Pogosta vprašanja Kako z VALÚ-jem plačujem v spletnih trgovinah? V spletni trgovini se vam po izbiri plačila z VALÚ-jem izpišeta 6-mestna koda in QR-koda. V mobilni aplikaciji VALÚ pritisnite gumb za plačilo, izberite plačilo s kodo, nato pa vnesite 6-mestno kodo ali skenirajte QR-kodo. Pozor: koda bo na zaslonu prikazana le določen čas. Po vnosu kode se v aplikaciji VALÚ izpišejo podatki o spletni trgovini in znesek plačila. Na strani spletne trgovine se nato izpiše obvestilo o uspešno opravljenem plačilu. Sem naročnica vaših mobilnih storitev in bi rada napolnila sinov račun Mobi. Kako to storim?Naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije lahko račune Mobi polnite prek VALÚ Monete: z ukaznim nizom: v svoj mobitel vtipkajte *127*vrednost polnitve*številka, ki jo polnite#klic in sledite navodilom na zaslonu (polnite lahko za 5, 10 ali 20 €); prek Mojega Telekoma: vtipkajte številko računa Mobi, ki ga želite napolniti, in izberite način plačila (VALÚ Moneta). Polnitev se vam obračuna na naslednjem mesečnem računu.Kako spremenim limit VALÚ Moneta? Limit lahko spremenite: v Mojem Telekomu, osebno na prodajnih mestih, z Vlogo za spremembo limita zunanjih storitev. Kje preverim svoje nakupe z VALÚ-jem?Nakupe z VALÚ-jem lahko preverite v Mojem VALÚ-ju. Če uporabljate le VALÚ Moneto, lahko svoje nakupe preverite v Mojem Telekomu. Kako preverim trenutno porabo VALÚ Monete?Pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na 1919. Prejeli boste brezplačen SMS z informativno mesečno porabo in omejitvijo porabe. Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu. Porabo lahko preverite tudi v Mojem Telekomu. Imam službeno številko. Lahko VALÚ Moneto uporabljam zasebno?Seveda, za VALÚ Moneto naročite storitev Ločeni račun. Račune za nakupe z VALÚ Moneto vam bomo pošiljali na vaš domači naslov, račune za ostale storitve pa še naprej na naslov podjetja. Vse skupaj z zastopnikom podjetja uredite v Telekomovem centru. Kako je pri VALÚ Moneti poskrbljeno za varnost? Svoja plačila z VALÚ Moneto zavarujete s kodo VALÚ Moneta PIN, ki jo lahko kadarkoli spremenite.Za vklop kode v svoj mobitel vtipkajte *134*želeni VALÚ Moneta PIN# in potrdite s tipko za klic. Koda je vključena takoj.Za spremembo kode v mobitel vtipkajte *134*stari VALÚ Moneta PIN*novi VALÚ Moneta PIN# in potrdite s tipko za klic. Koda je spremenjena takoj.Vklop, spremembo ali ponastavitev VALÚ Moneta PIN lahko urejate tudi v Mojem Telekomu.Lahko z VALÚ Moneto plačujem gorivo na bencinski črpalki?Z VALÚ Moneto lahko plačujete gorivo na Petrolu, OMV-ju in avtomatskih bencinskih servisih 24/7. Kje lahko plačujem z VALÚ-jem?Seznam vseh mest, kjer je mogoče plačevanje z VALÚ-jem, najdete tukaj.Kako si izključim ali vključim VALÚ Moneto?VALÚ Moneto izključite: osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na brezplačno številko 041 700 700, z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev. VALÚ Moneto lahko kadarkoli ponovno vključite. Kako vključim VALÚ Moneto? VALÚ Moneto vključite: osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije,z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev. Kaj je VALÚ? VALÚ je pametna denarnica v vašem mobitelu, ki vam omogoča plačevanje, identifikacijo, povezavo z drugimi aplikacijami in še mnogo več. Je več kot plačilno sredstvo. VALÚ je na voljo vsem, ki želite plačevati z mobitelom, ne glede na operaterja, pri katerem imate mobilne storitve. Kaj omogoča VALÚ? VALÚ vam omogoča:plačevanje na številnih prodajnih mestih, pošiljanje denarja prijateljem ali sorodnikom, prejemanje denarja, razdelitev računa, enostavno polnitev z VALÚ Moneto, prek TRR-ja ali s plačilno kartico kupovanje v VALÚ Marketu, zbiranje in koriščenje VALÚ točk za člane VALÚ KLUBA. Kdo lahko uporablja VALÚ? Mobilna aplikacija VALÚ je na voljo vsem fizičnim osebam, ki uporabljate slovensko mobilno številko in želite plačevati z mobitelom, ne glede na operaterja, pri katerem imate mobilne storitve. Kdo lahko uporablja VALÚ Moneto? VALÚ Moneto lahko uporabljate: naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije in uporabniki Mobi, naročniki mobilnih storitev A1 in BOB.Odkar sem si naložil aplikacijo VALÚ, ne morem več plačevati z VALÚ Moneto. Zakaj?Tudi v tem primeru lahko še vedno plačujete z VALÚ Moneto (torej na način, kot ste bili vajeni do sedaj). Edini pogoj pa je, da morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto. Tako boste lahko brezskrbno plačevali tako z aplikacijo VALÚ kot tudi na način, kot ste ga vajeni od prej.Ali lahko na prodajnih mestih VALÚ plačujem še na star način, torej z VALÚ Moneto?Registrirani uporabniki VALÚ-ja lahko na večini prodajnih mest še vedno plačujete z VALÚ Moneto, če tehnologija na samem plačilnem mestu to omogoča. Pri tem pa morate imeti na računu VALÚ dovolj denarja. To najlažje uredite tako, da si v nastavitvah aplikacije vključite samodejno polnitev z VALÚ Moneto. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 041 700 700 ali na e-naslov info@telekom.si.