Poslovanje Skupine Telekom Slovenije in družbe Telekom Slovenije v prvih šestih mesecih leta 2023
PONUDBA MOJ TELEKOM PODPORA
TLSG novice št. 3 avgust 2023
Poslovanje Skupine Telekom Slovenije in družbe Telekom Slovenije v prvih šestih mesecih leta 2023
Skupina Telekom Slovenije je v prvem polletju letošnjega leta ustvarila 334,1 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je za 6 % več kot v enakem obdobju leta 2022, pri tem pa so višje prihodke na trgu dosegle vse družbe v skupini. Telekom Slovenije je v primerjavi z enakim obdobjem lani dosegel za 5 % višje prihodke od prodaje. Višji so prihodki mobilnih naročnikov, mobilnega trgovskega blaga in prihodki na veleprodajnem trgu, rast pa dosega tudi na področju finančnih storitev, e-Zdravja, zavarovanj in IT-storitev. IPKO Telecommunications LLC, ki na Kosovu ohranja položaj vodilnega operaterja, v mobilnem segmentu rast prihodkov dosega predvsem zaradi rasti naročnikov in predplačnikov. Skupno je Skupina Telekom Slovenije v prvih šestih mesecih letošnjega leta ustvarila 337,5 milijona evrov poslovnih prihodkov, kar je za 7 % več kot v enakem obdobju lani.

Dobiček iz poslovanja (EBIT) je na ravni Skupine Telekom Slovenije v prvih šestih mesecih dosegel 36,2 milijona evrov, kar je za 16 % več kot v primerljivem obdobju preteklega leta.

Dobiček iz poslovanja pred obrestmi, amortizacijo in davki (EBITDA) je na ravni Skupine Telekom Slovenije dosegel 117,2 milijona evrov, kar je za 4 % več kot v primerljivem obdobju leta 2022. EBITDA marža na ravni skupine predstavlja 35,1-odstotni delež v prihodkih od prodaje.

Skupina Telekom Slovenije je v prvem polletju 2023 ustvarila čisti dobiček v višini 23,7 milijona evrov, kar je za 0,3 milijona evrov več kot v enakem obdobju leta 2022.

Telekom Slovenije in GVO sta skladno z Zakonom o pomoči gospodarstvu za omilitev posledic energetske krize v šestih mesecih leta 2023 prejela pomoč v višini 1,56 milijona evrov.

Nadzorni svet Telekoma Slovenije je podal soglasje k imenovanju Andrása Pálija za glavnega izvršnega direktorja družbe IPKO Telecommunications LLC, in sicer za mandatno obdobje štirih let, ki prične teči 4. novembra 2023.

