Kaj potrebujem, če želim uporabljati fiksni internet?
Fiksni internet telekoma Slovenije (kot samostojno storitev ali kot del fiksnega paketa) lahko naročite neglede na to, na kateri lokaciji se nahaja vaš fiksni priključek. Ob naročilu boste prejeli opremo za dostop do fiksnega interneta - modem, ki deluje tudi kot brezžični usmerjevalnik, prek katerega povežete vaše naprave v omrežje. Za uporabo fiksnega interneta potrebujete napravo, ki omogoča povezavo z internetom (računalnik, tablica, pametni telefon ...). Pokritost z brezžičnim internetnim signalom pa si lahko še izboljšate z našo rešitvijo Turbo WiFi.
Ali lahko internetni dostop dobi vsak telefonski naročnik v Sloveniji? Ali obstajajo kakšni posebni pogoji za pridobitev priključka?
Posebnih pogojev ni. Priključek lahko dobi vsak naročnik, če mu ga je le mogoče zgraditi oziroma je v njegovi bližini že zgrajeno dostopovno omrežje. Za več informacij se lahko obrnete na telefonsko številko 041 700 7000.
Plačam kakšen dodatni strošek za priključitev fiksnega priključka?
V ponudbi imamo dva načina priključitve:
Samostojna vzpostavitev je brezplačna. Cene posamezne vzpostavitve si lahko ogledate v ceniku fiksnih storitev. Dodatni strošek lahko velja v nekaterih primerih izgradnje priključka oz. priključitve na odprto širokopasovno omrežje (OŠO).
Kako preselim priključek na novo lokacijo?
Če želite fiksni internetni priključek preseliti na drugo lokacijo, izpolnite vlogo in jo oddajte v Telekomovem centru ali jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, po faksu na številko 080 80 82 ali na e-naslov info@telekom.si.
Kako svoje naročniško razmerje za fiksni internet prenesem na drugo osebo?
Za prenos naročniškega razmerja izpolnite obrazec Prenos lastništva naročniškega razmerja, ki ga dobite na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali pa nas pokličite na 041 700 700. Izpolnjeno vlogo pošljete tudi na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniške storitve, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, po faksu na številko 080 80 82 ali na e-naslov info@telekom.si.
Koliko klicnih dostopov si lahko naredim na naročniškem razmerju za fiksni internet?
Paketu pripadajo 4 klicni dostopi, ki jih lahko urejate v Mojem Telekomu.
Pozabil sem svoje geslo za fiksno razmerje. Kaj zdaj?
Za začasno spremembo gesla pokličite s kontaktne telefonske številke (številka, ki ste jo navedli v pogodbi) na brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 041 700 700. Ob klicu pripravite tudi uporabniško ime ali naročniško številko.
Kje lahko vidim seznam lokacij, na katerih je mogoče optično omrežje?
Podatek, ali je na vašem naslovu na voljo optično omrežje, lahko dobite na številki 041 700 700 ali v Telekomovih centrih. Na Telekomu Slovenije pospešeno zamenjujemo bakrena omrežja z optičnimi. Optične povezave zagotavljajo izjemno zanesljivo, hitro in varno uporabo fiksnih storitev, kot so internet, internetna telefonija in televizija. Z optičnim omrežjem zagotavljamo najvišjo kakovost, zanesljivost in varnost delovanja storitev. Omrežje prihodnosti vam nudi neomejene in simetrične hitrosti dostopa do interneta ter osnovo za vse sedanje in bodoče fiksne storitve. Telekom Slovenije upravlja največje in najsodobnejše optično omrežje v državi; priklop nanj omogoča že več kot polovici gospodinjstev v Sloveniji. Naročnikom so trenutno na voljo hitrosti do 2 gigabita na sekundo (Gbit/s), ob tem pa Telekom Slovenije omrežje nadgrajuje tudi s tehnologijo XGS-PON, ki omogoča hitrosti do 10 Gbit/s.
Kakšne so prednosti optične povezave Telekoma Slovenije?
Zakaj predlagate prenapetostno zaščito?
S katerimi napravami je združljiv modem za fiksni internet?
Ali modem deluje kot usmerjevalnik?
Koliko računalnikov in koliko telefonskih aparatov lahko priklopim na modem? Ali je to odvisno od paketa?
Na modem lahko priklopite do štiri računalnike in dva analogna telefonska aparata. Tovarniško je modem nastavljen za delovanje dveh računalnikov in dveh televizorjev. Vhode ETH na modemu je možno nastaviti tudi za delovanje drugih omrežnih naprav (BOX, IP-telefon). Vhode ETH lahko nastavite prek portala Moj Telekom. Navodila za nastavitev modema v Mojem Telekomu najdete tukaj.
Ali lahko na modem priklopim dodatne omrežne naprave, kot so na primer usmerjevalnik, stikalo ...?
Ali lahko nastavitve na modemu urejam sam?
Nastavitve brezžične povezave in namembnosti vhodov ETH lahko uredite z Digitalnim svetovalcem Maksom ali na Mojem Telekomu. Navodila za nastavitev modema v Mojem Telekomu najdete tukaj.
Kakšna je najvišja hitrost podatkov, ki jo modem omogoča?
