0

Dostopnost optičnega in mobilnega omrežja omrežja

Preverite dostop do vrhunskega optičnega in mobilnega omrežja na izbrani lokaciji in si zagotovite najvišjo kakovost telekomunikacijskih storitev.

Priklop fiksnih storitev

Da vam olajšamo postopek menjave operaterja ali zgolj spremembo tehnologije na obstoječem priključku, smo za vas pripravili pregled poteka priklopa fiksnih storitev s poglobljeno razlago vseh vmesnih faz.

1.

Oddaja povpraševanja prek spletnega obrazca ali osebnega obiska v naših poslovalnicah. Več

2.

Dogovor o naročniškem paketu in podpis pogodbe. Več

3.

Izgradnja priključka in določitev termina montaže. Več

4.

Interna inštalacija. Več

5.

Montaža. Več

1. Oddaja povpraševanja

Oddaja povpraševanja je informativne narave in ni zavezujoča. Ob oddaji povpraševanja lahko izberete termin, v katerem ste dosegljivi. Naši svetovalci vas bodo v izbranem terminu poklicali na telefonsko številko, ki ste jo posredovali. Povpraševanje lahko oddate tudi s klicem na 080 8000, v Telekomovih centrih ali na pooblaščenih prodajnih mestih.


2. Dogovor o naročniškem paketu in podpis pogodbe

V fazi priprave pogodbe se s svetovalcem pogovorite o različnih paketih, ki so vam na voljo, in na podlagi vaših potreb izberete tistega, ki vam najbolj ustreza. Naše naročniške pakete lahko preverite na povezavi.

PREVERI PONUDBO

Pri oblikovanju pogodbe potrebujemo podatke o naročniku in podatke o naslovu priključka. Če živite v bloku ali večstanovanjski stavbi, je za preverjanje razpoložljivosti optične povezave pomembna številka stanovanja, zato vam svetujemo, da jo pred postopkom pripravite.

Če prehajate k nam od drugega operaterja, nam posredujte račun za fiksne storitve dosedanjega operaterja, ki ni starejši od 90 dni. Račun bomo uporabili zgolj za izpolnitev dokumentacije, ki jo potrebujemo, da lahko izvedemo postopek medoperaterskega prehoda. To je pomembno predvsem, če:


  • je tehnologija na priključku enaka (pri trenutnem operaterju gostujete na optiki ali bakru Telekoma Slovenije),
  • želite prenesti obstoječo številko fiksnega telefona.

V primeru medoperaterskega prehoda vam priključka pri dosedanjem operaterju ni treba prekinjati, saj je hkrati s prenosom urejena tudi prekinitev naročniškega razmerja. Ne glede na to, ali gre za medoperaterski prehod ali ne, se o podrobnostih prehoda posvetujte z našim svetovalcem. Pri dosedanjem operaterju pa preverite, kakšne so vaše obveznosti ob prekinitvi naročniškega razmerja. Če želite ob prenosu naročniškega razmerja zamenjati tudi naročnika (primer: pri dosedanjem operaterju je bil naročnik vaš partner, pri Telekomu Slovenije pa želite naročniško razmerje skleniti vi), mora dosedanji naročnik podpisati obrazec, ki se kreira hkrati s pogodbo.


3. Izgradnja priključka in določitev termina montaže

Hitrost vklopa storitve je odvisna od tega, ali na vaši lokaciji že obstaja priključna točka (telefonska linija ali optična doza) ali jo je treba še dograditi.

Če priključna točka Telekoma Slovenije obstaja
O terminu obiska se dogovorite takoj ob podpisu pogodbe za naročilo storitev. Storitve Telekoma Slovenije lahko naročite v vseh Telekomovih centrih, pri pooblaščenih prodajalcih ali s klicem na številko 080 8000.

Če priključna točka Telekoma Slovenije ne obstaja
V primeru, da priključne točke Telekoma Slovenije še nimate, so potrebne različne dograditve omrežja. Na hitrost dograditve omrežja vplivajo različni dejavniki, kot so zahtevnejše gradnje, postopki pridobivanja soglasij in vremenske razmere.

Postopek dograditve poteka v naslednjih korakih:

  • Obiskal vas bo tehnik oglednik, ki bo preveril traso omrežja in pripravil načrt omrežja ter vas seznanil s potekom gradnje.
  • Sledi dogovor o terminu gradbenega posega dograditve omrežja. Dograditev izvaja skupina za izgradnjo omrežja, ki se z vami dogovori za ustrezen termin.
  • Pooblaščeni izvajalec naredi izkop, položi cevi ter napelje kable od razdelilne omarice do priključne točke, kjer bo nameščen modem. Po posegu bo zemljišče vrnjeno v prvotno stanje.

Ko bo priključna točka urejena, boste prejeli SMS s predvidenim terminom obiska tehnika, ki bo uredil priklop storitev.


4. Interna inštalacija

Pomembno: Vklop fiksnih storitev Telekoma Slovenije bo uspešen, če boste prej poskrbeli za ustrezno interno inštalacijo. Pred prihodom tehnika, ki bo vklopil storitev, preglejte, ali imate pripravljeno interno inštalacijo z UTP-kabli, v bližini mesta, kjer bo priključen modem, pa mora biti električna vtičnica. Več o interni inštalaciji si oglejte v animaciji ali preberite tukaj.


5. Montaža

Na termin izvedbe vas bomo spomnili prek SMS-a, in sicer en dan in eno uro pred predvidenim tehnikovim obiskom. Če vam termin ne ustreza, prek SMS-a zavrnite dogovorjeni termin, nato pa pokličite 080 8000 za rezervacijo novega termina. Na dogovorjeni dan tehnikovega obiska bodite prisotni na lokaciji. Tehnik bo priklopil modem, vzpostavil internet in WiFi-povezavo, priklopil TV-komunikator, preveril delovanje vseh storitev in predstavil osnovne funkcionalnosti storitev.

Najpogostejša vprašanja

Informacije o dostopu do o​dprtega inte​rneta
Fiksno omrežje
Mobilno omrežje​


Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: