Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Navodila za uporabo Mojega Telekoma

Moj Telekom je namenjen uporabnikom storitev Telekoma Slovenije za samostojno upravljanje z naročniškimi in predplačniškimi razmerji Mobi pri Telekomu Slovenije. Dosegljiv je na https://moj.telekom.si in kot mobilna aplikacija na napravah z operacijskim sistemom iOS in Android.

Moj Telekom omogoča uporabnikom storitev Telekoma Slovenije samostojno, enostavno in hitro urejanje sprememb, in sicer:

  • pregled, vklop in izklop storitev,
  • plačevanje mesečnih računov za storitve Telekoma Slovenije (zasebni uporabniki, samostojni podjetniki in manjša podjetja),
  • pregled mesečnih računov za zadnjih 12 mesecev,
  • reševanje tehničnih težav z digitalnim svetovalcem Maksom,
  • oddajo in pregled reklamacij,
  • včlanitev v program zvestobe in koriščenje ugodnosti,
  • enotno prijavo v spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije za registrirane uporabnike s profilom Moj Telekom …

 

Obseg storitev in funkcionalnosti za posamezen profil je lahko odvisen od načina in vrste dostopa v Moj Telekom.

Postopek registracije in pridobitev dostopa do razmerij in storitev Telekoma Slovenije

Pogoj za uporabo Mojega Telekoma je opravljena registracija. V postopku registracije vsak uporabnik določi e-naslov in geslo za dostop ter se strinja s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d., hkrati pa potrdi, da je seznanjen s temi navodili, da z njimi soglaša ter da ga njihove določbe zavezujejo. V nasprotnem primeru Telekom Slovenije uporabniku odsvetuje uporabo Mojega Telekoma. Z enim e-naslovom je lahko registriran le en uporabnik.

Registracija v Moj Telekom

Registracija v Moj Telekom je mogoča na moj.telekom.si. V postopku registracije uporabnik določi e-naslov in geslo za dostop, nato pa potrdi povezavo, poslano na e-naslov za dostop. S tem ustvari svoj profil Moj Telekom. Če uporabnik poslane povezave ne potrdi v roku 30 dni, registracija ni uspešna. Za ponovno registracijo mora uporabnik ponoviti celoten postopek registracije. Registrirani uporabnik lahko svoj profil kadarkoli izbriše.

Registracija je za naročnike oziroma uporabnike storitev Telekoma Slovenije možna tudi s hitro registracijo, ki je podrobneje opisana v nadaljevanju.

Pridobitev dostopa do storitev Telekoma Slovenije

Uporabniki Mojega Telekoma, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije, lahko pridobijo polni dostop do svojih storitev na naslednje načine:

1. Samostojno v Mojem Telekomu

Uporabnik storitev Telekoma Slovenije odda zahtevek za polni dostop v Mojem Telekomu na moj.telekom.si ali v mobilni aplikaciji Moj Telekom.

Po prijavi v Moj Telekom naročnik odda zahtevek za pridobitev polnega dostopa, pri čemer mora vpisati svojo šifro naročnika SPP. Šifra naročnika SPP je oznaka, pod katero Telekom Slovenije vodi razmerja naročnikov in uporabnikov storitev Telekoma Slovenije. Šifra naročnika SPP je navedena na mesečnem računu Telekoma Slovenije. Naročniki mobilnih storitev lahko šifro naročnika SPP pridobijo tudi prek SMS-a, tako da na številko 1919 pošljejo ključno besedo SPP, dodajo presledek in navedejo davčno številko.

Pridobitev polnega dostopa je omogočena na naslednje načine:

