Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Pogoji poslovanja

Pomoč pri nakupu izdelka v E-trgovini

  • 1

    Pred nakupom priporočamo, da se prijavite v Moj Telekom. Kliknite gumb Prijava. Prijavite se lahko z računoma Facebook ali Google ali s profilom Moj Telekom (e-naslovom in geslom).

    nakup-etrgovina-korak1
    etrgovina-prijava-2
  • 2

    V E-trgovini izberite izdelek. Izbira je pestra. Uporabite lahko tudi iskalnik.

    nakup-etrgovina-korak2
  • 3

    Izberite barvo izdelka. Izdelek si lahko ogledate z vseh zornih kotov, tudi v 360-stopinjskem pogledu.

    nakup-etrgovina-korak3
  • 4

    Za nakup kliknite gumb Dodaj v košarico.
    Ko je izdelek v košarici, lahko nadaljujete z nakupom ali pa se odpravite k blagajni. Kliknite gumb Na blagajno.

    nakup-etrgovina-korak4
    nakup-etrgovina-korak5
  • 5

    V prvem koraku nakupa lahko vnesete tudi promocijsko kodo in pridobite dodaten popust. Obkljukajte strinjanje s splošnimi pogoji in kliknite gumb Nadaljuj na blagajno.

    nakup-etrgovina-korak6

    Nasvet: Ceno izdelka si lahko znižate s koriščenjem VALÚ točk. S prijavo na E-novice pridobite 20 % popusta na dodatno opremo.

    nakup-etrgovina-korak5.1
  • 6

    Preverite svoje podatke. Če ste se pred nakupom prijavili, preverite že vnesene podatke.

    Izberite način dostave.
    Izberite tudi osebo, ki bo prevzela pošiljko. V primeru, da pošiljke ne boste prevzeli osebno, vnesite podatke druge osebe.

    nakup-etrgovina-korak7
  • 7

    Izberite način plačila in sledite navodilom. Če želite račun z davčno številko, vpišite ustrezne podatke.

  • 8

    Za konec kliknite gumb Zaključek nakupa.

    nakup-valu-etrgovina
    nakup-etrgovina-korak8
  • 9

    Potrdilo o nakupu boste prejeli na izbran e-naslov. Če ste izbrali plačilo po predračunu, boste predračun prejeli kot priponko v potrditvenem sporočilu po e-pošti.

    nakup-etrgovina-korak9

Najpogostejša vprašanja

Kako poteka nakup v E-trgovini?

Kdo lahko kupuje v E-trgovini?

Ali lahko v E-trgovini nakupujem tudi brez prijave?

Zakaj ne morem opraviti nakupa?

Ali dobim potrdilo o opravljenem nakupu?

Kje pregledujem osebne podatke in seznam preteklih nakupov?

Naročil sem izdelek prek E-trgovine, kdaj ga prejmem?

Kakšni so stroški dostave?

Kje lahko prevzamem pošiljko?

Zakaj je varnostna nalepka poškodovana?

Ali lahko vrnem kupljeni izdelek?

Kje najdem servis za svojo napravo?

Kam pošljem izdelek, ki ne deluje?

Kako do naročenega blaga, če ob dostavi nisem doma?

Kako uporabljam iskalnik?

Kako in kdaj podpišem aneks, pogodbo, dobavnico …?

Kdo lahko kupi akcijske naprave?

V E-trgovini nisem našel želenega izdelka. Na kateri naslov vam lahko to sporočim?

Imam še nekaj vprašanj. Na koga se lahko obrnem?

Želim odstopiti od pogodbe. Kako to najhitreje uredim?

Kaj pomeni, da ima izdelek odprto embalažo?

Kaj pomeni, da ima izdelek lepotno napako?

Kako zavarujem svojo napravo?

Zakaj pri plačilu s plačilno kartico zahtevate dodatno varnostno potrjevanje?