Nastavitev mobilne povezave na uri Apple Watch

Z mobilno povezavo (Cellular) na uri Apple Watch lahko opravljate klice, odgovarjate na sporočila, prejemate obvestila itd. – tudi ko svojega iPhona nimate pri sebi.

Za začetek

  • Preverite, da imate na mobitelu iPhone in uri Apple Watch nameščeno najnovejšo programsko opremo.
  • Preverite, ali so na voljo posodobitve nastavitev operaterja.
  • Preverite, ali imate ustrezen paket mobilnih storitev. iPhone in Apple Watch morata uporabljati istega ponudnika, vi pa morate biti v omrežju Telekoma Slovenije, ko nastavljate mobilno povezavo na uri.
  • Če uporabljate službeni naročniški paket, pri operaterju preverite, ali lahko na uri uporabljate mobilno povezavo. Predplačniški in nekateri starejši paketi trenutno tega ne omogočajo. Za dodatne informacije nas kontaktirajte na 041 700 700 ali info@telekom.si

Nastavitev mobilne povezave na uri Apple Watch

Mobilno povezavo lahko aktivirate že med začetno nastavitvijo ure. Med postopkom poiščite možnost za nastavitev mobilne povezave in sledite navodilom na zaslonu.

Mobilno povezavo lahko nastavite tudi naknadno v aplikaciji Apple Watch:

  1. Na iPhonu odprite aplikacijo Apple Watch.
  2. Izberite zavihek Moja ura in nato Mobilno omrežje.
  3. Izberite Nastavi mobilno povezavo.
  4. Sledite navodilom. Morda nas boste morali kontaktirati za pomoč.

Povezava z mobilnim omrežjem

Apple Watch Cellular se samodejno poveže z najmočnejšim brezžičnim omrežjem: iPhonom (če je v bližini), WiFi-omrežjem ali mobilnim omrežjem. Ko se ura poveže z mobilnim omrežjem, uporablja LTE.

Stanje povezave lahko preverite v nadzornem središču ali s posebno funkcijo Mobilno omrežje na številčnici. Za dostop do nadzornega središča pridržite spodnji del zaslona in povlecite navzgor.

  • Gumb za mobilno povezavo postane zelen, ko je povezava vzpostavljena. Zelene črtice prikazujejo moč signala.
Apple Watch Cellular Nastavitev Mobilne Povezave Zelen Desktop
  • Gumb je bel, ko je mobilni paket aktiven, vendar je ura povezana z iPhonom prek bluetootha ali WiFi-ja.
Apple Watch Cellular Nastavitev Mobilne Povezave Bel Desktop

Prenos mobilnega paketa na novo uro Apple Watch

Ko začnete uporabljati novo uro, lahko prenesete mobilno storitev s stare ure na novo:

  1. Seznanite novo uro z iPhonom. Med nastavitvijo izberite Nastavi mobilno povezavo.
  2. Izberite možnost Prenos paketa mobitel. Če telefon to zahteva, se vpišite s svojimi prijavnimi podatki.
  3. Če možnosti za prenos ne vidite, nas kontaktirajte na 041 700 700 ali info@telekom.si.

Odstranitev mobilnega paketa

Mobilni paket lahko kadarkoli odstranite:

  1. Na iPhonu odprite aplikacijo Apple Watch.
  2. Izberite zavihek Moja ura, nato pa Mobilno omrežje.
  3. Izberite gumb z informacijami poleg svojega mobilnega paketa.
  4. Izberite Odstrani naročniški paket mobitel in to potrdite.
Apple Watch Cellular Odstranitev Narocniskega Desktop

Za izklop naročniškega razmerja nas boste morali kontaktirati.

Če uro izbrišete in odstranite seznanitev, boste imeli tudi možnost odstraniti mobilni paket. Ko vas sistem vpraša, izberite Izbriši vse, da odstranite tudi paket.

Gostovanje v tujini

Zaenkrat ta možnost ni omogočena. Ura omogoča klicanje prek omrežja WiFi, tudi v tujini.

Več informacij

  • Za pregled porabe podatkov odprite aplikacijo Apple Watch na iPhonu, izberite Moja ura, nato pa Mobilno omrežje in se pomaknite do razdelka Poraba mobilnih podatkov.
  • Za vklop ali izklop mobilne povezave povlecite navzgor na številčnici, pritisnite gumb za mobilno povezavo in jo vključite ali izključite.
  • Dolgotrajna uporaba mobilne povezave porablja več baterije. Nekatere aplikacije se brez povezave z iPhonom morda ne bodo posodobile.
  • Za prejemanje SMS-ov, MMS-ov ali potisnih obvestil iz aplikacij tretjih oseb mora biti vaš iPhone vključen in povezan z WiFi ali mobilnim omrežjem.
  • Preberite, kako uporabljati funkcijo Dual SIM z modeli Apple Watch Cellular.

Ročna posodobitev nastavitev operaterja

Nastavitev operaterja omogoča najbolj optimalno uporabo naprave pri izbranem mobilnem operaterju. Če telefon sam ni posodobil seznama operaterjev, lahko preverite sami:

Odprite nastavitve na svojem iPhonu.

Izberite Splošno (General) > Vizitka (About) > Operater. Če je za vas na voljo posodobitev, jo tu potrdite.