  • po pošti s kodo Telekom ID*
    Uporabnik Mojega Telekoma, ki je naročnik storitev Telekoma Slovenije ali uporabnik predplačniških storitev Mobi, prejme prvi del kode Telekom ID po priporočeni pošti na naslov stalnega prebivališča naročnika/sedeža podjetja. Po vpisu prvega dela kode Telekom ID v Moj Telekom prejme uporabnik na svoj e-naslov še drugi del kode Telekom ID. Po vpisu drugega dela kode Telekom ID v Moj Telekom ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.
  • na prodajnih mestih Telekoma Slovenije s kodo Telekom ID*
    Osebni prevzem prvega dela kode Telekom ID je mogoč na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Po vpisu prvega dela kode v Moj Telekom uporabnik na e-naslov za dostop prejme še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.
  • z e-certifikatom
    Naročnik storitev Telekoma Slovenije lahko pridobi polni dostop tudi z e-certifikatom (HALCOM-CA in POŠTA®CA), naročnik, ki je fizična oseba, pa tudi s certifikatom NLB CA. Po elektronskem podpisu ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.
  • z videoidentifikacijo
    Uporabnik, ki je polnoletni naročnik storitev Telekoma Slovenije in je zasebni uporabnik, lahko polni dostop pridobi tudi z videoidentifikacijo. Za izvedbo potrebuje napravo s kamero, mikrofonom in zvočnikom ter veljavni osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list ali vozniško dovoljenje, izdano po 13. 7. 2009). V postopku videoidentifikacije se vzpostavi zveza z klicnim centrom, v sklopu katere se preveri ujemanje podatkov uporabnika s podatki o naročniku Telekoma Slovenije in s podatki na osebnem dokumentu. Videoidentifikacija je na voljo ob delovnih dneh od 8. do 20. ure in ob sobotah od 8. do 16. ure.

*Koda Telekom ID je unikatni identifikator registriranega uporabnika in je namenjena verifikaciji za povezavo posameznega profila s posamezno šifro naročnika SPP. Izdana koda Telekom ID ima veljavnost 30 dni od oddaje zahtevka, kar pomeni, da jo mora uporabnik v tem času vpisati v Moj Telekom. Po preteku 30 dni vpis kode Telekom ID ni več mogoč, uporabnik pa mora oddati nov zahtevek za izdajo kode Telekom ID. Za posamezno šifro naročnika SPP je lahko za Moj Telekom izdana le ena koda Telekom ID.

Če naročnik v zahtevek za polni dostop v Mojem Telekomu vpiše šifro naročnika SPP, ki pripada drugemu naročniku storitev Telekoma Slovenije, se lahko za pomoč tako naročnik, ki je oddal zahtevek, kot tudi naročnik, katerega šifra naročnika SPP je bila vpisana, obrneta na Center za pomoč uporabnikom na 080 8000 ali info@telekom.si.

 

2. Osebno na prodajnem mestu Telekoma Slovenije

Hitra registracija na prodajnem mestu za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Naročnik storitev Telekoma Slovenije lahko na prodajnem mestu Telekoma Slovenije odda vlogo za hitro registracijo v Moj Telekom. Naročnik določi e-naslov za dostop, na katerega nato prejme povezavo za zaključek hitre registracije. Po potrditvi povezave določi geslo za dostop in potrdi strinjanje s pogoji. S tem ustvari svoj profil Moj Telekom in pridobi dostop do svojih naročniških razmerij. Če prejete povezave za zaključek hitre registracije ne potrdi v roku 30 dni, registracija ni uspešna. Za ponovno registracijo mora naročnik ponoviti celoten postopek registracije.

Hitra registracija prek klicnega centra za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Naročnik storitev Telekoma Slovenije lahko odda vlogo za hitro registracijo v Moj Telekom s klicem v klicni center Telekoma Slovenije. Naročnik določi e-naslov za dostop, na katerega nato prejme povezavo za zaključek registracije v Moj Telekom in pridobitev polnega dostopa do svojih naročniških razmerij pri Telekomu Slovenije. Po potrditvi povezave določi geslo za dostop in potrdi strinjanje s pogoji. S tem ustvari svoj profil Moj Telekom. Če prejete povezave za zaključek registracije ne potrdi v roku 30 dni, registracija ni uspešna. Za ponovno registracijo mora naročnik ponoviti celoten postopek registracije.

Po zaključeni registraciji naročnik v roku treh delovnih dni na naslov stalnega prebivališča/sedeža podjetja po priporočeni pošti prejme prvi del kode Telekom ID. Po vpisu prvega dela kode v Moj Telekom prejme na svoj e-naslov še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom pridobi dostop do svojih naročniških razmerij. Izdana koda Telekom ID ima veljavnost 30 dni od potrditve registracije v Moj Telekom. Po preteku 30 dni vpis kode Telekom ID ni več mogoč, naročnik mora oddati nov zahtevek za izdajo kode Telekom ID na https://moj.telekom.si ali obiskati prodajno mesto Telekoma Slovenije.

