Page ContentSkrb za kibernetsko varnost Informacijska varnost in neprekinjeno poslovanjePri izvajanju svojega poslanstva je Telekom Slovenije zavezan k doslednemu varovanju podatkov in informacij. Zaradi narave svoje dejavnosti smo še zlasti dolžni jamčiti zasebnost in varnost podatkov o naročnikih in podatkov o prometu ter narediti vse, da zmanjšamo tveganja zlorabe na najnižjo možno mero.Ker se v Telekomu Slovenije zavedamo, da so podatki ter programska in strojna oprema vselej tudi predmet potencialnih in realnih groženj (npr. odpovedi, nesreče, kriminalna dejanja), smo opredelili temeljna načela in cilje informacijske varnosti in neprekinjenega poslovanja, ki jih spoštujemo ter na vseh nivojih upoštevamo vsi delavci. Ta temeljna načela vključujejo zagotavljanje ustrezne ravni varovanja podatkov, izvajanje ukrepov za zagotavljanje neprekinjenega delovanja naših storitev oz. načrtovanje aktivnosti za čim hitrejšo ponovno vzpostavitev delovanja storitev v izrednih razmerah, dosledno spoštovanje zakonskih, regulatornih ali pogodbenih obvez ter nenehno sprotno prilagajanje varovanja novim okoliščinam, grožnjam in okolju, v katerem delujemo.Opredeljena načela upoštevamo pri izvajanju ukrepov v sistemu upravljanja informacijske varnosti in v sistemu upravljanja neprekinjenega poslovanja (SUVI in SUNP). Oba vzpostavljena sistema upravljanja vzdržujemo, spremljamo njuno učinkovitost ter ju na osnovi povratnih informacij neprestano prilagajamo in posodabljamo.