So vaše storitve začasno izključene? Ker vam zaupamo, jih lahko zasebni uporabniki po izvedenem plačilu sami vključite. Strošek vklopa se zaračuna po ceniku.
Če kličete s številke, ki je izklopljena, vas odzivnik vodi do vklopa storitve. Če kličete s katerekoli druge številke, ki ni izklopljena, na številko 041 700 700 in izberete informacije o računih in vklop na zaupanje, vas odzivnik vodi k vklopu storitev. Pri vklopu storitev morate sporočiti številko naročniškega računa in davčno številko. Številko naročniškega računa najdete na mesečnem računu. V primeru izklopa več naročniških računov mora naročnik poklicati za vsak račun posebej. Po prejeti zahtevi za ponovni vklop bodo storitve samodejno vključene v najkrajšem možnem času.
Če v treh dneh ne bomo prejeli vašega plačila, bomo storitve ponovno izključili. V tem primeru vklopa na zaupanje ne boste mogli uporabiti naslednje 3 mesece.