0


Delo od doma je za mnoge postalo nova realnost. Po podatkih globalne analitike delovnih mest je trend dela v domači pisarni v porastu in ni znakov, da bi se število zaustavilo. Delo v domačem okolju prinaša številne koristi, denimo večjo prilagodljivost in boljše usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja.

druzina

Ali si je preprosto urediti domačo pisarno?

Za učinkovito in uspešno delo od doma samo dobra volja ni dovolj. 

Organizacija dela v domači pisarni ni samoumevna – da delo teče brezhibno, je treba pomisliti na mnoge stvari, pomembni so:


  • potrebna oprema,

  • ustrezna delovna orodja,

  • varnost.


Prijeten občutek, kot da delate v urejeni sodobni pisarni, je pomemben za produktivnost dela, povezanost s sodelavci ali naročniki in osebno zadovoljstvo.

Na kaj morate biti pozorni, ko se odločite za delo od doma?

Če želite uživati v vseh prednostih, ki jih prinaša domača pisarna, ne smete pozabiti na:

  • ustrezna orodja za prilagodljivo in produktivno delo,
  • občutek prisotnosti in pripadnosti,
  • jasno upravljanje s časom.
Odkrijte pet koristnih nasvetov, kako si organizirati delo, da se boste pri delu doma prijetno počutili in boste imeli večji nadzor nad opravljenim poslom.

Nasvet #1: Zagotovite si stabilen in hiter internet

Delo na sončni domači terasi ali v prijetni senci v parku lahko postane tudi vaša realnost, a le pod pogojem, da imate zelo hiter internet, ki zanesljivo deluje tudi na mobilnih napravah. Brezhibno delovanje interneta kjerkoli in kadarkoli ter dovolj podatkovnega prenosa so nujni trdni temelji za vsako uspešno poslovno zgodbo.
Kombinirana uporaba interneta za poslovno in domačo uporabo lahko preobremeni povezavo in povzroča motnje, zato je pomembno, da izberete:

  • zanesljivega ponudnika,
  • paket, ki zagotavlja dovolj pasovne širine in visoko hitrost interneta.
Paket NEO Poslovni je odlična izbira, saj poleg izjemno hitrega interneta vključuje tudi:

  • pisarno v oblaku Microsoft 365,
  • fiksno telefonijo z vključenimi 120 minutami v omrežja EU,
  • izvrstno programsko shemo,
  • predpripravljen vmesnik za Pametni dom oz. Pametni poslovni prostor za nadzorovanje prostorov in zaščito pred vlomi, prižiganje in ugašanje luči, ogrevanje in ohlajanje, obveščanje ob izlivu vode ali prisotnosti dima,
  • dostop do spletnega mesta in aplikacije NEO, s katero lahko v vsakem trenutku in od koderkoli preverite, ali je vse tako, kot mora biti.

Z enim paketom boste poskrbeli za posel, dom in družino ter optimizirali stroške.
Da bo internet vedno na voljo, ne glede na to, kako daleč od modema se nahaja vaša domača pisarna in koliko različnih naprav je priključenih na internet, pa poskrbite z ojačitvijo omrežja s Turbo WiFi.

Nasvet #2: Izberite ustrezno opremo

Vsako delovno okolje za učinkovito opravljanje dela potrebuje ustrezna delovna orodja, tudi domača pisarna. Ko si urejate svoj delovni kotiček, ne smete pozabiti na:

  • primerno delovno površino,
  • dovolj naravne svetlobe,
  • ustrezno opremo.
Če niste specialist za računalniško opremo in programe, skrb za izbor, postavitev in nemoteno delovanje IT-ja raje prepustite strokovnjakom. Medtem ko se podjetniki nemoteno ukvarjajo s svojim poslom, skrb za opremo in IT prevzamejo za to usposobljena podjetja.
Upravljane rešitve so v svetu pravi trend.

