Z mobilno povezavo (Cellular) na uri Apple Watch lahko opravljate klice, odgovarjate na sporočila, prejemate obvestila itd. – tudi ko svojega iPhona nimate pri sebi.
Mobilno povezavo lahko aktivirate že med začetno nastavitvijo ure. Med postopkom poiščite možnost za nastavitev mobilne povezave in sledite navodilom na zaslonu.
Mobilno povezavo lahko nastavite tudi naknadno v aplikaciji Apple Watch:
Apple Watch Cellular se samodejno poveže z najmočnejšim brezžičnim omrežjem: iPhonom (če je v bližini), WiFi-omrežjem ali mobilnim omrežjem. Ko se ura poveže z mobilnim omrežjem, uporablja LTE.
Stanje povezave lahko preverite v nadzornem središču ali s posebno funkcijo Mobilno omrežje na številčnici. Za dostop do nadzornega središča pridržite spodnji del zaslona in povlecite navzgor.
Ko začnete uporabljati novo uro, lahko prenesete mobilno storitev s stare ure na novo:
Mobilni paket lahko kadarkoli odstranite:
Za izklop naročniškega razmerja nas boste morali kontaktirati.
Če uro izbrišete in odstranite seznanitev, boste imeli tudi možnost odstraniti mobilni paket. Ko vas sistem vpraša, izberite Izbriši vse, da odstranite tudi paket.
Zaenkrat ta možnost ni omogočena. Ura omogoča klicanje prek omrežja WiFi, tudi v tujini.
Nastavitev operaterja omogoča najbolj optimalno uporabo naprave pri izbranem mobilnem operaterju. Če telefon sam ni posodobil seznama operaterjev, lahko preverite sami:
Odprite nastavitve na svojem iPhonu.
Izberite Splošno (General) > Vizitka (About) > Operater. Če je za vas na voljo posodobitev, jo tu potrdite.