s povezljivostjo in naprednimi storitvami kibernetske varnosti. Varnost in zanesljivost naših rešitev potrjujejo mednarodni certifikati ISO/IEC 27001 (upravljanje informacijske varnosti), ISO/IEC 27018 (varstvo osebnih podatkov v oblaku) in ISO 22301 (upravljanje neprekinjenega poslovanja). Tudi po zaključku sodelovanja z Datalab SI d.o.o. še naprej omogočamo prehod na gostovanje posebej prilagojenih ERP-rešitev – bodisi Pantheon v namenski postavitvi za posameznega naročnika bodisi druge rešitve, ki so na voljo na trgu. Z veseljem vam predstavimo možnosti, ki najbolje ustrezajo vašim potrebam in poslovnim ciljem.
Za vsa vprašanja smo vam na voljo na kontaktni številki 041 700 700 ali e-naslovu poslovna.prodaja@telekom.si.
Za informacije glede uporabe, tehnične podpore ali prehoda na nove pogoje se lahko obrnete tudi neposredno na Datalab SI d.o.o. Pogosta vprašanja lahko spremljate na spletni strani www.datalab.si/prehod-pantheon-gostovanja-na-datalabove-streznike/, hkrati pa se lahko obrnete na pomoč uporabnikom na e-naslov prodaja@datalab.si.