Pogosta vprašanja Kako naročim storitev Varen splet?Prek portala Moj Telekom ali ob sklenitvi novega naročniškega paketa. Kako izključim storitev Varen splet?Prek portala Moj Telekom. Oglejte si navodila. Kako uporabljam storitev Varen splet?Funkcije, ki jih ponuja storitev Varen splet, lahko nastavljate prek spletne strani http://www.telekom.si, prek portala Moj Telekom (v sklopu storitve Varen splet) ali prek portala https://varensplet.telekom.si (za dostop uporabite predhodno nastavljeno geslo). Pred vključitvijo storitve na portalu Moj Telekom potrdite, da se strinjate s pogoji uporabe storitve. Storitev prek portala Moj Telekom aktivirate in ustvarite geslo tudi naročniki, ki imate storitev že vključeno v paket. Oglejte si navodila za uporabo portala Varen splet.Kdo lahko naroči storitev Varen splet?Storitev lahko naročijo: naročniki paketov, ki vključujejo fiksno storitev;naročniki mobilnih paketov, ki uporabljajo paketne podatkovne povezave;naročniki poslovnih paketov (Poslovni paket telefonija in internet, Poslovni komplet telefonija in internet, Poslovni paket mobitel in internet, Poslovni paket internet in Veliki poslovni paket). V katerih paketih je storitev že vključena brezplačno?Uporaba storitve Varen splet je brezplačno vključena že v sledeče pakete: TopTrio BTopTrio CTopTrio DTopTrioTopTrio HBOTopTrio Mega HDTopTrio PlusTopTrio 1GPoslovni paket internet Naročniki omenjenih paketov si pred prvo uporabo storitve na portalu Moj Telekom aktivirajo le geslo. Oglejte si navodila. V čem se storitev razlikuje od drugih storitev, kot npr. starševski nadzor ali antivirusni programi, ki so nameščeni na uporabniških napravah?Naročniku za varnost podatkov na napravah (tablica, računalnik, pametni telefon) ni treba storiti ničesar drugega, kot vključiti storitev prek spletnega vmesnika. S tem je internetni promet med vašo napravo in omrežjem Telekoma Slovenije zaščiten, seveda v primeru, da naprave ne povezujete na omrežja drugih operaterjev oz. na druge že okužene podatkovne nosilce. Kako je poskrbljeno za varnost?Telekom Slovenije v okviru storitve Varen splet v svojem internetnem omrežju zagotavlja visoko raven varnosti in zaščite uporabnikovih podatkov. Zaradi nenehnega razvoja spletnih aplikacij in tehnologij ter tudi nepredvidljivih dogodkov Telekom Slovenije ne more vedno zagotoviti popolne varnosti in zaščite, ki jo določa posamezna funkcionalnost.Pozabil sem geslo za Varen splet, kaj lahko naredim zdaj?Geslo lahko spremenite na portalu Moj Telekom, oglejte si navodila.Kako ustvarim uporabniško ime in geslo za storitev Varen splet?Do portala https://varensplet.telekom.si dostopate z uporabniškim imenom in geslom. Uporabniško ime: Naročniki fiksnega interneta: vpišete uporabniško ime, ki je enako obstoječemu naročniškemu razmerju.Naročniki mobilnih storitev: vpišete mobilno številko vašega naročniškega razmerja, za katerega uporabljate to storitev. Geslo: Pri aktivaciji storitve na portalu Moj Telekom nastavite novo geslo, ki velja samo za storitev Varen splet. Oglejte si navodila za vklop storitve na portalu Moj Telekom. Kaj omogoča storitev Varen splet?Storitev omogoča: nadzor nad uporabo interneta na vašem fiksnem priključku (časovna omejitev, omejitev dostopa do neprimernih spletnih strani itd.), nastavitev protivirusne zaščite na ravni omrežja,nastavitve različnih možnosti blokiranja oglasov med brskanjem po spletu,varovanje pred zlonamernimi internetnimi prevarami.Storitev vam omogoča zaščito podatkovnega prometa in enostavno upravljanje vašega internetnega prometa na vašem fiksnem oz. mobilnem priključku. Z vključeno storitvijo Varen splet bodo vaše naprave takrat, ko boste povezani prek internetne povezave Telekoma Slovenije, zaščitene, tudi če nimate nameščene programske opreme (npr. antivirusnega programa, starševskega nadzora), saj storitev omogoča varovanje vaše internetne povezave že v omrežju Telekoma Slovenije. V kolikšnem času je storitev Varen splet aktivna?Vklop storitve prek portala lahko traja nekaj časa, zato vam svetujemo, da počakate nekaj minut, preden vpišete uporabniško ime in geslo na portal https://varensplet.telekom.si ter začnete z nastavitvami funkcionalnosti.Kako uporabljam storitev na mobilnem razmerju, če imam dodatno kartico SIM2?Storitev pri dodatni kartici SIM deluje le v primeru, ko imate storitev Varen splet vključeno tudi na vašem nosilnem razmerju. Najprej si vklopite storitev na nosilni mobilni telefonski številki in šele nato na podrejeni mobilni telefonski številki. Storitev se vam na dodatni kartici SIM ne bo zaračunala.Na koliko napravah lahko uporabljam to storitev?Število naprav pri naročniku ni omejeno. Storitev Varen splet deluje na vašem fiksnem oziroma mobilnem priključku, kamor lahko povežete poljubno število naprav, odvisno od zmogljiovosti vašega usmerjevalnika oziroma mobilnega terminala. Uporabljam omrežje LTE/4G in pravkar vključena storitev ne deluje.Pri uporabi omrežja LTE/4G je za delovanje storitve Varen splet treba izključiti in ponovno vključiti mobitel. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.