 

3. Pridobitev dostopa za uporabnike predplačniških storitev Mobi

Registrirani uporabnik Mojega Telekoma, ki je uporabnik predplačniških storitev Mobi, lahko svoj profil in razmerja poveže na dva načina:

Sprememba e-naslova za Moj Telekom

Registrirani uporabnik lahko kadarkoli spremeni e-naslov ali geslo za dostop v Moj Telekom. Za spremembo e-naslova uporabnik po prijavi v Moj Telekom v sklopu Moj profil izbere možnost za spremembo e-naslova za prijavo. Na obstoječi e-naslov za prijavo prejme potrditveno povezavo za Moj Telekom, kjer vpiše novi e-naslov in potrdi spremembo e-naslova. Če dostopa do obstoječega e-naslova za prijavo uporabnik nima, lahko spremembo uredi z vlogo za urejanje dostopov za Moj Telekom.

Za spremembo gesla za dostop uporabnik po prijavi v Moj Telekom v sklopu Moj profil vpiše staro in novo geslo za dostop, s potrditvijo je sprememba gesla urejena.

V primeru pozabljenega gesla uporabnik na moj.telekom.si ali v mobilni aplikaciji izbere možnost ‘Ste pozabili geslo?’ in vpiše e-naslov za Moj Telekom. Na e-naslov prejme povezavo za ponastavitev gesla. Po potrditvi povezave določi novo geslo za dostop. Prejeta povezava za ponastavitev gesla je veljavna 1 uro in omogoča spremembo gesla le 1-krat.

Izbris profila Moj Telekom

Uporabnik, ki želi izbrisati svoj profil, po prijavi v Moj Telekom v sklopu Moj profil izbere možnost izbrisa profila. Po potrditvi izbrisa je profil trajno izbrisan. Izbris profila lahko uporabnik uredi tudi z vlogo za urejanje dostopov za Moj Telekom. Z istim e-naslovom lahko uporabnik kadarkoli ponovno opravi registracijo v Moj Telekom.

Telekom Slovenije si pridružuje pravice za poziv k ponovni prijavi v Moj Telekom v primerih, ko uporabnik s svojim profilom Moj Telekom nima urejenega dostopa do nobenega naročniškega ali predplačniškega razmerja Telekoma Slovenije in ko več kot 12 mesecev ni opravil prijave v spletna mesta ali mobilne aplikacije Telekoma Slovenije z e-naslovom za Moj Telekom. Poziv pošljemo na e-naslov za dostop v Moj Telekom. V primeru neodzivnosti uporabnika na poziv k ponovni prijavi lahko Telekom Slovenije ob predhodnem obvestilu uredi izbris profila.

Nivoji dostopa do razmerij Telekoma Slovenije

Za dostop do razmerij Telekoma Slovenije v Mojem Telekomu obstajata dva nivoja.

Naročniki si lahko na načine, opisane v teh navodilih, uredijo polni dostop do vseh razmerij na svoji šifri naročnika SPP.

Polni dostop imajo tudi registrirani uporabniki predplačniških storitev Mobi, ki svoj profil povežejo s številko Mobi ali za številko Mobi pridobijo šifro naročnika SPP, za katero pridobijo polni dostop.

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko pravice za dostop do svojih razmerij v Mojem Telekomu dodelijo tudi drugim registriranim uporabnikom Mojega Telekoma. Dodeljene pravice za dostop drugim uporabnikom lahko naročnik, ki je pravice dodelil, kadarkoli prekliče ali jim spremeni nivo dostopa. Pravice za dodelitev dostopa za vpogled v podatke in možnost upravljanja razmerij lahko naročnik uredi v Mojem Telekomu ali z vlogo za urejanje dostopov za Moj Telekom, in sicer za vsako posamezno naročniško razmerje.

Naročniki imajo pri dodeljevanju pravic za dostop do posameznih razmerij drugim uporabnikom na voljo dva nivoja dostopa:

  • Polni dostop

S polnim dostopom drug uporabnik pridobi vpogled v podatke o naročnikovem razmerju in možnost celovitega urejanja ter naročanja storitev. V tem primeru lahko s strani uporabnika nastanejo dodatne finančne obveznosti, za katere je odgovoren naročnik.

  • Omejeni dostop

Z omejenim dostopom drug uporabnik pridobi delni vpogled v podatke o naročnikovem razmerju, vendar z omejeno možnostjo urejanja in naročanja storitev.

