V primeru, da vam modem vzpostavlja povezavo, preverite, ali imate vzpostavljeno Povezavo lokalnega omrežja (omogočeno omrežno kartico), ki skrbi za povezavo med modemom in računalnikom. V primeru težav z omrežno kartico si oglejte navodila za:
Ponovno zaženite modem in računalnik. Modem izklopite iz električnega napajanja in ga po nekaj sekundah vklopite nazaj. Modem potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje.
Preverite, ali imate v vašem brskalniku nastavljeno, da deluje brez povezave. Nastavitve se povečini nahajajo pod možnostjo Datoteka/File v menijski vrstici.
Preverite, ali imate vpisane napačne naslove IP in strežnike DNS v vaši omrežni kartici. Oglejte si navodila.
Včasih je za tako napako lahko kriv tudi brskalnik, preverite delovanje interneta z drugim brskalnikom. Preverite tudi, ali imate nameščeno zaščitno programsko opremo, ki vam blokira dostop do interneta (požarni zidi, antivirusi ali virusi).