DOKUMENTI
Nerevidirano poročilo o poslovanju Skupine Telekom Slovenije in družbe Telekom Slovenije, d.d., za obdobje januar - junij 2023
Klikni za prenos .pdf dokumenta
POSLOVNE NOVICE
Vpliv poplav, ki so prizadele Slovenijo, na komunikacijsko infrastrukturo Telekoma Slovenije
Velik del Slovenije so v noči s 3. na 4. avgust zajele katastrofalne poplave, skladno s tem pa je bila v Telekomu Slovenije na podlagi Sistema upravljanja neprekinjenega poslovanja (SUNP), ki ga ima družba vzpostavljenega za primer izrednih dogodkov in ki je certificiran po standardu ISO/IEC 22301, takoj aktivirana Skupina za okrevanje poslovanja. Na prizadetih območjih je do prekinitev komunikacij prišlo predvsem zaradi izpada električnega napajanja na lokacijah, ki jih ima družba v najemu. Strokovnjaki Telekoma Slovenije in podjetja GVO so na terenu situacijo reševali z agregati, s čimer se je zagotavljalo delovanje baznih postaj in mobilnega omrežja. V času največjih vplivov je bilo moteno delovanje okoli 40 baznih postaj (od skupno prek 1500), ekipe na terenu pa so signal na prizadetih območjih v največji možni meri postopoma zagotovile v dveh dneh; v ponedeljek, 7. avgusta zjutraj, je bil vpliv omejen na 0,2 % prebivalstva. Mobilno omrežje Telekoma Slovenije v celoti nemoteno deluje od 8. avgusta, tako da je prek nacionalnega gostovanja Telekom Slovenije v tem obdobju komunikacijo v svojem omrežju omogočal tudi uporabnikom vseh ostalih operaterjev v Sloveniji. Na prizadetih območjih je bila zalita, poškodovana ali pretrgana tudi kabelska infrastruktura, in sicer tako na nivoju hrbteničnega kot dostopovnega dela omrežja. Poškodbe so nastale v omrežju Telekoma Slovenije in na novozgrajenem omrežju OŠO5 v lasti GVO. Popolnoma uničene oz. zalite so bile tudi nekatere funkcijske lokacije. Povezave za delovanje fiksnih storitev na prizadetih območjih so vzpostavljene začasno in bodo v prihodnje celovito sanirane skupaj z ostalo infrastrukturo. V pripravi je načrt celovite sanacije, v okviru katere bo družba zasledovala optimalno arhitekturo omrežja. Časovna izvedba sanacije bo deloma pogojena s sanacijo ostale infrastrukture na ravni države oziroma lokalnih skupnosti.
Pomoč uporabnikom in zaposlenim, ki so bili prizadeti ob poplavah
Telekom Slovenije se kot družbeno odgovorno podjetje aktivno odziva na dogajanje v širšem in ožjem družbenem okolju, v katerem deluje. Tako je za lažjo komunikacijo ob sanaciji po poplavah vsem svojim mobilnim naročnikom omogočil 30-dnevni neomejen mobilni prenos podatkov, naročnikom fiksnih storitev na prizadetih območjih zagotovil 100-odstotni popust na mesečno naročnino za avgust, z brezplačnimi IKT-rešitvami pomaga prizadetim podjetjem, prav tako se je skrbno odzval pri pomoči zaposlenim. Na območju Koroške je Telekom Slovenije za nekaj dni mobilni signal ter možnost klicev in pošiljanja SMS-sporočil v svojem mobilnem omrežju omogočil tudi uporabnikom operaterja A1.
Celovite komunikacijske rešitve na Olimpijskem festivalu evropske mladine
Olimpijski festival evropske mladine, ki je med 23. in 29. julijem potekal v Mariboru, je bil največji letošnji športni dogodek v Sloveniji; udeležilo se ga je več kot 3.600 športnikov iz 48 držav. V Telekomu Slovenije smo poskrbeli za celovito IKT-podporo in brezhibno organizacijo, pri tem pa smo za nemoteno povezavo različnih prizorišč vzpostavili okoli 800 dodatnih WiFi-točk in položil nekaj več kilometrov povezovalnih komunikacijskih kablov.
Trajnostne rešitve za pametna mesta
V okviru projekta VARCITIES Mestne občine Novo mesto smo vzpostavili napredno IoT-platformo, ki smo jo integrirali z okoljskimi senzorji. Platforma je zasnovana tako, da omogoča kar največjo prilagodljivost in možnost integracije bodisi končnih naprav, torej senzorjev, števcev, kamer ali prikazovalnikov, kot drugih platform, ki upravljajo s končnimi napravami. Z namenom zagotavljanja trajnostnega bivanja in boljše kakovosti življenja smo sicer že pred časom vzpostavili celovit nabor IoT-rešitev, ki so namenjene občinam in prebivalcem. Na ta način lahko lokalne skupnosti podprejo zmanjšanje emisij, izboljšajo energetsko učinkovitost, poskrbijo za pametno upravljanje razsvetljave, mobilnosti, prometa in parkirišč ter spremljajo okoljske parametre, na primer kakovost zraka, temperaturo, zračni pritisk, relativno zračno vlažnost, raven hrupa in vodostaj vodotokov.
S TV-platformo NEO nadgrajujemo trajnostne aktivnosti
NEO navdušuje tako z vrhunskim glasovnim upravljanjem, s katerim je v slovenske domove pred skoraj petimi leti vnesel popolnoma novo izkušnjo spremljanja televizije, kot z nagrajenim dizajnom in trajnostnim ravnanjem. Daljinci, ki so skupen dosežek Telekoma Slovenije in vodilnega avstrijskega podjetja na področju oblikovanja interaktivnih daljincev, Ruwido, so bili v letu 2019 nagrajeni z »German Design Award« za odličen dizajn, v letošnjem letu, ko jih je v uporabi že več kot 200.000, pa smo s partnerjem pričeli tudi z njihovo trajnostno obnovo. Daljinci so narejeni iz kakovostnih materialov z dolgo življenjsko dobo in nizko porabo energije, sestavni deli so primerni za obnovo oziroma ponovno uporabo, po koncu dolge življenjske dobe pa tudi za reciklažo.
