V Telekomu Slovenije nenehno razvijamo svojo ponudbo in jo nadgrajujemo skladno s potrebami naših uporabnikov. Zato bomo s 1. 7. 2019 starejše mobilne naročniške pakete uporabnikom brezplačno nadgradili z boljšo in ugodnejšo ponudbo, ki v vseh paketih uporabnikom prinaša neomejene pogovore in sporočila ter večje količine prenosa podatkov, kot dosedanji paketi. Navedeno velja tudi v primeru gostovanja v državah območja EU-tarife.
Spremembe, ki pri tem stopijo v veljavo, so naslednje:
Vsebina mobilnih paketov od 1. 7. 2019 dalje:
a) Paketi Naj
Vse cene so v EUR z DDV.
* Ugodnosti Poveži in prihrani, NekiNeki (za mlade) in Penzion se med seboj izključujejo. Naročnik lahko na eni številki koristi eno ugodnost (razen ugodnosti Poveži in prihrani) v skladu z vsakokrat veljavno prodajno ponudbo posamezne ugodnosti, ki je objavljena na www.telekom.si.
Naročniki starejših mobilnih paketov Telekoma Slovenije s 1. 7. 2019 brezplačno prehajajo na novejše in ugodnejše pakete:
Vse cene so v EUR z DDV. Za več informacij si oglejte cenik mobilnih storitev
Do 25. 6. 2019 lahko naročniki brezplačen prehod na nov paket uredijo sami prek SMS-sporočila:
Naročnikom, na katere se navedene spremembe nanašajo, do vključno 31. 7. 2019 omogočamo brezplačno spremembo v katerikoli mobilni paket iz naše redne ponudbe. Spremembo lahko uredijo na prodajnih mestih Telekoma Slovenije.
Spremembe, urejene do 25. v mesecu, bodo urejene v istem mesecu, spremembe po 25. v mesecu pa bodo urejene naslednji mesec.
Naročniki, na katere se navedene spremembe nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni.
Hkrati imajo naročniki, ki so v okviru naročniškega razmerja prejeli terminalsko opremo po akcijski ceni, ob odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave možnost izbire:
Pravica do odstopa od naročniške pogodbe ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane ter pogodbeno dogovorjene obveznosti naročnika. Na primer: naročniki so kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžni plačati račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja.
Dodatne informacije so na voljo na spletnih straneh Telekoma Slovenije, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačnih številkah 041 700 700 (slednja je brezplačna za uporabnike mobilnih storitev Telekoma Slovenije) in 080 70 70 za poslovne uporabnike.