Uporabnike opozarjamo na lažna e-sporočila, ki zahtevajo posredovanje osebnih podatkov

25. 4. 2025

Uporabnike opozarjamo, da po spletu kroži lažno elektronsko sporočilo, ki naročnike Telekoma Slovenije nagovarja, naj zaradi preseženega plačila odpravijo nepravilnosti. Odpravilo nepravilnosti ponuja preko QR kode, ki vodi do zlonamernega spletnega mesta.

V Telekomu Slovenije nismo pošiljatelj tega e-sporočila, od uporabnikov na ta način tudi nikoli ne zahtevamo vpisovanja osebnih in bančnih podatkov. V navedenem primeru gre za zlorabo naše blagovne znamke. Čeprav je spletna stran, ki se pri tem odpre, vizualno podobna spletni strani za prijavo v e-pošto Telekoma Slovenije, je kar nekaj znakov, ki kažejo na to, da je stran lažna; najočitnejši je ta, da se stran ne nahaja na pravem naslovu, ki je https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=....

V Telekomu Slovenije smo za zaščito naših uporabnikov že sprožili postopke za umik lažne spletne strani. Uporabniki, ki ste e-sporočilo prejeli, ne sledite povezavi, ki je navedena v sporočilu, predvsem pa nikomur ne posredujte svojih osebnih, bančnih ali drugih občutljivih podatkov. E-sporočilo izbrišite in ga ne posredujte drugim uporabnikom. Uporabnikom, ki so sledili spletni povezavi v sporočilu in v obrazce vpisali svoje osebne podatke, svetujemo, da takoj spremenijo svoje geslo, če so ob tem posredovali tudi podatke svojih plačilnih kartic, pa jih prekličejo.

Za dodatne informacije in pomoč smo uporabnikom na voljo na brezplačni številki 041 700 700 in e-naslovu tehnicna.pomoc@telekom.si.

Image002