Telekom Slovenije z novo lastno sončno elektrarno
Že vrsto let izvajamo različne trajnostno naravnane aktivnosti, med katere sodi tudi pridobivanje električne energije z lastnimi sončnimi elektrarnami. Prve lastne sončne elektrarne smo tako vzpostavili že pred dobrim desetletjem in so nameščene na strehah naših poslovnih stavb v Ljubljani in Kopru. Letno na ta način proizvedemo približno 210.000 kWh električne energije, do leta 2026 pa nameravamo število lastnih sončnih elektrarn in s tem količino energije, ustvarjene iz lastnih virov, bistveno povečati. V zadnjem obdobju smo sončno elektrarno vzpostavili tudi na strehi svoje poslovne stavbe v Stegnah v Ljubljani; načrtujemo, da bo na letno proizvedla okoli 190.000 kWh električne energije, s čimer bomo za 90 ton letno zmanjšali izpuste CO2. Naložbo sta sofinancirali Republika Slovenija in Evropska unija iz Kohezijskega sklada.
Naši uporabniki so najbolj zadovoljni v zadnjih letih
Rezultati raziskave, ki jo je aprila opravilo podjetje Valicon, so pokazali, da se zadovoljstvo naših uporabnikov povečuje tako pri mobilnih kot fiksnih storitvah. Nekaterim uporabnikom je zelo pomembno, da jim na prodajnem mestu svetujemo glede izbire optimalnega paketa in drugih storitev glede na njihove potrebe. Drugim je najpomembnejša zanesljiva in hitra povezava z internetom ter odlična izkušnja televizije, kjer je naša TV-plaftorma NEO, ki omogoča enostavno glasovno upravljanje vsebin v slovenščini, izredno dobro sprejeta. Stična točka vseh naših uporabnikov je, da se pri Telekomu Slovenije počutijo varne in vedo, da bomo poskrbeli za nemoteno in varno uporabo storitev, brez katerih si danes ne predstavljamo več življenja.
PRODAJNE NOVICE
Paketi NEO po enotni ceni 28 evrov
Uporabniki lahko izbirajo med petimi NEO paketi in ob vezavi za 24 mesecev izkoristijo enotno naročnino 28 evrov do enega leta. Paketi NEO vključujejo še hitrejši internet in TV-programsko shemo z bogatimi vsebinami, vse ostalo si lahko prilagodijo sami: paket lahko dopolnijo z različnimi programskimi opcijami, si povišajo hitrost interneta, vključijo storitev Varen splet, nadgradijo programsko shemo ali pa dodajo fiksno telefonijo z neomejenimi klici v fiksna in mobilna omrežja v Sloveniji.
Preberi več
Paketi Naj že za 7,99 evra mesečno
Uporabnikom, ki ne pristajajo na kompromise in so navajeni, da v našem omrežju storitve delujejo varno in zanesljivo, so do konca septembra na voljo mobilni paketi Naj po enotni ceni 12,99 evra, z ugodnostjo Poveži in prihrani pa 7,99 evra mesečno. Vsi paketi Naj imajo brezplačno omogočen dostop do omrežja 5G, v paketu NAJ C s hitrostjo do 450/100 Mbit/s. Neomejen prenos podatkov je na voljo v paketih Naj B in Naj C, od tega v območju EU-tarife brez doplačila do 25,1 GB.
Preberi več
Zavarovanje mobilnih naprav
V sodelovanju z Zavarovalnico Triglav je našim naročnikom na voljo posebna ponudba za zavarovanje mobilnih naprav. Naročniki zavarovanje sklenejo ob nakupu nove mobilne naprave, paketi vključujejo kritje različnih nevarnosti, vsem pa je skupno kritje za nenamerno poškodovanje zavarovane naprave. V primeru škode lahko naročniki pokličejo klicni center, poškodovano napravo pa bo kurir prevzel na dogovorjenem naslovu - na domu ali kjerkoli drugje.
Preberi več
Napredna zaščita elektronske pošte
Raznolikost kibernetskih napadov je vse večja, kompleksnost napadov pa narašča. Napadi na elektronsko pošto predstavljajo vsakodnevne grožnje poslovanju podjetja. Rešitev Napredna zaščita elektronske pošte zagotavlja izjemno dobro odkrivanje in preprečevanje naprednih groženj, lažnega predstavljanja, zlonamerne programske opreme, neželene pošte itd. Primerna je za podjetja vseh velikosti ne glede na število elektronskih predalov.
Preberi več
NAPOVED DOGODKOV
9. 11. 2023 Objava poročila o poslovanju Skupine Telekom Slovenije in družbe Telekom Slovenije, d.d., za obdobje januar - september 2023 z oceno poslovanja v letu 2023
Z veseljem se bomo odzvali na vaša dodatna vprašanja, želje ali predloge, ki nam jih lahko sporočite na naslova IR@telekom.si ali PR@telekom.si.

Prijava na TLSG-novice je možna prek naše spletne strani www.telekom.si.
Sledite Telekomu Slovenije na družbenih omrežjih
                                  
080 8000
NAROČILA IN INFORMACIJE
 
info@telekom.si
IMATE VPRAŠANJE? PIŠITE NAM
To elektronsko sporočilo ste prejeli, ker ste se naročili na prejemanje TLSG novic Telekoma Slovenije.


Če v prihodnje tovrstnih obvestil ne želite prejemati, kliknite odjava.

Ogled sporočila v brskalniku
Telekom Slovenije, d.d., Cigaletova ulica 15, SI-1000 Ljubljana