Page ContentMoč besed V Telekom Slovenije smo v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) junija 2014 pričeli s pobudo Moč besed, s katero želimo opozoriti na pojav sovražnega govora na spletu med mladimi. Ta je vse bolj prisoten tako v svetu kot v Sloveniji, zato želimo s pobudo Moč besed ponuditi informacije o tem družbenem pojavu in širiti zavedanje o pomenu kulture spletne komunikacije, še posebej med mladimi. V okviru pobude Moč besed je potekalo več aktivnosti. Najprej smo pozvali vse uporabnike spleta, da se pridružijo pobudi za kulturen spletni dialog, ki izključuje sovražni govor. Pobudo Moč besed so podprli številni znani Slovenci in nevladne organizacije.S pobudo Moč besed smo sporočilo širili tudi po mestnih ulicah z ulično zabavo in tremi murali v treh največjih slovenskih mestih. Znani urbani umetniki Teoson, Veli in Amos ter 1107 Klan so unikatno porisali vsak svojo steno izbrane zgradbe v Ljubljani, Mariboru in Kopru, besedilo za mural pa so prispevali podporniki na družbenih omrežjih #MocBesed. V okviru pobude Moč besed je bila v drugi polovici leta 2014 izvedena tudi prva slovenska raziskava o sovražnem govoru in drugih oblikah spletnega nasilja med mladimi. Raziskovalci Katedre za medijske in komunikacijske študije Fakultete za družbene vede, Univerze v Ljubljani, so januarja 2015 predstavili rezultate raziskave Moč besed, s katero so raziskovali pojave spletnega nadlegovanja med mladimi. Raziskava, ki kaže na visoko stopnjo sovražne komunikacije na spletu, je lahko v pomoč predvsem nevladnim organizacijam pri njihovem nadaljnjem delu na tem področju, saj gre za prvi tovrstni znanstveni posnetek stanja o pojavnih oblikah ter obsegu spletnega nasilja med mladimi v Sloveniji. Raziskava Moč besed (Pdf, 2,1 MB)V Telekomu Slovenije pobudo Moč besed aktivno podpiramo tudi s komunikacijskimi akcijami. Kampanja »Kar poveš, je zares«, ki je primarno namenjena mladim, se osredotoča na vpliv, ki ga lahko imajo žaljive izjave na posameznika in nadgrajuje lanskoletno kampanjo »Ne objavi, kar te lahko gnjavi«, ki je opozarjala na premislek pri objavljanju lastnih vsebin na družbenih omrežjih. S kampanjo opozarjamo, da kar je izraženo v virtualnem svetu, zadeva resnične ljudi in se odraža v resničnem življenju, ter razumevanjem posledic, ki jih prinaša uporaba družbenih omrežij. Zato tokrat spodbujamo razmislek o negativnih odmevih objav in posledicah, ki jih lahko prinašajo neprimerne, škodljive ali žaljive vsebine na družbenih omrežjih.Šport lahko združuje in povezuje, lahko pa tudi razdvaja. In ker je leto 2016 polno športnih dogodkov, prek pobude #MočBesed navijače pozivamo k navijanju brez nestrpnosti, ki itak samo kvari vzdušje. Ambasadorji in pobudniki: Moč Besed podporniki Ostali podporniki