Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Tarče kibernetskih napadov so podjetja vseh velikosti, zato skrb za kibernetsko varnost zaupajte strokovnjakom

Tehnik Maks
Tehnik Maks
Pred 419 dnevi
·
Čas branja: 3
·
Poslušaj vsebino

V Telekomu Slovenije so pred leti vzpostavili najsodobnejši Operativni center kibernetske varnosti in ga certificirali po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001; v njem vrhunski strokovnjaki s pomočjo nadzornih in analitičnih orodij varnostne dogodke obvladujejo 24 ur na dan, vse dni v letu.

Varnostne storitve, ki jih center izvaja, Telekom Slovenije uporablja tako za lastne potrebe kot druge organizacije in podjetja. Zato ima podjetje vzpostavljeno kibernetsko odzivno skupino, ki v primeru varnostnega incidenta hipno odreagira. V primeru napada je namreč pomemben hiter odziv, zaustavitev napada, analiza, čim prejšnja ponovna vzpostavitev poslovanja in po potrebi sprejetje dodatnih varnostnih ukrepov.

Zaradi hitrega razvoja informacijsko-komunikacijskih tehnologij ter vse bolj digitaliziranega poslovanja, sodijo kibernetska varnostna tveganja med najpomembnejša operativna tveganja. Število kibernetskih napadov se nenehno povečuje kljub naporom razvijalcev programske opreme, pri tem pa so napadi usmerjeni na podjetja vseh velikosti. Vsako peto podjetje je že bilo tarča napada in vsakih 39 sekund se zgodi kibernetski napad.

Najpogostejši vzroki varnostnih incidentov so zlonamerna programska oprema (črvi, trojanci ipd.) in izsiljevalski virusi (ransomware), ki jih napadalci žrtvi največkrat dostavijo s pomočjo spletnega ribarjenja (phishing) ali prek ranljivosti programske opreme. Sledijo napadi onemogočanja DDoS ter izguba, razkritje in/ali kraja podatkov. To je podobno trendom oz. dogajanju tudi na globalni ravni. Zato je pomembno temu področju posvetiti ustrezno pozornost.

Kibernetski Napadi Tehnik Jun22 Clanek

V Telekomu Slovenije so pred leti vzpostavili najsodobnejši Operativni center kibernetske varnosti in ga certificirali po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001; v njem vrhunski strokovnjaki s pomočjo nadzornih in analitičnih orodij varnostne dogodke obvladujejo 24 ur na dan, vse dni v letu. Varnostne storitve, ki jih center izvaja, Telekom Slovenije uporablja tako za lastne potrebe kot druge organizacije in podjetja. Zato ima podjetje vzpostavljeno kibernetsko odzivno skupino, ki v primeru varnostnega incidenta hipno odreagira. V primeru napada je namreč pomemben hiter odziv, zaustavitev napada, analiza, čim prejšnja ponovna vzpostavitev poslovanja in po potrebi sprejetje dodatnih varnostnih ukrepov.

Pri tem v Telekomu Slovenije poskrbijo za celovito zaščito notranjega okolja: uporabniških računov, datotek, procesov, omrežnega prometa in gostiteljev. Varnostne rešitve so prilagojene potrebam podjetij vseh velikosti – od majhnih do velikih, samostojnih podjetnikov in vseh, ki se zavedate, koliko tvegate brez obvladovanja kibernetske varnosti v svojem poslu.

Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije je na osrednjem dogodku za informacijsko varnost Infosek prejeli nagrado Varnostni produkt leta 2020, v okviru mednarodne konference Dnevi korporativne varnosti pa nagrado za najbolj inovativno varnostno rešitev.

Več informacij: poslovna.prodaja@telekom.si