Page ContentSkrb za uporabnikeZavedamo se, da so trdne vezi z uporabniki in njihovo zadovoljstvo ključni za naše uspešno poslovanje, zato je zadovoljen uporabnik osnovno vodilo našega delovanja in ena naših temeljnih vrednot. Aktivnosti vseskozi usmerjamo v zagotavljanje uporabniške izkušnje na visoki kakovostni ravni, ki je hkrati preprosta in varna. Temelji na uporabniku prijaznih in tehnološko naprednih storitvah, izdelkih in vsebinah. Potrebam in željam posameznih segmentov uporabnikov se nenehno prilagajamo na vseh področjih in zagotavljamo nove storitve, produkte in vsebine po meri uporabnika. Skrb za uporabnike izkazujemo s Programom zvestobe Telekoma Slovenije, ki je namenjen fizičnim osebam, fizičnim osebam s poslovno dejavnostjo in samostojnim podjetnikom. Člani zbirajo točke in jih menjujejo za ugodnosti. V skrbi za čistejše okolje dodeljujemo točke tudi za elektronski način prejemanja računov. Člani so dodatno nagrajeni za samostojno upravljanje s storitvami prek portala Moj Telekom, ki omogoča dostop do podatkov o storitvah na enem mestu in varno upravljanje z naročniškimi razmerji uporabnika. že več kot polovica članov je koristila ugodnosti samostojno ali prek portala Moj Telekom ali s poslanim SMS-sporočilom. Posebnim skupinam uporabnikov omogočamo ugodnejši dostop do naših storitev. Za invalide imamo posebno ponudbo. Zagotavljamo jim ustrezno storitev, terminalsko opremo in seznam javnih telefonskih govorilnic ter terminalov, dostopnih z invalidskim vozičkom. Že od začetka svojega delovanja uporabnikom s posebnimi potrebami prilagajamo tudi ponudbo. Tako smo za gluhe in naglušne pripravili paket Gluhi A, ki vključuje 20 GB prenosa podatkov, od tega 5320 MB v državah območja EU-tarife, pogovori in sporočila v domačem omrežju in v državah območja EU-tarife pa se plačujejo po porabi (0,2 evra na minuto oz. sporočilo), vendar ne več kot 2 evra mesečno. Prostovoljna društva za zaščito in reševanje imajo na voljo paket mobilnih storitev brez naročnine. Študentom in upokojencem nudimo posebne, cenovno ugodnejše pakete širokopasovnih storitev ter storitev fiksne in mobilne telefonije. V Telekomu Slovenije smo razvili tudi storitev E-oskrba, ki jo je Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti opredelilo kot socialno-varstveno storitev in Telekomu Slovenje izdalo licenco za njeno izvajanje. E-oskrba je modularna rešitev, ki učinkovito podpira bivanje starejših, invalidov, bolnikov s kroničnimi boleznimi, bolnikov po težjih operativnih posegih in oseb z demenco pri samostojnejšem bivanju na njihovem domu. 24 ur na dan jim omogoča enostaven in hiter klic na pomoč v primeru padca ali nenadne slabosti ter organizacijo pomoči. E-oskrba tako pomaga preprečevati prezgodnji odhod v institucionalno varstvo in zagotavlja učinkovitejšo rabo virov socialnega varstva, namenjenih za oskrbo.Ob tem imamo v ponudbi tudi zdravstvene pripomočke (brezžične merilnike, tehtnico, sledilec aktivnosti in spanja, oksimeter), ki omogočajo enostavno spremljanje zdravja uporabnikov doma ali na poti. Opravljene meritve se samodejno shranjujejo, tako da jih lahko uporabniki spremljajo skozi čas in delijo z osebnim zdravnikom. Na ključnih kontaktnih točkah Telekoma Slovenije (Center za pomoč uporabnikom in Operativno-storitveni center) smo našim uporabnikom na voljo 24/7. Z njimi se povezujemo tudi prek družbenih omrežij, in sicer prek Twitterja, Facebooka, Instagrama, Linkedina, Google+, chata in interaktivne asistentke Tie, ki pomaga pri iskanju odgovorov na najpogostejša vprašanja. V klicnem centru omogočamo nakup mobilnih naprav, kmalu pa bomo omogočili tudi sklepanje naročniških razmerij. V poslovnem segmentu razvijamo najsodobnejše komunikacijske storitve za podjetja vseh velikosti. Tako smo skupaj z organizacijo Logout zasnovali projekt Moja prva pogodba, ki je namenjen ozaveščanju o zdravi, odgovorni, uravnoteženi, varni, poučni in konstruktivni uporabi mobilnih naprav ter informiranju in pomoči staršem pri vzgoji otrok v digitalnem svetu. Projekt vključuje smernice za starše s priporočili, kdaj in na kakšen način otroku omogočiti stik z mobitelom, ter prvo pogodbo, ki jo starši oz. skrbniki podpišejo z otrokom oz. mladostnikom, v kateri opredelijo pravila rabe mobitela. Prav tako smo podpisniki kodeksa mobilnih operaterjev in internetnih ponudnikov za zaščito uporabnikov ter listine o odgovornosti podjetij evropskih telekomunikacijskih operaterjev (ETNO). Na spletnem mestu imamo za mladostnike in njihove starše objavljeno rubriko Nasveti za varno rabo mobilnih naprav in storitev. Objavljenih je tudi 10 zlatih pravil za varno uporabo spleta. Nasveti so koristni tudi, ko do spleta dostopamo prek svojega mobilnega telefona.