Kaj pomeni plačilo prek direktne obremenitve?
Direktna obremenitev je plačilna storitev, pri kateri Telekom Slovenije pooblastite, da vaši banki odredi bremenitev vašega računa za znesek tekoče obveznosti.
Kaj je direktna obremenitev SEPA?
Direktna obremenitev SEPA je način plačevanja, ki omogoča, da se znesek samodejno odtegne z vašega bančnega računa (TRR) in prenese na račun prejemnika – znotraj območja SEPA. SEPA (Single Euro Payments Area) je območje, v katerem se lahko izvajajo plačila v evrih pod enakimi pogoji, pravicami in obveznostmi – ne glede na to, ali gre za domača ali čezmejna plačila. Vključuje vse države EU ter nekaj dodatnih držav (npr. Švica, Norveška, Islandija).
Kako uredim plačevanje računov prek direktne obremenitve?
Izpolnite obrazec in ga skupaj s kopijo bančne kartice pošljite na e-naslov info@telekom.si. Mi nato izpolnimo obrazec še z naše strani in pošljemo nazaj na vaš naslov.
Plačevanje prek direktne obremenitve lahko uredite tudi v Telekomovem centru in pri pooblaščenem prodajalcu. S seboj prinesite zadnji mesečni račun, osebni dokument in svojo bančno kartico.
Na enak način uredite tudi spremembo ali ukinitev direktne obremenitve. Direktno obremenitev lahko odprete za plačilo svojih računov ali za plačevanje računov drugega naročnika. Plačilo se bo vršilo z vašega TRR-ja.
Svoj izvod soglasja skrbno shranite, saj ga boste potrebovali v primeru reklamacije računa.
Podatki o direktnih bremenitvah so na voljo v Mojem Telekomu , kjer lahko spremljate izvedbo plačil. V primeru neuspešne direktne obremenitve lahko račun prav tako plačate v Mojem Telekomu.
Kdaj se izvede plačilo prek direktne obremenitve?
Plačilo prek direktne obremenitve se izvede 18. ali 22. v mesecu - datum določite ob izpolnitvi obrazca. Če želite datum spremeniti, ponovno izpolnite obrazec. Prvi račun je prek direktne obremenitve poravnan v naslednjem mesecu od sklenitve soglasja.
Podatki o direktnih obremenitvah so na voljo v Mojem Telekomu, kjer lahko spremljate izvedbo plačil. V primeru neuspešne direktne obremenitve lahko račun plačate v Mojem Telekomu.
Kaj moram urediti, če zamenjam banko ali TRR?
Ob vsaki spremembi TRR-ja (torej tudi ob menjavi banke) oddajte nov obrazec. Spremembo lahko uredite tudi v Telekomovem centru ali pri pooblaščenem prodajalcu.
Če spremembe ne javite, bomo podatke za plačilo še vedno pošiljali stari banki oziroma s starim TRR-jem, banka pa plačila ne bo izvedla.
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če prenesem naročniško razmerje na drugega uporabnika?
Če prenesete naročniško razmerje na drugega uporabnika, se direktna obremenitev ohrani le v primeru, da imate pri Telekomu Slovenije sklenjeno še kako drugo naročniško razmerje. V nasprotnem primeru se vaša direktna obremenitev ukine.
Če želi nov naročnik izbrati direktno obremenitev, mora oddati nov obrazec.
Kdo lahko uredi direktno obremenitev?
Račune lahko prek direktne obremenitve plačuje vsak, ki ima osebni transakcijski račun in je podal soglasje za direktno obremenitev izdajatelju računa.
Direktna obremenitev s tuje TRR-številke je v Sloveniji mogoča, če je račun odprt pri banki, ki je del območja SEPA (Single Euro Payments Area). To vključuje večino evropskih držav, vključno z vsemi članicami EU.
Za račun sem oddal reklamacijo, vendar imam vključeno direktno obremenitev. Ali bo ta račun kljub temu poravnan?
Oddana reklamacija ne ustavi samodejne direktne obremenitve, razen če je bila obdelana in potrjena pred datumom direktne obremenitve.
Če direktna obremenitev zaradi reklamacije ni bila izvršena, lahko svoje obveznosti poravnate v Mojem Telekomu.