Pri polnitvi računa Mobi z VALÚ Moneto uporabnik Mobi prejme kar do 20 % bonusa – odvisno od višine opravljene polnitve.
VALÚ Moneta je praktična, hitra in varna storitev, s katero lahko polnite svoj ali drug račun Mobi. Deluje doma ali v tujini (pri operaterjih, ki podpirajo ukazni niz).
Preberite si cenik uporabe in več o VALÚ Moneti.
V mobitel vtipkajte spodnji ukazni niz in ga potrdite s tipko za klicanje: *127*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo polnite#
Na zaslonu se izpiše: Racun Mobi xxxxxxxxx polnite z VALÚ Moneto za xx €. Ponovno vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klicanje.
Za potrditev polnitve vtipkajte *127# in pritisnite tipko za klicanje. Če prvi ukazni niz ostane na zaslonu, ga najprej izbrišite, nato potrdite polnitev, sicer potrditev polnitve ni sprejeta.
Na zaslonu se izpiše: Polnitev je sprejeta. Obvestilo o polnitvi boste prejeli prek SMS-a.
Po uspešnem polnjenju računa Mobi prejmete SMS s potrditvijo polnitve. Če napolnite drug račun Mobi, SMS prejme tudi uporabnik Mobi, ki ste mu račun Mobi napolnili.
Registrirani uporabniki lahko svoj ali drugi račun Mobi napolnite tudi v Mojem Telekomu. Vsa navodila o polnitvi z VALÚ Moneto so na voljo na portalu.
Polnjenje računa Mobi z VALU Moneto je dokončno - zneska ni mogoče prenesti z enega na drug račun Mobi (razen če prenos uredite skladno s storitvijo Prenos dobroimetja med predplačniškimi računu), niti ni mogoče polnitve stornirati. Morebitne reklamacije so mogoče le pisno. Pisna reklamacija mora vsebovati: ime in priimek, naslov, telefonsko številko uporabnika, datum opravljene storitve, znesek polnjenja in številko Mobi. Naslov: Telekom Slovenije, d.d., Sektor skrb za uporabnike, Služba za naročniška razmerja, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.