Internetu, televiziji in fiksni telefoniji dodajte še mobilni paket Naj in si ustvarite najboljšo kombinacijo.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Najboljše kombinacije mobilnih in fiksnih paketov
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Pametni dom
Izberite paket ali pametno napravo
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Ne zamudite vroče priložnosti
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Ugodna ponudba ob vezavi
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate točke?
Brezplačno in brez obveznosti
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
16-mestna številka za polnjenje računa Mobi je zapisana kartici Mobi. Na papirnati kartici pa se nahaja pod srebrno plastjo, ki jo odstranite.
Kartice Mobi kupite na prodajnih mestih po Sloveniji:
Reklamacije v zvezi z karticami Mobi lahko uveljavljate osebno v Telekomovih centrih ali pisno. Pisna reklamacija mora vsebovati: originalno kartico Mobi, ki jo reklamirate, kopijo SIM-kartice s pripadajočo PUK-kodo ali certifikat Mobi in račun oziroma potrdilo o nakupu kartice Mobi. V skladu s Splošnimi pogoji poslovanja na reklamacijo odgovorimo najpozneje v 15 dneh.
Pri odstranjevanju zaščitne plasti na kartici Mobi, pod katero se skriva 16-mestna številka, bodite previdni in ne uporabljajte ostrih predmetov.
Lastniki kartice BA lahko kartico Mobi kupite na bančnih avtomatih bank, ki so vključene v mrežo BA.
Na bančnih avtomatih BA, ki so označeni z nalepko Mobi, lahko kupite kartice Mobi za 5 €, 10 € in 20 €.
Nakup poteka podobno kot dvig gotovine:
Račun Mobi napolnite na enak način kot s kartico Mobi.
Če na bančnem avtomatu pride do kakršnekoli napake (nečitljiv izpis, okvara tiskalnika ...), lahko 24 ur na dan pokličete klicni center Bankarta na številko: 01 583 41 84.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*