Kako ponovno zaženem modem?
Modem lahko ponovno zaženemo tudi tako, da ga za 15 sekund izklopimo iz električnega napajanja.
Ali lahko na modem priklopim faks?
Mobilni internet
Na mojem naslovu ni UMTS-a. Imam lahko vseeno internet?
Lahko. Omrežje GSM je nadgrajeno na tehnologijo EDGE, ki omogoča zadovoljive hitrosti prenosa podatkov (do 236,8 kb/s).
Preverite, ali je na vašem naslovu EDGE.
Kje vse je signal UMTS/HSDPA?
Oglejte si zemljevid pokritosti prebivalstva s signalom GSM/UMTS.
Ali je uporaba Integrala varna?
Storitev Integral temelji na sistemu potisne pošte (Push-Mail), ki samodejno prenese e-poštna sporočila s strežnika na vaš mobitel v trenutku, ko prispejo. Za visoko stopnjo zaščite podatkov je poskrbljeno z uporabo 128-bitnega šifriranja AES, kar zagotavlja, da e-pošta pride na vaš mobitel nedotaknjena.
Kako začnem uporabljati Integral?
Za podroben opis postopka si oglejte Navodila za namestitev in nastavitve Integrala.
Kako pridobim naročniški mobilni internet?
Za dostop do interneta prek mobilnega omrežja potrebujete podatkovno kartico ali USB-modem in SIM-kartico. Uporabite obstoječo telefonsko številko, lahko pa dobite dodatno SIM-kartico, ki jo uporabljate izključno za prenos podatkov.
Na voljo vam je več paketov Mobilni net (za zasebne in poslovne uporabnike), namenjenih prenosu podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije:
Delovanje interneta na vašem naslovu lahko pred nakupom tudi preizkusite. Izposoja opreme je brezplačna, za njo se telefonsko dogovorite v Telekomovem centru.
Kako izbrati pravi naročniški paket Mobilni internet?
Če ste v dvomu, kateri podatkovni paket Mobilni internet izbrati, vam predlagamo, da uporabite Kalkulator prenosa podatkov, ki vam bo izračunal, koliko podatkov porabite ob vaši običajni rabi interneta.
Na svoji lokaciji imam šibek signal. Kako lahko izboljšam sprejem signala?
Stanje oziroma kakovost signala na določeni mikrolokaciji je pogojena z različnimi dejavniki. Preberite si priporočila za izboljšanje sprejema signala.
Za dostop do oddaljenega računalnika potrebujem statični IP-naslov. Prosim za dodelitev.
Javnega statičnega IP-ja ne dodeljujemo, ker nismo klasični internetni ponudnik. Privatne statične IP-je lahko dobite z uporabo storitve Poslovni prenos podatkov in postavljenim Radius strežnikom na vaši strani.
Za dostop do lokalnega informacijskega sistema uporabljam aplikacijo VPN, vendar povezava ne deluje. Dostop do spleta pa deluje normalno. Kaj naj storim?
Zaradi specifike aplikacije, ki jo uporabljate, je treba narediti spremembo. Prosimo vas, da nam pošljete sporočilo na e-naslov poslovnipp@telekom.si, ki naj vsebuje kratko razlago težave, telefonsko številko, ki jo uporabljate za prenos podatkov, in svoje kontaktne podatke.
Uporabljam mobilni internet Telekoma Slovenije. Ali lahko oziroma kako naj dosežem višje hitrosti prenosa podatkov?
Hitrost prenosa podatkov prek mobilnega omrežja je odvisna od faktorjev, kot sta kakovost signala mobilnega omrežja in njegova zasedenost. Svoje radijske pogoje lahko izboljšate z uporabo zunanje usmerjene antene, ki jo lahko tudi brezplačno preizkusite. Za test se dogovorite v vam najbližjem Telekomovem centru.
Kakšne hitrosti prenosa ponujate?
Dejanske hitrosti so odvisne od mnogih dejavnikov, kot so zasedensot omrežja, kakovost signala ipd. Teoretične hitrosti pa so:
Prenos proti uporabniku (Download):
Način prenosa | Hitrost |
GPRS | do 82,4 kb/s |
EDGE | do 236 kb/s |
UMTS | do 384 kb/s |
HSPA | do 7,2 Mb/s |
HSPA+ | do 26,6 Mb/s |
LTE | do 150 Mb/s |
Prenos od uporabnika (Upload):
Način prenosa | Hitrost |
GPRS | do 82,4 kb/s |
EDGE | do 236 kb/s |
UMTS | do 384 kb/s |
HSPA | do 7,2 Mb/s |
HSPA+ | do 26,6 Mb/s |
LTE | do 150 Mb/s |
Kako lahko vključim LTE na svoji mobilni številki?
Za vklop storitve LTE pošljite sporočilo SMS z vsebino LTE na številko 1918.
Ali moram spremeniti nastavitve terminala za delovanje Mobilnega poslovnega interneta?
Da. Nastavitve terminala je treba spremeniti v naslednje vrednosti:
Nastavitve terminala:
APN -> mpi
uporabniško ime/username -> mobitel
geslo/password -> internet