Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Žepnina

PLAČILO NA MESEČNEM RAČUNU

Mobilni naročniki, ki imajo v svoji bližini uporabnika Mobi, mu lahko storitve Mobi enostavno plačujejo na mesečnem računu, in sicer do vrednosti (limita), ki ga sami določijo.

Prednosti Žepnine:

  • Mobilni naročniki lahko sami določijo mesečni limit porabe storitev Mobi.
  • Če uporabnik Mobi porabi manj, kot določa limit, naročnik plača manj.
  • Naročniki imajo večji nadzor nad porabo Mobi.
  • Poenostavljen način plačevanja storitev Mobi.

Primeri uporabe

Dva koraka do vklopa in uporaba Žepnine:

  1. Prvi korak za VKLOP naredi mobilni naročnik, ko pošlje ključno besedo ZEPNINA xxxxxxxxx Y na številko 1918.
    • Primer (10 predstavlja 10 EUR limita): ZEPNINA 041700700 10 na 1918
    • Žepnina je vključena, o čemer sta s sporočilom SMS obveščena tako naročnik kot uporabnik Mobi.
  2. Prvi korak je za uporabnika Mobi pa je UPORABA: Uporabnik Mobi lahko zdaj uporablja Žepnino za zakupe ali polnitev računa, kar stori tako, da pošlje ustrezno ključno besedo na številko 1917.
    • Praktični primer, ko Mobi ne uporablja zakupov:
      Žepnina pride prav, ker Mobi ne potrebuje več polniti računa s karticami Mobi, temveč enostavno pošlje sporočilo SMS. Primer: Uporabnik pošlje POLNI 10 na 1917 in na njegov račun Mobi bo naloženo 10 EUR.
    • Praktični primer, ko uporabnik Mobi uporablja zakup:
      Če uporabnik Mobi uporablja zakupe, potem na računu Mobi ne potrebuje več dobroimetja. Ko si bo vključil zakup ali ko se bodo naložile enote (za klice, sporočila in prenos podatkov), bo znesek za ta zakup poravnal naročnik Žepnine na svojem mesečnem računu.
      Priporočamo vklop katerega od zakupov, ki so na voljo tudi z neomjenimi količinami, pri čemer se enote naložijo samodejno vsakih 30 dni. V primeru vključene Žepnine vam tako ne bo več treba skrbeti za stanje ali veljavnost računa Mobi.

Uporaba za Mobi*

Kaj lahko uporabnik Mobi plačuje prek Žepnine?*

  • Zakupe Mobi:
    • Mobi A
    • Mobi B
    • Mobi C
    • Mobi Net Mesec
    • Mobi Net
    • HR-internet (HR INTERNET)
    • HR-internet Plus (HR INTERNET PLUS)
  • Polnitev dobroimetja v višini 5, 10 in 20 EUR (POLNI 5, POLNI 10 ali POLNI 20)

Polnitev s ključnimi besedami je mogoča samo v primeru Žepnine, pri tem pa mora imeti uporabnik dovolj limita.

Za uporabnike, ki z Žepnino uporabljajo zakupa Mini Mobi ali Čvekaj Mobi, ostaja vse nespremenjeno.

Uporabnikom, ki so doslej uporabljali zakupa Mini Mobi ali Čvekaj Mobi in želijo preiti na katerega od zakupov Mobi A, B ali C, pa priporočamo, da povišajo limit do višine cene mesečnega zakupa, ki ga izberejo. Primer: Limita za Mobi A naj bo nastavljena na 5 EUR.

Kako uporabnik Mobi plačuje z Žepnino?

Ključne besede (navedene v oklepajih) za izbrani zakup ali polnitev uporabnik Mobi pošlje na številko 1917.

Seznam ključnih besed

Storitev za uporabnike MobiKljučna beseda na 1917
Preverjanje porabe in limitaZEPNINA STANJE
IzklopZEPNINA IZKLOP
Polnitev dobroimetja – 5 EURPOLNI 5
Polnitev dobroimetja – 10 EURPOLNI 10
Polnitev dobroimetja – 20 EURPOLNI 20
Zakup Mobi AMOBI A
Zakup Mobi BMOBI B
Zakup Mobi CMOBI C
Zakup Mobi Net MesecMOBI NET MESEC
Zakup Mobi NetMOBI NET
Zakup HR-internetHR INTERNET
Zakup HR-internet PlusHR INTERNET PLUS

Storitev Žepnina za naročnikeKljučna beseda na 1918
VklopZEPNINA xxxxxxxxx Y
Sprememba limitaZEPNINA LIMIT xxxxxxxxx Y
Preverjanje porabe in limitaZEPNINA STANJE
IzklopZEPNINA xxxxxxxxx IZKLOP

X je številka Mobi, y pa znesek limita.

Limit in poraba

Limit izbere/določi naročnik. Najnižji limit je 1 EUR, najvišji pa 20 EUR. Limit mora biti zaokrožen na polno evrsko vrednost (torej 5 EUR, 11 EUR …). Limit lahko naročnik med mesecem poljubno spreminja.

Za spremembo limita lahko naročnik pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA LIMIT 0xxxxxxxxx Y (0xxxxxxxx je mobilna številka uporabnika Mobi, y je znesek limita) na številko 1918.

Za informacije o porabi Žepnine in višini limita lahko uporabnik pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA STANJE. Naročnik pošlje ključno besedo na številko 1918, uporabnik Mobi pa na 1917.

Podrobnosti

Naročnik enega mobilnega naročniškega razmerja lahko vključi eno, dve ali tri Žepnine. Uporabnik Mobi ima lahko samo eno Žepnino.

Uporabnik ne more imeti hkrati vključenih storitev Žepnina in Pay365.

Obračunsko obdobje je koledarski mesec.

Naročnik lahko Žepnino izključi tako, da pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA xxxxxxxxx IZKLOP (0xxxxxxxx je mobilna številka uporabnika Mobi) na številko 1918.

Uporabnik Mobi lahko Žepnino izključi tako, da pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA IZKLOP na številko 1917.

Žepnina se v primeru neplačila s strani naročnika in
v primeru izklopa naročniške številke ali številke Mobi izključi tudi s strani Telekoma Slovenije.