Priklop fiksnih storitev
Da vam
olajšamo postopek menjave operaterja ali
zgolj spremembo tehnologije na obstoječem priključku, smo za vas pripravili
pregled poteka priklopa fiksnih storitev s poglobljeno razlago vseh vmesnih faz.
1.
Oddaja povpraševanja prek spletnega obrazca ali osebnega obiska v naših poslovalnicah.
Več
2.
Dogovor o naročniškem paketu in podpis pogodbe.
Več
3.
Izgradnja priključka in določitev termina montaže.
Več
1. Oddaja povpraševanja
Oddaja povpraševanja je
informativne narave in
ni zavezujoča. Ob oddaji povpraševanja
lahko izberete termin, v katerem
ste dosegljivi. Naši svetovalci vas bodo v izbranem terminu
poklicali na telefonsko številko, ki ste jo posredovali. Povpraševanje lahko oddate tudi s
klicem na 080 8000, v
Telekomovih centrih ali na
pooblaščenih prodajnih mestih.
2. Dogovor o naročniškem paketu in podpis pogodbe
V fazi priprave pogodbe se s svetovalcem
pogovorite o različnih paketih, ki so vam na voljo, in na podlagi
vaših potreb izberete tistega, ki
vam najbolj ustreza. Naše naročniške pakete lahko preverite na povezavi.
PREVERI PONUDBOPri oblikovanju pogodbe
potrebujemo podatke o naročniku in podatke o naslovu priključka. Če živite v
bloku ali
večstanovanjski stavbi, je za
preverjanje razpoložljivosti optične povezave pomembna
številka stanovanja, zato vam svetujemo, da jo
pred postopkom pripravite.
Če
prehajate k nam od drugega operaterja, nam
posredujte račun za fiksne storitve dosedanjega operaterja, ki
ni starejši od 90 dni. Račun bomo uporabili
zgolj za izpolnitev dokumentacije, ki jo potrebujemo, da lahko izvedemo postopek medoperaterskega prehoda. To je pomembno predvsem, če:
- je
tehnologija na priključku enaka (pri trenutnem operaterju gostujete na optiki ali bakru Telekoma Slovenije),
- želite
prenesti obstoječo številko fiksnega telefona.
V primeru medoperaterskega prehoda vam priključka pri dosedanjem operaterju ni treba prekinjati, saj je
hkrati s prenosom urejena tudi prekinitev naročniškega razmerja. Ne glede na to, ali gre za medoperaterski prehod ali ne, se o podrobnostih prehoda
posvetujte z našim svetovalcem. Pri dosedanjem operaterju pa preverite,
kakšne so vaše obveznosti ob prekinitvi naročniškega razmerja. Če želite ob prenosu naročniškega razmerja
zamenjati tudi naročnika (primer: pri dosedanjem operaterju je bil naročnik vaš partner, pri Telekomu Slovenije pa želite naročniško razmerje skleniti vi), mora dosedanji naročnik
podpisati obrazec, ki se kreira hkrati s pogodbo.
3. Izgradnja priključka in določitev termina montaže
Hitrost vklopa storitve je odvisna od tega, ali na vaši lokaciji že obstaja priključna točka (telefonska linija ali optična doza) ali jo je treba še dograditi.
Če priključna točka Telekoma Slovenije obstaja
O terminu obiska se dogovorite takoj ob podpisu pogodbe za naročilo storitev. Storitve Telekoma Slovenije lahko naročite v vseh Telekomovih centrih, pri pooblaščenih prodajalcih ali s klicem na številko 080 8000.
Če priključna točka Telekoma Slovenije ne obstaja
V primeru, da priključne točke Telekoma Slovenije še nimate, so potrebne različne dograditve omrežja. Na hitrost dograditve omrežja vplivajo različni dejavniki, kot so zahtevnejše gradnje, postopki pridobivanja soglasij in vremenske razmere.
Postopek dograditve poteka v naslednjih korakih:
- Obiskal vas bo tehnik oglednik, ki bo preveril traso omrežja in pripravil načrt omrežja ter vas seznanil s potekom gradnje.
- Sledi dogovor o terminu gradbenega posega dograditve omrežja. Dograditev izvaja skupina za izgradnjo omrežja, ki se z vami dogovori za ustrezen termin.
- Pooblaščeni izvajalec naredi izkop, položi cevi ter napelje kable od razdelilne omarice do priključne točke, kjer bo nameščen modem. Po posegu bo zemljišče vrnjeno v prvotno stanje.
