Svoje storitve lahko ponujate uporabnikom mobilnih storitev in jih tudi dodatno zaračunate. To vam omogočata storitvi Samostojna številka in Ključna beseda.
Obe rešitvi sta namenjeni tako nadgradnji obstoječih storitev s komunikacijo prek SMS-/MMS-ov kakor tudi grajenju novih storitev za dodaten zaslužek. Samostojna številka vam za razliko od Ključne besede omogoča boljše pozicioniranje na trgu, predvsem pa večjo prilagodljivost in segmentacijo vaših storitev. Omogoča vam tudi poljubno in brezplačno generiranje posameznih ključnih besed.
Pri Samostojni številki izbirate med serijami 3XXX, 4XXX in 6XXX.
Pri Ključni besedi pa lahko izbirate med različnimi alfanumeričnimi znaki na skupni številki 2929.
Ključne lastnosti:
Dodatne informacije
Za uporabo obeh rešitev sklenete pogodbo. Zakup številke ali besede velja za čas trajanja pogodbe.
Primerjava storitev Samostojna številka, Ključna beseda in SMS-dialog
Samostojna številka | Ključna beseda |
format številke 3xxx, 4xxx ali 6xxx | alfanumerični ukaz na številki 2929 |
sprejem sporočil samo od uporabnikov mobilnega omrežja Telekoma Slovenije | sprejem sporočil samo od uporabnikov mobilnega omrežja Telekoma Slovenije |
rešitev treba vzpostaviti pri vsakem slovenskem mobilnem operaterju | rešitev treba vzpostaviti pri vsakem slovenskem mobilnem operaterju |
omogoča premijsko zaračunavanje sporočil | omogoča premijsko zaračunavanje sporočil |
omogoča sprejem SMS-ov in MMS-ov | omogoča sprejem SMS-ov in MMS-ov |
večja prepoznavnost, lažja segmentacija svojih ciljnih javnosti | skupna številka 2929 se deli z drugimi podjetji |
Primeri uporabe:
Samostojna številka
Podjetje, ki se ukvarja s prodajo in izdelovanjem mobilnih vsebin (zmenkarije, vedeževanje, zabavne aplikacije, igre, melodije, ozadja …), želi ponuditi svoje proizvode in storitve tudi uporabnikom mobilnega omrežja Telekoma Slovenije. V ta namen zakupi Samostojno številko (3xxx ali 4xxx ali 6xxx), prek katere bodo lahko uporabniki kupovali želene proizvode in storitve, podjetje pa jim jih bo dostavilo in zaračunalo vsebino prek sistema Telekoma Slovenije. Uporabnik do vsebin pride z ustrezno besedo/kodo, ki jo pošlje prek SMS-a. Vsebino potem tudi prejme prek SMS-a. V kombinaciji z rešitvijo Poštar, ki omogoča masovno pošiljanje sporočil SMS/MMS, lahko podjetje periodično obvešča svoje kupce o novih mobilnih vsebinah oziroma vrši promocijo.
Ključna beseda
SMS-kviz: Za izvedbo SMS-kviza zakupite ključno besedo (npr. KVIZX). Sami oblikujete vsebino kviza in število odgovorov. Prav tako sami določite, v katerih medijih boste oglaševali kviz, da boste dosegli večji odziv. Po predhodnem dogovoru s Telekomom Slovenije določite ceno povratnih SMS-sporočil in se dogovorite o vašem deležu. Uporabniki mobilnega omrežja Telekoma Slovenije, ki bodo želeli sodelovati v vašem kvizu, bodo preprosto poslali ključno besedo KVIZX na številko 2929. Sistem bo odgovoril s prvim vprašanjem. Komunikacija se bo nadaljevala, dokler ne bodo izpolnjeni pogoji za konec kviza. To je takrat, ko igralec odgovori napačno ali ko pravilno odgovori na vsa vprašanja.
SMS-vedeževanje: Zakupite svojo ključno besedo na 2929 in omogočite svojim strankam dostop in zaračunavanje svojih vsebin tudi prek SMS-sporočil.