Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Opcija 500 ali 1000 enot

Opcija 500 ali 1000 enot

Opciji 500 ali 1000 enot vključujeta 500 oziroma 1000 enot storitev, ki jih lahko porabite za pogovore v vsa slovenska omrežja ali SMS-/MMS-sporočila.​ Opcija je na voljo paketoma Naj A in Dostopni Start. 

KAKO VKLJUČITE​?​

  • Prek obrazca Naročilo dodatnih storitev – pri čemer se naročilo izvrši najpozneje v 5 delovnih dneh od prejema pravilno izpolnjene vloge.​
  • Prek SMS-zahteve z izbrano ključno besedo:

StoritevAkcijaMesečna naročninaKljučna besedaVelja za naročnike paketov
500 enotvklop4 EUR500 ENOT na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​
1000 enotvklop7​ EUR1000 ENOT na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​
500 enotizklop/500 ENOT NE na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​
1000 enot​izklop/1000 ENOT NE na 1918Naj A, Dostopni Start ​ ​

S poslano SMS-zahtevo se strinjate s pogoji uporabe in navodili opcije ter potrjujete, da ste seznanjeni s ceno opcije. Vklop storitve na podlagi SMS-zahteve se izvrši takoj po potrditvi z vaše strani. Potrditev zahteve za vklop mora biti opravljena v petih minutah od prejema povratnega SMS-a.

Lastnosti

  • 1 enota je enaka 1 minuti pogovora v vsa slovenska omrežja ali 1 poslanemu SMS-/MMS-u. V primeru zakupa 500 ali 1000 enot se najprej črpajo vključene enote zakupljene opcije, šele nato pa vključene količine izbranega paketa.
  • Vključene količine opcije veljajo za storitve, opravljene v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije ali v državah območja EU-tarife v okviru enega obračunskega obdobja.
  • Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje.
  • Vsaka poslana SMS-zahteva se odšteva od zakupljenih enot paketa oz. plača po ceniku paketa.
  • Posamezno opcijo lahko naročnik vključi le enkrat v obračunskem obdobju. Vklop posamezne opcije velja do preklica.
  • Mesečna naročnina posamezne opcije se za posamezno obračunsko obdobje obračuna v celoti in po veljavnem ceniku opcije, ne glede na datum vklopa/izklopa opcije.
  • Izklop opcije se ne glede na datum preklica z SMS-zahtevo izvrši z iztekom obračunskega obdobja, znotraj katerega je bila podana zahteva za izklop. V primeru preklica prek obrazca Naročilo dodatnih storitev se izklop storitve izvrši z iztekom obračunskega obdobja, pri čemer je Telekom Slovenije dolžan ta obrazec obravnavati najpozneje v 5 delovnih dneh od prejema pravilno izpolnjene vloge.