Telekom Slovenije je uporabnikom prvič predstavil mobilno aplikacijo Moj Telekom že leta 2013. Aplikacija je od takrat doživela že nekaj prenov in pridobila številne zveste uporabnike, sedaj pa je na voljo v povsem novi izvedbi.
Nova aplikacija Moj Telekom je namenjena naročnikom storitev Telekoma Slovenije za še bolj brezskrbno uporabo storitev. Poleg že uveljavljenih rešitev nudi tudi veliko novega. Omogoča enostaven vpogled v porabo, plačevanje računov, urejanje paketov in koriščenje številnih ugodnosti programa zvestobe. Bližnjice do priljubljenih funkcij omogočajo takojšen dostop do najpogosteje uporabljenih storitev in opravil. Uporabniški vmesnik je intuitiven, z jasnimi ikonami in logično razporejenimi meniji, ki omogočajo hitro navigacijo. Uporabniki lahko izbirajo med svetlim in temnim načinom prikaza aplikacije, v aplikaciji pa bodo prek potisnih sporočil vedno na tekočem z aktualnimi novostmi in stanjem storitev. Aplikacija Moj Telekom je poleg slovenščine prvič na voljo tudi v angleškem jeziku. Naročnikom za bolj poglobljen pregled v nespremenjeni obliki še vedno ostaja spletna različica Mojega Telekoma na moj.telekom.si.
Pomembna novost, ki jo aplikacija prinaša, je nova generacija klepeta. Digitalni svetovalec Maks, ki s pomočjo umetne inteligence z uporabniki komunicira naravno in prijazno. Pomaga jim pri iskanju informacij, svetuje pri uporabi storitev ter odgovarja na vprašanja 24 ur na dan. Nudi hitro in učinkovito podporo in se nenehno uči in izboljšuje, da je lahko pri pomoči uporabnikom vsak trenutek še boljši.
»V Telekomu Slovenije sledimo sodobnim digitalnim trendom in željam uporabnikov. Prenovljena aplikacija Moj Telekom je tako odraz tehnološke dovršenosti in naše osredotočenosti na uporabnika. Zasnovali smo jo z jasnim ciljem – da bo upravljanje storitev preprosto, pregledno in prijazno. Verjamemo, da mora tehnologija služiti ljudem, zato smo združili sodoben dizajn, napredno funkcionalnost in umetno inteligenco v orodje, ki je vedno na voljo – kjerkoli in kadarkoli, na uporabnikovem mobilnem telefonu,« je ob predstavitvi prenovljene aplikacije povedala Ajda Brlec, direktorica Digitalizacije pri Telekomu Slovenije.
Poskrbljeno je tudi za varnost. Obstoječi uporabniki Mojega Telekoma se v novo aplikacijo prijavijo na enak način kot doslej, novi uporabniki pa lahko dostop do svojih storitev uredijo hitro in varno z računom SI-PASS ali videoidentifikacijo.
Za uporabnike predplačniških storitev Mobi so v Telekomu Slovenije že poleti lansirali samostojno aplikacijo Moj Mobi, ki je prav zaradi prilagojenosti naravi predplačniških storitev in najnovejših trendov med uporabniki požela navdušenje. V dobrih treh mesecih od predstavitve beleži že več kot 20.000 uporabnikov in je najbolje ocenjena aplikacija Telekoma Slovenije v trgovini Google Play.
Prav zaradi osredotočenosti na potrebe naročnikov je nova aplikacija Moj Telekom prilagojena prav njim, za upravljanje z računi Mobi pa je na voljo mobilna aplikacija Moj Mobi ali spletna različica Mojega Telekoma na naslovu moj.telekom.si.
Nova aplikacija Moj Telekom je že na voljo v trgovinah AppGallery, Google Play in App Store. Preizkusite jo še danes in odkrijte, kako enostaven je lahko vaš digitalni vsakdan.
O Telekomu Slovenije
Telekom Slovenije je ključni akter pri digitalizaciji Slovenije, ki zagotavlja zanesljivo fiksno in mobilno omrežje, najsodobnejše informacijsko-komunikacijske storitve ter je eden od vodilnih ponudnikov rešitev kibernetske odpornosti v jugo-vzhodni regiji. Zaupa mu več kot 200.000 uporabnikov širokopasovnih in TV storitev in preko 1.000.000 uporabnikov mobilnih storitev, ki cenijo odlično uporabniško izkušnjo, zanesljivost in varnost. S tem Telekom Slovenije dosega 28,6-odstotni tržni delež (vir: AKOS, Q2 2025) pri širokopasovnih priključkih ter 36,5-odstotni (vir: AKOS, Q2 2025) pri mobilni telefoniji. Telekom Slovenije z najsodobnejšim in razvejanim optičnim omrežjem dosega skoraj pol milijona gospodinjstev v Sloveniji. Mobilno omrežje 5G bo konec 2025 na voljo kar 99 odstotkom prebivalstva. V zadnjih desetih letih je Telekom Slovenije v razvoj in vzdrževanje fiksnega in mobilnega omrežja vložili več kot 680 milijonov evrov. Podjetje zagotavlja vrhunske storitve, skladne s potrebami in pričakovanji uporabnikov, ki nudijo izvrstno razmerje med kakovostjo in ceno. Uporabniki omrežje Telekoma Slovenije ocenjujejo kot najboljše v slovenskem prostoru (Vir: Brand Track, jesen 2024). Več na www.telekom.si.