Prodajna ponudba storitve Žepnina
Mobilni naročniki, ki imajo v svoji bližini uporabnika Mobi, mu lahko storitve Mobi enostavno plačujejo na mesečnem računu, in sicer do vrednosti (limita), ki ga sami določijo.
Prednosti Žepnine:
Dva koraka do vklopa in uporaba Žepnine:
Polnitev s ključnimi besedami je mogoča samo v primeru Žepnine, pri tem pa mora imeti uporabnik dovolj limita.
Za uporabnike, ki z Žepnino uporabljajo zakupa Mini Mobi ali Čvekaj Mobi, ostaja vse nespremenjeno.
Uporabnikom, ki so doslej uporabljali zakupa Mini Mobi ali Čvekaj Mobi in želijo preiti na katerega od zakupov Mobi A, B ali C, pa priporočamo, da povišajo limit do višine cene mesečnega zakupa, ki ga izberejo. Primer: Limita za Mobi A naj bo nastavljena na 5 EUR.
Ključne besede (navedene v oklepajih) za izbrani zakup ali polnitev uporabnik Mobi pošlje na številko 1917.
Storitev za uporabnike Mobi | Ključna beseda na 1917 |
Preverjanje porabe in limita | ZEPNINA STANJE |
Izklop | ZEPNINA IZKLOP |
Polnitev dobroimetja – 5 EUR | POLNI 5 |
Polnitev dobroimetja – 10 EUR | POLNI 10 |
Polnitev dobroimetja – 20 EUR | POLNI 20 |
Zakup Mobi A | MOBI A |
Zakup Mobi B | MOBI B |
Zakup Mobi C | MOBI C |
Zakup Mobi Net Mesec | MOBI NET MESEC |
Zakup Mobi Net | MOBI NET |
Zakup HR-internet | HR INTERNET |
Zakup HR-internet Plus | HR INTERNET PLUS |
Storitev Žepnina za naročnike | Ključna beseda na 1918 |
Vklop | ZEPNINA xxxxxxxxx Y |
Sprememba limita | ZEPNINA LIMIT xxxxxxxxx Y |
Preverjanje porabe in limita | ZEPNINA STANJE |
Izklop | ZEPNINA xxxxxxxxx IZKLOP |
X je številka Mobi, y pa znesek limita.
Limit izbere/določi naročnik. Najnižji limit je 1 EUR, najvišji pa 20 EUR. Limit mora biti zaokrožen na polno evrsko vrednost (torej 5 EUR, 11 EUR …). Limit lahko naročnik med mesecem poljubno spreminja.
Za spremembo limita lahko naročnik pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA LIMIT 0xxxxxxxxx Y (0xxxxxxxx je mobilna številka uporabnika Mobi, y je znesek limita) na številko 1918.
Za informacije o porabi Žepnine in višini limita lahko uporabnik pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA STANJE. Naročnik pošlje ključno besedo na številko 1918, uporabnik Mobi pa na 1917.
Naročnik enega mobilnega naročniškega razmerja lahko vključi eno, dve ali tri Žepnine. Uporabnik Mobi ima lahko samo eno Žepnino.
Uporabnik ne more imeti hkrati vključenih storitev Žepnina in Pay365.
Obračunsko obdobje je koledarski mesec.
Naročnik lahko Žepnino izključi tako, da pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA xxxxxxxxx IZKLOP (0xxxxxxxx je mobilna številka uporabnika Mobi) na številko 1918.
Uporabnik Mobi lahko Žepnino izključi tako, da pošlje sporočilo SMS s ključno besedo ZEPNINA IZKLOP na številko 1917.
Žepnina se v primeru neplačila s strani naročnika in
v primeru izklopa naročniške številke ali številke Mobi izključi tudi s strani Telekoma Slovenije.