Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Dostavna služba

  • Dostavo izdelkov z vezavo fiksnega naročniškega razmerja zagotavlja TNT EXPRESS WORLDWIDE.
  • Dostavo izdelkov z vezavo mobilnega naročniškega razmerja zagotavlja Pošta Slovenije.
  • Dostavo izdelkov brez vezave zagotavlja Pošta Slovenije.
  • Dostavo izdelkov, ki so na zalogi pri dobavitelju, zagotavljajo dobaviteljevi partnerji, predvidoma pa Pošta Slovenije.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od zahtev posamezne ponudbe, podpisa dokumentov, plačila ter od podane tehnične rešitve za vključitev storitev.

Načeloma pa velja:

  • za naročila izdelkov brez vezave - 2 dni
  • za naročila izdelkov z vezavo mobilnih storitev - 2 dni
  • za naročila izdelkov z vezavo fiksnih storitev - 5 dni
  • za naročila izdelkov iz ponudbe programa zvestobe VALÚ KLUB - 5 dni

Izdelki na zalogi pri dobavitelju:

  • za naročila izdelkov iz ponudbe programa zvestobe VALÚ KLUB - 10 dni
  • za naročila izdelkov z vezavo fiksnih storitev - 10 dni

Najpozneje pa je čas dostave v 30-dnevnem zakonskem roku.

Možnosti prevzema

Pošiljko pošljemo na želen naslov v Sloveniji. Dostavna služba pošiljko dostavi na izbrani naslov v Republiki Sloveniji, kar pa ne vključuje dostave do/v stanovanje. Ko bomo vaše naročilo odpremili, prejmete na e-naslov obvestilo »Vaše naročilo je na poti na vaš naslov« s podatki za sledljivost vaše pošiljke. Čas dostave je odvisen od zahtev posamezne ponudbe, podpisa dokumentov, plačila ter od podane tehnične rešitve za vključitev storitev. Naročila, oddana ob delavnikih do 12. ure, prejmete predvidoma naslednji delovni dan.


Priporočila za prevzem pošiljke

Poškodovana ali zmanjšana vsebina pošiljke/izdelkov ob dostavi


Če menite, da je vsebina paketa poškodovana, v navzočnosti dostavljavca previdno odprite pošiljko in preverite vsebino. Poškodovano pošiljko zavrnite po pravilih dostavne službe. Za rešitev postopka vam svetujemo, da kopijo zapisnika in fotografije izdelka ter embalaže, s katerih je jasno razvidna poškodba, pošljete na e-naslov reklamacije@telekom.si. Nadaljnje postopke reševanja poškodovane pošiljke bo uredil Telekom Slovenije v najkrajšem možnem času oz. v zakonsko določenem roku 30 dni.

Poškodovana ali zmanjšana vsebina pošiljke/izdelkov po izvršeni dostavi

Če ste poškodbo izdelka ali zmanjšano vsebin opazili po že prevzeti pošiljki, nemudoma sprožite postopek pri dostavni službi, ki vam je dostavila paket (izjema je dostavna služba Intereuropa, ko prijavo izvede Telekom Slovenije.). V primerih poškodovane pošiljke je treba v skladu s Pogoji dostavnih služb obvezno priložiti embalažo in jo skupaj s poškodovano vsebino predati v ogled, ki je podlaga za pripravo zapisnika. Za hitrejšo rešitev postopka vam svetujemo, da kopijo zapisnika in fotografije izdelka ter embalaže, s katerih je jasno razvidna poškodba, pošljete na e-naslov reklamacije@telekom.si.

Dostavne službe in roki za uveljavljanje poškodovane ali zmanjšane vsebine

  • Pošta Slovenije: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik pošiljke sam sprožiti postopek pri dostavni službi najpozneje v 30 dneh. Več na: https://www.posta.si/o-nas/predstavitev/reklamacije.
  • TNT EXPRESS: Priporočamo zavrnitev pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik to sporočiti Telekomu Slovenije na e-naslov info@telekom.si najpozneje v roku 24 ur od dostave.
  • Intereuropa Express: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora pošiljatelj pošiljke sprožiti postopek pri Telekomu Slovenije na e-naslovu info@telekom.si najpozneje v 5 dneh.
  • GLS: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik pošiljke sam sprožiti postopek pri dostavni službi najpozneje v 7 dneh. Postopek: https://gls-group.eu/SI/sl/prejeli-paket/pogosta-vprasanja/pritozbe.
  • DPD: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik pošiljke sam sprožiti postopek pri dostavni službi najpozneje v 7 dneh. Nasveti za pakiranje: https://www.dpd.com/si/sl/podpora/nasveti/nasveti-za-pakiranje/.
  • Selitveni servis Sebastijan Lukman s. p.: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik pošiljke sam sprožiti postopek pri dostavni službi najpozneje naslednji dan po prevzemu.
  • Slovenske železnice: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik pošiljke sam sprožiti postopek pri dostavni službi najpozneje naslednji dan po prevzemu.
  • Schenker d.d: Priporočamo zavrnitev prevzema pošiljke; po prevzemu pošiljke mora naslovnik pošiljke sam sprožiti postopek pri dostavni službi najpozneje naslednji dan po prevzemu.