Računalnik javi napako, da je omrežni kabel izključen

Na modemu ne sveti nobena lučka

Preverite, ali je modem prižgan, na modemu morajo goreti lučke na zadnji in sprednji strani. V primeru, da lučke ne gorijo, preverite priklop elektrike. Nekateri modemi imajo na zadnji strani gumb ON/OFF za vklop in izklop modema, pritisnite ta gumb.

Okvara vhoda (porta) na modemu

Mogoče je tudi, da je prišlo do okvare vhoda (porta) na modemu, v tem primeru poskusite prestaviti kabel iz enega na drug vhod, če je to mogoče (iz vhoda ETH 1 na ETH 2 in obratno). Pri modemu Sagem pa na drug vhod ETH1 (na modemu se nahajata dva vhoda ETH1). Preverite tudi, ali imate pravilno priključen mrežni kabel v računalniku.

Okvara omrežne kartice ali omrežnega kabla

V primeru, da ste prestavili vhod na modemu in vam na Povezavi lokalnega omrežja (omrežni kartici) še kar piše, da je omrežni kabel izključen, je mogoče​, da je prišlo do okvare omrežne kartice ali pa omrežnega kabla, ki povezuje vaš računalnik in modem. Računalnik poskusite priklopiti z drugim (rezervnim) kablom. Če imate v okvari omrežno kartico, se obrnite na vašega vzdrževalca računalnika.