V primeru začasnega ali dokončnega izklopa posameznega razmerja se lahko registriranemu uporabniku Mojega Telekoma delno ali v celoti onemogoči dostop do podatkov v Mojem Telekomu na moj.telekom.si in v mobilni aplikaciji.

Moj Telekom in poslovni uporabniki

Za poslovne uporabnike, ki so naročniki mobilnih storitev in imajo ločeni račun, veljajo pri dostopu in upravljanju v Mojem Telekomu posebnosti. Dostop do osnovnega računa in ločenega računa se ureja ločeno. Dostop do osnovnega računa lahko uredi poslovni uporabnik kot naročnik osnovnega računa, dostop za ločeni račun pa uporabnik kot naročnik ločenega računa, in sicer na načine, opisane v teh navodilih. Naročnik osnovnega računa ima dostop z možnostjo upravljanja le na osnovnem računu, naročnik ločenega računa pa dostop do dela podatkov na osnovnem računu in vseh podatkov na ločenem računu.

Mobilna aplikacija Moj Telekom

Mobilna aplikacija Moj Telekom je javno dostopna, pogoj za uporabo ni naročniško ali predplačniško razmerje Telekoma Slovenije. Pogoj za prvo prijavo v mobilno aplikacijo Moj Telekom je strinjanje s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d. Z uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom uporabnik potrjuje tudi, da je seznanjen s temi navodili, ki so objavljena na spletnem mestu https://www.telekom.si/pomoc/moj-telekom/navodila-za-uporabo-mojega-telekoma, da z njimi soglaša ter da ga njihove določbe zavezujejo. V nasprotnem primeru Telekom Slovenije uporabniku odsvetuje uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom. Naročnikom oziroma uporabnikom storitev Telekoma Slovenije mobilna aplikacija Moj Telekom omogoča pregled, urejanje in spreminjanje podatkov ter spremembe in naročanje storitev. Pogoj je prijava v mobilno aplikacijo Moj Telekom z e-naslovom in geslom za Moj Telekom ter urejenim dostopom do naročniških in/ali predplačniških razmerij Telekoma Slovenije.

Mobilna aplikacija Moj Telekom zaradi tehničnih omejitev ne deluje na nekaterih operacijskih sistemih. Pri nadgradnjah je uporabnik o novi različici mobilne aplikacije Moj Telekom obveščen prek aplikacije ali pa se posodobitev izvede samodejno.

Program zvestobe

V Mojem Telekomu se registrirani uporabniki, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije in imajo urejen polni dostop do svojih razmerij, lahko včlanijo v program zvestobe Telekoma Slovenije. Pogoj za včlanitev v program zvestobe je strinjanje s Pogoji programa zvestobe Telekoma Slovenije. V Mojem Telekomu je za člane programa zvestobe omogočeno upravljanje s članstvom v programu zvestobe, in sicer pregledovanje stanja točk, menjava točk za ugodnosti ter zgodovina.

Profil Moj Telekom in enotna prijava v spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije

Spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije lahko omogočajo enotno prijavo s profilom Moj Telekom. Z registracijo v Moj Telekom si uporabnik Mojega Telekoma zagotovi možnost enotne prijave v spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije, če to omogočajo.

E-trgovina Telekoma Slovenije

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma se z e-naslovom in geslom za dostop lahko prijavijo v E-trgovino Telekoma Slovenije na naslovu https://www.telekom.si/e-trgovina. Registrirani uporabniki nakupujejo izdelke v E-trgovini v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Ob vsakem nakupu se mora uporabnik strinjati s Pogoji nakupa blaga in storitev.

NEO

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma, ki imajo urejen polni dostop za šifro naročnika SPP, na kateri je eno ali več fiksnih razmerij s storitvijo televizija, in/ali imajo dodeljene pravice za dostop do enega ali več fiksnih razmerij s storitvijo televizija s strani drugega naročnika, z e-naslovom in geslom za Moj Telekom dostopajo do spletnega mesta neo.io in mobilne aplikacije NEO. Obseg vsebin je lahko odvisen od naročniškega paketa posameznega fiksnega razmerja Telekoma Slovenije, za katerega je urejen dostop. Uporabniki, ki so jim s strani naročnikov dodeljene omejene pravice za dostop do fiksnih in/ali mobilnih razmerij, lahko na spletnem mestu neo.io in v mobilni aplikaciji NEO spremljajo enake vsebine kot uporabniki s polnimi pravicami za dostop.