• 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
Stage
Page Content

Ukrepi za preprečevanje širjenja koronavirusa

#OstanimoOdgovorni
Prosimo, da v primeru potrjene okužbe ali bolezenskih znakov (vročina, kašelj, utrujenost, izguba vonja/okusa, slabost …) prestavite termin obiska našega tehnika. Prav tako vas prosimo, da termin prestavite, če čakate izvid testa na novi koronavirus, če ste v karanteni ali samoizolaciji ali če je okužen kdo od vaših bližnjih.
Predlagamo, da poskušamo opravilo rešiti na daljavo. Več v točki 3 spodaj.
Termin obiska lahko prestavite s klicem na številko 080 1000 ali prek tehnicna.pomoc@telekom.si. Potrudili se bomo, da vam zagotovimo za vas čim bolj ugoden termin.

Ravnanje ob obisku tehnika Telekoma Slovenije

  1. Tehnik Telekoma Slovenije pred vsakim obiskom pokliče po telefonu, pri tem pa:

    1. preveri vašo prisotnost oz. prisotnost naročnika storitve;
    2. preveri, ali je njegov obisk varen (tj. ali je kdo od stanovalcev zbolel za novim koronavirusom, kaže bolezenske znake ali čaka na izvid testa);
    3. se z vami dogovori glede preventivnih ukrepov v času obiska (točka 2).
  2. Ob obisku tehnika Telekoma Slovenije je treba upoštevati usmeritve družbe in NIJZ, in sicer:

    1. Pred obiskom tehnika pripravite prostor (umaknite pohištvo oz. predmete, če je potrebno) in tako tehniku omogočite lažji in hitrejši dostop do mesta, kjer se bodo izvajala dela. Tako se bo tehnik pri vas zadržal manj časa.
    2. Tehnika naj sprejme zgolj ena oseba, ostali naj se za čas izvajanja opravila umaknejo.
    3. S tehnikom se ne rokujte.
    4. V času obiska oba nosita masko.
    5. Pred in po obisku tehnika prezračite prostore.
    6. V času obiska tehnika ohranjajte varnostno razdaljo 1,5–2 m.
    7. Poskrbite za higieno rok in kašlja (umivanje in razkuževanje rok, higiena kašlja …).
  3. Vklop nekaterih storitev na daljavo

    1. Če želite ali če vstop v vaš dom ni dovolj varen, lahko tehnik v sodelovanju z vami modem (na tehnologijah xDSL, GPON in na optiki) in NEO Smartbox ter storitev Turbo WiFi vključi na daljavo.
    2. V primeru vklopa na daljavo se s tehnikom po telefonu dogovorita, da boste vklop izvedli sami s pomočjo videonavodil, ki vam jih bo tehnik poslal prek SMS-a. Hkrati bo tehnik v mobilni pisarni (v avtu) v bližini vašega doma za dodatno pomoč na voljo prek telefonskega pogovora.

Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.


B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar

​

​​​​​​​​
  • POKRITOST IN DOSTOPNOST
  • DOSTOPNOST OPTIČNEGA OMREŽJA
  • POKRITOST MOBILNEGA OMREŽJA
  • INTERNA INŠTALACIJA


Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE