Bodite pozorni na veljavnost svojega računa Mobi in čas trajanja posamezne polnitve.
Z dnem, ko napolnite svoj račun Mobi, začne teči 90-dnevno obdobje, v katerem lahko uporabljate storitve (klice in SMS-/MMS-e lahko sprejemate tudi, če je vaš račun Mobi prazen). V tem času si račun Mobi lahko poljubno polnite. Vsakič, ko na račun Mobi dodate novo vrednost, se začne odštevati novo 90-dnevno obdobje, nova dodana vrednost se samodejno prišteje k še neporabljeni.
90 dni po zadnjem polnjenju vašega računa Mobi se vaša telefonska številka začasno zaklene in uporaba storitev ni več mogoča. Klic je mogoč le na številke 121, 123 in 112. Za ponovno uporabo storitev napolnite račun Mobi. Nova vrednost se prišteje k neporabljeni vrednosti na računu Mobi. S tem dnem se začne novo 90-dnevno obdobje.
Po 270 dneh od zadnjega polnjenja se vaš račun Mobi trajno zaklene. Prijava v omrežje s SIM-kartico ni več mogoča, prav tako ni mogoče polnjenje računa Mobi. Neporabljena vrednost na računu Mobi nepovratno zapade. Ponovna pridobitev iste telefonske številke ni mogoča.
Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije
S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.