Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Pri plačilih z VALÚ Moneto je obvezen vnos kode PIN.

Naročniki Telekoma Slovenije lahko kodo VALÚ Moneta PIN vključite z ukaznim nizom *134*želeni PIN#, ki ga potrdite s tipko za klic, ali v Mojem Telekomu.

VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu mobitela, prejmete pa tudi potrditveni SMS.

Z VALÚ-jem si poenostavite življenje. Naložite si aplikacijo VALÚ, ustvarite svoj račun VALÚ in že lahko uporabljate številne možnosti plačevanja.

Zakaj izbrati VALÚ?

VALÚ je na voljo vsem, ki želite plačevati z mobitelom, ne glede na operaterja, pri katerem imate mobilne storitve. Naložite si aplikacijo VALÚ, ustvarite svoj račun VALÚ in že lahko uporabljate številne možnosti:

  • plačevanje: plačujte na številnih prodajnih mestih, avtomatih in v spletnih trgovinah;
  • pošiljanje denarja: varno pošljite denar svojim prijateljem, znancem ali sorodnikom;
  • prejemanje denarja: enostavno sporočite prijateljem, naj vam vrnejo znesek, ki so si ga izposodili;
  • razdelitev denarja: s prijatelji si razdelite račun za večerjo ali skupinsko darilo;
  • dvig denarja: denar z računa VALÚ lahko dvignete v Telekomovih centrih ali si ga naložite na TRR;
  • polnitev računa VALÚ: račun VALÚ enostavno napolnite z VALÚ Moneto, prek TRR-ja ali s plačilno kartico.

Aplikacija VALÚ vam omogoča več načinov plačila:

  • NFC: za uporabnike mobitelov Android;
  • KLIC: na plačilnih mestih, ki podpirajo plačevanje s klicem;
  • KODA: s številčno ali QR-kodo plačate v spletnih trgovinah, taksiju in na fizičnih plačilnih mestih.

Kje lahko plačate z VALÚ-jem?

Široka mreža plačilnih mest

S pametno denarnico VALÚ lahko plačujete na več kot 3.000 plačilnih mestih po Sloveniji.

Vsa plačilna mesta so označena s spodnjo oznako:


PREVERI PLAČILNA MESTA

VALÚ Moneta

Moneta je postala VALÚ Moneta.

Z VALÚ Moneto lahko plačujete na istih plačilnih mestih kot doslej, le da so ta sedaj označena z oznako VALÚ.
Glavna prednost je, da se vam strošek obračuna na naslednjem mesečnem računu za telekomunikacijske storitve.

Nastavite si tudi VALÚ Moneta alarm

Članarina

Naročnikom, ki ne uporabljajo VALÚ Monete, se članarina ne zaračunava. Uporabnikom, ki prvič opravijo nakup z VALÚ Moneto, se vključi članarina Standard.

  • Članarina Standard se začne zaračunavati po prvi uspešno opravljeni transakciji nakupa z VALÚ Moneto.
  • Članarino Plus svetujemo vsem, ki veliko plačujete z VALÚ Moneto, saj zagotavlja 100 % popusta na strošek uspešnih transakcij.

Za spremembo članarine pošljite SMS:

  • Za članarino Plus pošljite SMS z vsebino VALU MONETA PLUS na številko 1918.
  • Za spremembo članarine Plus v članarino Standard pošljite SMS z vsebino VALU MONETA STANDARD na številko 1918.

Cenik članarine VALÚ Monete za naročnike Telekoma Slovenije lahko vidite tukaj.

Dokument z informacijami o nadomestilih

Mesečna omejitev porabe (Limit)

Limit VALÚ Monete

Limit VALÚ Monete določa najvišji znesek, ki vam je na voljo za nakupe z VALÚ Moneto. Osnovni limit imate uporabniki storitev Telekoma Slovenije že samodejno nastavljen, lahko pa ga kadarkoli poljubno spremenite (zvišate, znižate). Za naročnike storitev Telekoma Slovenije je sedanji začetni mesečni limit 80 EUR (le pri mobilnih paketih za mlade je začetni limit 50 EUR). Mesečno omejitev porabe (limit) lahko prilagodite glede na svoje zmožnosti in potrebe, pri čemer si Telekom Slovenije pridržuje pravico končne odobritve.

8. 3. 2021 je Telekom Slovenije osnovni mesečni limit zvišal na največ 160 EUR. Skladno s Politiko zasebnosti Telekom Slovenije pri obvladovanju tveganj uporabnike segmentira oz. profilira, zato bo osnovni mesečni limit storitve lahko tudi nižji. Uporabnik soglaša s spremembo, če do dneva pred pričetkom njene veljavnosti ne obvesti Telekoma Slovenije, da predloga spremembe ne sprejema, pri čemer ima uporabnik pravico, da tudi odpove pogodbo za storitev VALÚ Moneta.

Mesečno omejitev porabe (limit) lahko prilagodite glede na svoje zmožnosti in potrebe.

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko limit spremenite:

Koristno
  • Svojo porabo in limit lahko kadarkoli preverite prek SMS-a, tako da pošljete VALU MONETA na številko 1919.
  • Če imate službeni mobitel in želite VALÚ Moneto uporabljati v zasebne namene, si zagotovite ločeni račun.
  • Strošek transakcij se obračunava skladno z veljavnim cenikom operaterja..

VALÚ Moneta za uporabnike Mobi

Za vklop VALÚ Monete obiščite Telekomovo prodajno mesto.

Potrebujete:

  • osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list);
  • kopijo davčne številke;
  • kopijo SIM-kartice ali certifikat Mobi ali kopijo izpisa PIN/PUK;
  • podatek o zaposlitvi;
  • nezaposleni potrebujete še poroštveno izjavo osebe s stalnim prebivališčem in redno zaposlitvijo v RS ali pravne osebe s sedežem ali podružnico v RS (porok je lahko tudi upokojena oseba, ki prinese s seboj poleg osebnega dokumenta in davčne številke tudi zadnji pokojninski izpisek).

Če imate že vključeno storitev Žepnina, VALÚ Monete ni mogoče vključiti.

Izklop VALÚ Monete

VALÚ Moneto lahko kadarkoli izključite in jo kasneje ponovno vključite.

To lahko storite osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na brezplačno številko 041 700 700, z Vlogo za vklop/izklop zunanjih storitev, ki jo pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 47 22 062 ali na e-naslov info@telekom.si.

Opomba

V skrbi za uporabnike vam lahko Telekom Slovenije posreduje SMS-sporočila, e-sporočila ali potisna sporočila z informacijami o uporabi storitev. Če vas tovrstna obvestila ne zanimajo oz. vas motijo, se lahko od prejemanja teh obvestil odjavite na info@telekom.si. Morebitna odjava ne vpliva na prejemanje obvestil, ki vam jih je Telekom Slovenije dolžan posredovati v skladu s pogodbo (npr. obvestila, ki so del postopka transakcij) ali v skladu s predpisi.