Ko bo priključna točka urejena, boste prejeli SMS s predvidenim terminom obiska tehnika, ki bo uredil priklop storitev.
4. Interna inštalacija
Pomembno: Vklop fiksnih storitev Telekoma Slovenije bo uspešen, če boste
prej poskrbeli za ustrezno interno inštalacijo. Pred prihodom tehnika, ki bo vklopil storitev, preglejte, ali imate
pripravljeno interno inštalacijo z UTP-kabli, v bližini mesta,
kjer bo priključen modem, pa mora biti
električna vtičnica. Več o interni inštalaciji si oglejte v
animaciji ali preberite tukaj.
5. Montaža
Na termin izvedbe vas bomo spomnili prek SMS-a, in sicer en dan in eno uro pred predvidenim tehnikovim obiskom. Če vam termin ne ustreza, prek SMS-a zavrnite dogovorjeni termin, nato pa pokličite 080 8000 za rezervacijo novega termina. Na dogovorjeni dan tehnikovega obiska bodite prisotni na lokaciji. Tehnik bo priklopil modem, vzpostavil internet in WiFi-povezavo, priklopil TV-komunikator, preveril delovanje vseh storitev in predstavil osnovne funkcionalnosti storitev.
Najpogostejša vprašanja
Na zemljevidu ali na seznamu krajev poiščite svojo
lokacijo.
Na Telekomu Slovenije pospešeno zamenjujemo bakreno omrežje z optičnimi. Cilj zamenjave je pripeljati sodobno optično povezavo do vsakega gospodinjstva, tudi izven urbanih središč. Optične povezave zagotavljajo izjemno zanesljivo, hitro in varno uporabo fiksnih storitev, kot so internet, internetna telefonija in televizija.
Z optičnim omrežjem zagotavljamo najvišjo kakovost, zanesljivost in varnost delovanja storitev. Omrežje prihodnosti vam nudi neomejene in simetrične hitrosti dostopa do interneta ter osnovo za vse sedanje in bodoče fiksne storitve.
Optične povezave zagotavljajo izjemno zanesljivo, hitro in varno uporabo fiksnih storitev, kot so internet, internetna telefonija in televizija.
Da, te možnosti ni za izključiti. Za uporabo televizije Telekoma Slovenije so potrebni ustrezni tehnični pogoji, ki jih včasih ni mogoče zagotoviti (npr. prevelika oddaljenost od centrale).
-
Tehnik Telekoma Slovenije pred vsakim obiskom pokliče po telefonu, pri tem pa:
- preveri vašo prisotnost oz. prisotnost naročnika storitve;
- preveri, ali je njegov obisk varen (tj. ali je kdo od stanovalcev zbolel za novim koronavirusom, kaže bolezenske znake ali čaka na izvid testa);
- se z vami dogovori glede preventivnih ukrepov v času obiska (točka 2).
-
Ob obisku tehnika Telekoma Slovenije je treba upoštevati usmeritve NIJZ, in sicer:
- Pred obiskom tehnika pripravite prostor (umaknite pohištvo oz. predmete, če je potrebno) in tako tehniku omogočite lažji in hitrejši dostop do mesta, kjer se bodo izvajala dela. Tako se bo tehnik pri vas zadržal manj časa.
- Tehnika naj sprejme zgolj ena oseba, ostali naj se za čas izvajanja opravila umaknejo.
- S tehnikom se ne rokujte.
- V času obiska oba nosita masko.
- Pred in po obisku tehnika prezračite prostore.
- V času obiska tehnika ohranjajte varnostno razdaljo 1,5 – 2 m.
- Poskrbite za higieno rok in kašlja (umivanje in razkuževanje rok, higiena kašlja …).
-
Vklop nekaterih storitev na daljavo (v primeru, da že uporabljate fiksne storitve Telekoma Slovenije)
- Če želite ali če vstop v vaš dom ni dovolj varen, lahko tehnik v sodelovanju z vami modem (na tehnologijah xDSL, GPON in na optiki) in NEO Smartbox ter storitev Turbo WiFi vključi na daljavo.
- V primeru vklopa na daljavo se s tehnikom po telefonu dogovorita, da boste vklop izvedli sami s pomočjo videonavodil, ki vam jih bo tehnik poslal prek SMS-a. Hkrati bo tehnik v mobilni pisarni (v avtu) v bližini vašega doma za dodatno pomoč na voljo prek telefonskega pogovora.