Telekom Slovenije zagotavlja varen, enostaven in uporabniku prijazen digitalen dostop do svojih storitev. V skladu s to zavezo se lahko zdaj vsi uporabniki prijavijo v spletna mesta Telekoma Slovenije tudi z uporabo sistema SI-PASS, ki je nacionalni sistem za preverjanje identitete in digitalno prijavo. Ta integracija pomeni pomemben korak k še bolj enotni in varni digitalni izkušnji za vse uporabnike Telekoma Slovenije.
Sistem SI-PASS je široko sprejeta rešitev za elektronsko identifikacijo in e-podpise, njegova integracija v platforme Telekoma Slovenije pa uporabnikom prinaša dodatne prednosti. Med ključnimi je takojšen digitalen dostop do storitev Telekoma Slovenije za vse – obstoječe, nove ali bodoče naročnike. Za naročnike z že urejenim digitalnim dostopom kot dodaten način prijave, za naročnike brez urejenega dostopa pa pridobitev takojšnjega polnega dostopa do svojih storitev Telekoma Slovenije. Prav tako SI-PASS zagotavlja povečano zaupanje in varnost, saj omogoča tudi prijavo z visoko stopnjo varnosti, kar povečuje zaupanje tudi obstoječih uporabnikov, ki že imajo urejen dostop; sistem se namreč ponaša z visoko stopnjo varnosti, skladno z evropsko zakonodajo.
Telekom Slovenije ponuja različne načine prijave v svoje spletne storitve. Z novo integracijo SI-PASS lahko uporabniki svojo identiteto potrdijo z uporabo:
• Elektronske osebne izkaznice (biometrična osebna izkaznica) z mobilno aplikacijo
• Elektronske osebne izkaznice (biometrična osebna izkaznica) s čitalnikom kartic
• Mobilne identitete smsPASS
• Kvalificiranega digitalnega potrdila
Te možnosti so na voljo poleg obstoječih načinov registracije in prijave, kar zagotavlja, da lahko uporabniki izberejo zase najprimernejšo možnost. Ob prijavi s SI-PASS sistem preveri e-naslov in davčno številko uporabnika v evidencah Telekoma Slovenije, da določi njegov status in zagotovi ustrezen dostop. Uspešna prijava s SI-PASS uporabnikom omogoča dostop do celovitega nabora digitalnih platform Telekoma Slovenije, kot so Moj Telekom, E-trgovina in multimedijske platforme NEO.
Spletni portal in mobilna aplikacija Moj Telekom ter E-trgovina uporabnikom prinašajo enostavno, pregledno in varno upravljanje telekomunikacijskih storitev – kjerkoli in kadarkoli. Gre za sodobno digitalno poslovalnico, ki ponuja vse, kar uporabniki že poznajo iz fizičnih prodajnih mest, le da tokrat v še bolj priročni, digitalni obliki. Ključne prednosti vključujejo:
• Priročno upravljanje storitev: Uporabniki lahko na enostaven in pregleden način upravljajo vse svoje mobilne in fiksne storitve – od menjave paketov, naročila dodatnih storitev in najema opreme, do nakupa programskih dodatkov, urejanja limitov za mobilne storitve ter spremljanja porabe v realnem času. Vse na enem mestu, brez čakanja in s popolnim nadzorom nad svojo naročnino.
• Pregled in plačilo računov: Moj Telekom ponuja jasen pregled plačanih in neplačanih računov ter možnost varnega plačila računov brez provizije, za kar je vse več zanimanja med uporabniki.
• Varen nakup izdelkov: Naročniki Telekoma Slovenije lahko v E-trgovini izbirajo izdelke po ugodnejših cenah in na obroke, tudi v Programu zvestobe.
• Dostop 24/7: Upravljanje storitev je omogočeno ves čas, ne glede na lokacijo uporabnika.
• Prihranek časa in denarja: Samostojno upravljanje na daljavo za uporabnike pomeni manjšo potrebo po obiskih prodajnih mest ali iskanju pomoči prek klicnega centra.
V današnjem svetu, kjer trajnostno poslovanje postaja vse bolj pomembno, smo naredili pomemben korak k zmanjšanju okoljskega odtisa tudi z uvedbo digitalnega popusta, ki je namenjen tako novim kot obstoječim naročnikom Telekoma Slovenije. Digitalni popust omogoča uporabnikom, da prejmejo popust v višini 0,5 EUR z DDV za obdobje 12 mesecev. Popust je na voljo vsem, ki se odločijo za prejemanje e-računa za telekomunikacijske storitve ter si vključijo Moj Telekom. Popust je z aktivacijo zgoraj omenjenih dveh storitev priznan avtomatično.
O Telekomu Slovenije
Telekom Slovenije je ključni akter pri digitalizaciji Slovenije, ki zagotavlja zanesljivo fiksno in mobilno omrežje, najsodobnejše informacijsko-komunikacijske storitve ter je eden od vodilnih ponudnikov rešitev kibernetske odpornosti v jugo-vzhodni regiji.
Zaupa mu več kot 200.000 uporabnikov širokopasovnih in TV storitev in 1.000.000 uporabnikov mobilnih storitev, ki cenijo odlično uporabniško izkušnjo, zanesljivost in varnost. S tem Telekom Slovenije dosega 27,73-odstotni tržni delež (vir: AKOS, Q4 2024) pri širokopasovnih priključkih ter 35,8-odstotni (vir: AKOS, Q4 2024) pri mobilni telefoniji.
Telekom Slovenije z najsodobnejšim in razvejanim optičnim omrežjem dosega skoraj pol milijona gospodinjstev v Sloveniji. Mobilno omrežje 5G bo konec 2025 na voljo kar 99 odstotkom prebivalstva. V zadnjih desetih letih je Telekom Slovenije v razvoj in vzdrževanje fiksnega in mobilnega omrežja vložili več kot 680 milijonov evrov.
Podjetje zagotavlja vrhunske storitve, skladne s potrebami in pričakovanji uporabnikov, ki nudijo izvrstno razmerje med kakovostjo in ceno. Uporabniki omrežje Telekoma Slovenije ocenjujejo kot najboljše v slovenskem prostoru (Vir: Brand Track, jesen 2024).
Več na www.telekom.si.