​Preverjanje stanja in veljavnosti računa Mobi

Kako preverim stanje in veljavnost računa Mobi?

Prek mobitela

  1. V svoj mobitel vtipkajte *123# in pritisnite tipko za klic.
  2. Pokličite 123 in pritisnite 1.

Prek spleta

v Mojem Telekomu.

Podrobnosti

  • Ko vam na računu Mobi ostane za še 60 sekund pogovora, v slušalki zaslišite pisk.
  • Ko je stanje na vašem računu Mobi manjše od 0,99 €, vas odzivnik glasovno opozori.
  • Račun Mobi lahko napolnite z več zaporednimi polnitvami, največ do zneska 500 €.
  • Za pomoč pri polnjenju in za informacije o predplačniški telefoniji Mobi lahko kadarkoli pokličete na brezplačno številko 121 – tudi če je vaš račun Mobi prazen.

Obdobja polnjenja in veljavnosti

Bodite pozorni na veljavnost svojega računa Mobi in čas trajanja posamezne polnitve.

Do 90 dni

Z dnem, ko napolnite svoj račun Mobi, začne teči 90-dnevno obdobje, v katerem lahko uporabljate storitve (klice in SMS-/MMS-e lahko sprejemate tudi, če je vaš račun Mobi prazen). V tem času si račun Mobi lahko poljubno polnite. Vsakič, ko na račun Mobi dodate novo vrednost, se začne odštevati novo 90-dnevno obdobje, nova dodana vrednost se samodejno prišteje k še neporabljeni.

Od 91 do 270 dni

90 dni po zadnjem polnjenju vašega računa Mobi se vaša telefonska številka začasno zaklene in uporaba storitev ni več mogoča. Klic je mogoč le na številke 121, 123 in 112. Za ponovno uporabo storitev napolnite račun Mobi. Nova vrednost se prišteje k neporabljeni vrednosti na računu Mobi. S tem dnem se začne novo 90-dnevno obdobje.

Po 270 dneh

Po 270 dneh od zadnjega polnjenja se vaš račun Mobi trajno zaklene. Prijava v omrežje s SIM-kartico ni več mogoča, prav tako ni mogoče polnjenje računa Mobi. Neporabljena vrednost na računu Mobi nepovratno zapade. Ponovna pridobitev iste telefonske številke ni mogoča.

Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije

S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.