Plačevanje računov je omogočeno naročnikom, ki so zasebni uporabniki in ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop. Če dostopa še nimate, si ga uredite še danes. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.
Prednosti plačevanja računov v Mojem Telekomu:
V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.
Izberite možnost za ogled in plačilo računov.
Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.
Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.
Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo. Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.
Pomembno!
V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno.
Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.
Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.
Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.
Oglejte si filmček s praktičnimi nasveti, kaj storiti ob morebitnem izklopu zaradi neplačevanja.
S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?
Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?
Plačila s kartico Maestro ne morem opraviti, saj mi javlja, da je številka kartice napačna.
Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?
Kako hitro se plačilo knjiži?
Ali lahko račun plačam le delno?
Moja številka je izklopljena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?
Račune plačujem prek direktne bremenitve, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?
Ali v primeru izklopa kljub plačilu prek Mojega Telekoma plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?
Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?
Ali lahko račun poravnam v več obrokih?
Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa prek Mojega Telekoma?
Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?
Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?