Upravljano delovno mesto vam bo omogočilo, da izbor prave opreme za vaše potrebe namesto vas opravijo izkušeni strokovnjaki. Svetovali vam bodo tudi, katera orodja potrebujete za visoko delovno učinkovitost, denimo pisarno v oblaku Microsoft 365. Za hitro pomoč in podporo pri uporabi ali morebitnih težavah vam bo vedno na voljo izkušen profesionalec.

uerjena domača pisarna

Nasvet #3: Komunicirajte po videoklicih

Dolgoletne raziskave dela od doma so pokazale, da neposredna komunikacija krepi občutek prisotnosti in pripadnosti ter gradi boljše odnose. Kadar stiki v živo niso mogoči, je videokomunikacija odlična izbira. Videotelefonija povezuje.
Videoklici gradijo medsebojno zaupanje in so dolgoročna naložba v dobre medosebne odnose.
Ko se odločate za vzpostavitev domače pisarne, vam priporočamo, da izberete programsko opremo za neposredno sporočanje in videopogovore, denimo Microsoft Teams.
Zakaj? Z glasovnimi in videostoritvami lahko hitro komunicirate s sodelavci in poslovnimi partnerji, videokonference so preverjena rešitev tudi za najzahtevnejše poslovne sestanke. Storitev MS Teams je 12 mesecev brezplačno vključena v poslovne pakete.
S paketom Naj C boste aplikacijo MS Teams lahko uporabljali ne samo iz domače pisarne, temveč tudi, kadar boste na poti ali boste za videoklic z domačimi izkoristili odmor med poslovnim srečanjem. V paketu je več kot dovolj gigabajtov za prenos. Neporabljene GB lahko delite naročnikom mobilnih storitev in tudi predplačniškim uporabnikom Mobi.


uerjena domača pisarna

Nasvet #4: Poenostavite poslovanje

Ne pozabite, da tudi domača pisarna potrebuje sistem za vodenje in upravljanje, denimo za izdajanje računov. Spletni progami za nadzor in poenostavitev posla, kot so programi Pantheon Web Light, vam omogočajo občutno povečanje učinkovitosti delovnih procesov.
Z njimi boste:

  • evidentirali delovni čas,
  • urejali potne naloge,
  • digitalizirali izdajo in prejem računov,
  • brezstično izmenjali dokumente z računovodstvom,
  • naredili enostavno analizo posla in redno spremljali kazalnike poslovanja.
Komunikacija bo zato veliko lažja, delo pa hitreje opravljeno. Poleg poenostavitve vam ti programi pomagajo vzpostaviti tudi boljši nadzor nad vašim poslovanjem, saj omogočajo, da imate vse pomembne podatke o vašem poslu vedno na dosegu roke. Omogočajo enostavne analize posla in redno spremljanje kazalnikov vašega poslovanja, kar bo pomagalo, da boste lažje sprejemali prave odločitve.

Nasvet #5: Postanite vidni s spletno stranjo

Podjetniki, ki gredo v korak s trendi, se zavedajo pomena učinkovite spletne predstavitve. Vsak obiskovalec spletne strani lahko postane nova stranka. Učinkovitost podjetja je na koncu odvisna predvsem od učinkovitosti pridobivanja strank in prodaje. Da vas bodo stranke lažje našle in spoznale, je izjemno pomembno, da si na spletu ustvarite prepoznavno podobo.
Lastna spletna domena in spletna stran sta ključni za:

  • dobro prepoznavnost vaše dejavnosti,
  • redno pridobivanje novih strank,
  • nemoteno poslovanje.
Sodobno urejena spletna predstavitev strankam omogoča boljšo izkušnjo ter enostavnejšo pridobitev informacij, ki jih potrebujejo, če želijo poslovati z vami. Postavitev lastnega spletnega mesta ni draga, saj je osnovna spletna stran v poslovnih paketih na voljo brezplačno.

Kaj pa varnost?

Ali ste vedeli, da se vsakih 39 sekund nekje na svetu zgodi hekerski napad? Zmotno je prepričanje, da se spletni kriminal dogaja samo v velikih podjetjih, pogosto so tarča vdorov v sisteme tudi manjša podjetja in samostojni podjetniki. Da bo vaš posel potekal nemoteno, je zato pomembno, da poskrbite za njegovo varnost. Storitev Varen splet je učinkovita in preprosta za uporabo. Ščiti poslovne podatke, aktivno preprečuje dostope do nevarnih spletnih strani, mlajšim spletnim uporabnikom pa omogoča varno brskanje po spletu.
Bodite proaktivni in zavarujte svoje naprave in podatke.
Skrb za varnost je možna na več načinov, svetujemo, da jo prepustite preverjenim varnostnim sistemom. Eden od njih je program Kaspersky

Ta posebna programska oprema je namenjena zaščiti vašega računalnika in mobilnih komunikacijskih naprav z operacijskim sistemom Android.
Kaspersky:

  • Varuje pred virusi ter nepooblaščenim dostopom prek interneta.
  • Omejuje nezaželena poštna sporočila.
  • Ščiti vašo identiteto in vaše podatke.
  • Poskrbi za izdelavo varnostnih kopij.








Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: