Pogosta vprašanja Ali moram na svojo mobilno napravo ali omrežje kaj namestiti?Na napravo ali omrežje vam ni treba nameščati nobene strojne ali programske opreme oziroma aplikacije – storitev samo aktivirate in že ste zaščiteni. Za delovanje storitve skrbijo strokovnjaki Telekoma Slovenije. Storitev deluje na omrežju, tako da ne upočasni delovanja mobilne ali druge naprave. Storitev zavaruje vse povezane mobilne naprave, tudi tiste, ki jih drugače ni mogoče zaščititi (npr. pametni televizorji, povezani hladilniki, senzorji …).Kako Telekom Slovenije prepozna in določi, da je spletna stran nevarna? Naša storitev uporablja različne vire za zbiranje informacij o varnosti spletnih strani. Vsako posamezno spletno stran se dodatno preveri s posebnimi naprednimi algoritmi in tako zavaruje pred napačnim prepoznavanjem strani kot škodljive. Če menite, da je določena stran napačno označena kot škodljiva, nam to sporočite in jo bomo dodatno preverili.Kako lahko storitev vklopim ali izklopim?Storitev lahko vključite v Mojem Telekomu, prek SMS-sporočila (ključno besedo VAREN SPLET pošljete na 1918), na prodajnem mestu Telekoma Slovenije ali s klicem na 080 8000. Če storitve ne želite uporabljati, jo lahko v Mojem Telekomu kadarkoli enostavno izključite. Uporabljam več naprav. Kako lahko vse naprave zaščitim? Storitev Varen splet je povezana z enotno številko naprave (SIM-kartice ali modema). Za zaščito posamezne naprave morate storitev aktivirati na vsaki napravi (mobilnem telefonu ali modemu) posebej. Če pa naknadno z zaščiteno napravo povežete še druge naprave (npr. prek WiFi-signala), so zaščitene tudi te naprave. Kako so vaši podatki zaščiteni in koliko dolgo se podatki shranjujejo?Telekom Slovenije dosledno upošteva najnovejše nacionalne in evropske ukrepe za varstvo podatkov (GDPR). Storitev je bila vnaprej zasnovana ob poznavanju teh predpisov. V skladu s temi predpisi hranimo podatke, nato pa jih nepovratno izbrišemo. Več informacij o varovanju osebnih podatkov je na voljo v dokumentu politika zasebnosti.Ali je moja naprava zavarovana, tudi ko sem na poti?Mobilna naprava je zaščitena, dokler dostopate do interneta prek omrežja Telekoma Slovenije, pa tudi, če gostujete v tujini. Če svojo napravo, na kateri je aktivna storitev Varen splet, uporabljate kot dostopno točko, so zaščitene tudi vse naprave, povezane z njo. Če se z mobilno napravo povežete v omrežje WiFi, pa vas storitev Varen splet ne ščiti pred spletnimi nevarnostmi. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.