V zadnjem obdobju zaznavamo velik porast primerov zlonamernega spletnega ribarjenja prek sporočil SMS (SMS phishing). Vsebina lažnih SMS-sporočil deluje, kot da bi bila poslana v imenu bank ali pošte oz. se navezujejo storitve, ki se na splošno pogosto uporabljajo.
Kot pošiljatelj se v večini primerov prikaže slovenska številka, včasih se izpiše tudi ime, na primer NLB, NKBM, POŠTA … Sporočila vsebujejo povezavo na lažno spletno stran (ta je vizualno lahko izjemno prepričljiva in podobna pravi spletni strani organizacije, v imenu katere naj bi sporočilo prejeli) in ki zahteva vnos občutljivih podatkov, med drugim tudi podatkov o bančni kartici.
Uporabnike zato opozarjamo, da bodite na tovrstna sporočila izjemno pozorni, takšnih SMS-sporočil ne odpirajte in nikakor ne vpisujte kakršnihkoli svojih osebnih podatkov ali podatkov o številkah TRR-računov ali bančnih kartic. Sporočila izbrišite. Če ste v obrazec že vnesli svoje podatke, se čimprej obrnite na kontaktni center svoje banke ali na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT. Zlorabo lahko prijavite tudi s klicem na tehnično podporo Telekoma Slovenije; naši svetovalci so dosegljivi na številki 080 1000 in na tehnicna.pomoc@telekom.si.