Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Plačevanje računov v Mojem Telekomu

Plačevanje računov v Mojem Telekomu.

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko prek Mojega Telekoma na moj.telekom.si ali mobilne aplikacije svoje račune hitro in enostavno poravnate brez provizije.

Plačevanje računov je omogočeno naročnikom, ki so zasebni uporabniki in ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop. Če dostopa še nimate, si ga uredite še danes. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.

Prednosti plačevanja računov v Mojem Telekomu:

  • plačilo brez provizije,
  • takojšnje knjiženje plačila,
  • plačilo kadarkoli in kjerkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu,
  • v primeru, da imate zaradi zamude pri plačilu blokirane storitve, si s plačilom prek Mojega Telekoma najhitreje zagotovite ponovni vklop storitev.

Postopek plačila

  • 1

    V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.

    MT6
  • 2

    Izberite možnost za ogled in plačilo računov.

    MT Placevanje Racunov Korak 1A
  • 3

    Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.

    MT Placevanje Racunov Korak 1
    MT Placevanje Racunov Korak 2
  • 4

    Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.

    MT Placevanje Racunov Korak 3
  • 5

    Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo. Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.

    MT Placevanje Racunov Korak 4
    Placevanje Racunov 20

    Pomembno!
    V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno.
    Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.

  • 6

    Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.

    MT Placevanje Racunov Korak 6
    MT Placevanje Racunov Korak 7
    MT Placevanje Racunov Korak 8
  • 7

    Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.

    MT Placevanje Racunov Korak 9

Zamujate s plačilom računa?

Oglejte si filmček s praktičnimi nasveti, kaj storiti ob morebitnem izklopu zaradi neplačevanja.

Pogosta vprašanja

Ne najdete, kar ste iskali?

Pišite nam

Pišite nam in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Pokličite nas

INFORMACIJE

080 8000

Obiščite nas

Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic