Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Program zvestobe

Program zvestobe je brezplačen, v njegovih prednostih pa lahko uživate naročniki Telekoma Slovenije in uporabniki Mobi.

Članstvo se izplača: za plačila mesečnih obveznosti za storitve Telekoma Slovenije samodejno pridobivate točke (1 EUR = 1 točka). Te zamenjajte za skrbno izbrane ugodnosti in popuste ter akcijske nakupe. Ekskluzivno samo za vas.

Ugodnosti v E-trgovini
Program Zvestobe Banner

ZDA, ZK in Švica - internet

Izberite dodatni zakup prenosa podatkov ter v ZDA, Združenem kraljestvu in Švici brezskrbno brskajte po internetu.

800

točk za

10 GB

za 7 dni

ZDA, ZK in Švica - 7

Izberite dodatni zakup enot in brezskrbno komunicirajte v ZDA, Združenem kraljestvu in Švici.

500

točk za

1 GB

za 7 dni

500 enot

Klici in SMS za 7 dni

Dodatni zakupi prenosa podatkov

Izberite dodatni zakup prenosa podatkov ter v Sloveniji in EU brezskrbno brskajte po internetu.

800

točk za

100 GB

za tekoči mesec

Kako se včlanite?

Program zvestobe je brezplačen, namenjen naročnikom Telekoma Slovenije in uporabnikom Mobi.

Za včlanitev izberite enega od spodaj navedenih načinov.

  • 1

    V Mojem Telekomu v sklopu Program zvestobe

  • 2

    S klicem na številko 041 700 700

  • 3

    Na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije

Program Zvestobe Koraki

Veljavnost točk je od 1. 1. tekočega leta do 31. 3. prihodnjega leta.

Kako preverite stanje svojih točk?

  • V Mojem Telekomu v sklopu Program zvestobe
  • S poslanim SMS-om: z nosilne številke pošljiite PZ TOCKE na 1918
  • Na računu Telekoma Slovenije
  • S klicem na 041 700 700
  • Na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije

Pogosta vprašanja

Bodite obveščeni o novostih Telekoma Slovenije

S tem soglašate, da želite biti seznanjeni z ugodnostmi in ponudbami, ki so prilagojene vam osebno, hkrati pa dovoljujete, da Telekom Slovenije s tem namenom obdeluje vaše podatke. Za prilagoditev ponudbe lahko Telekom Slovenije uporabi vaše podatke in podatke o vaši uporabi storitev družbe, spletnih mest, aplikacij, družbenih omrežij in Programa zvestobe. Podatki se lahko obdelujejo za pripravo in posredovanje osebno prilagojenih ponudb na naslove, številke in kontakte, ki ste jih Telekomu Slovenije posredovali ob prijavi oziroma uporabi storitev prek sporočil SMS/MMS, e-pošte, klasične pošte, klicev/videoklicev, družbenih omrežij, televizije, multimedijskih platform, aplikacij in spletnih mest družbe.