Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Odprava pogostih napak v e-pošti

Ne poznam oziroma sem pozabil geslo do spletne pošte/poštnega predala. Kaj lahko storim?

Pozabljenega gesla ni možno pridobiti, možno ga je le spremeniti. Geslo osnovnega poštnega predala, ki je vezan na uporabniško ime fiksnih storitev (internet), je enako geslu internetne (PPPoE) povezave. Geslo dodatnega ali samostojnega poštnega predala ni vezano na geslo internetne povezave.

Geslo poštnega predala lahko spremenite v Mojem Telekomu.

Če gre za osnovni poštni predal, ki je vezan na uporabniško ime internetnega dostopa, in internetno povezavo na vašem priključku vzpostavlja vaš usmerjevalnik (in ne modem Telekoma Slovenije), boste morali na svoji napravi (usmerjevalniku) nato vpisati novo geslo.

Več navodil za spremembo gesla.

Težave s pošiljanjem/prejemanjem e-sporočil

Najprej preverite ali imate vzpostavljeno povezavo z internetom.

Preverite pravilnost vnesenih podatkov v vašem poštnem odjemalcu. Predvsem bodite pozorni, da ste vnesli pravilni elektronski naslov, poštna strežnika in vaše uporabniško ime ter geslo.

Delovanje vašega e-naslova preverite tudi prek Spletne pošte na naslovu https://posta.siol.net.

Bodite pozorni na kapaciteto vašega poštnega predala (https://posta.siol.net). Zasedenost vašega poštnega predala lahko vidite pod možnost Zasedenost. Svetujemo, da redno pregledujete zasedenost vašega predala in se tako izognete morebitnim nevšečnostim.

Težave samo s pošiljanjem e-sporočil

Preverite ali imate pravilen elektronski naslov prejemnika in ali ni mogoče težava na prejemnikovi strani (preverite tako, da pošljete sporočilo na drug e-naslov).

Napaka: 553 Authentication is required to send mail
Preverite ali ste pravilno vnesli podatke v vaš poštni odjemalcev. Posebej dobite pozorni, da ste označili možnost Uporabi preverjanje prisotnosti in možnost Uporabi enake nastavitve kot za dohodno pošto. Oglejte si navodila za posamezne poštne odjemalce.

Težave samo s prejemanjem e-sporočil

Na Spletni pošti preverite ali imate nastavljeno posredovanje ali filtra prejetih sporočil (odstranite vsa posredovanja in filtriranja in preverite delovanje). Preverite tudi, da niste presegli kapaciteto vašega poštnega predala, procent zasedenosti imate izpisan pod Zasedenost. Preverite tudi mapo SPAM ali se manjkajoča sporočila nahajajo tam.

V primeru, da imate vaš elektronski naslov nastavljen v dveh ali več poštnih odjemalcih vam svetujemo, da si v poštnem odjemalcu vključite opcijo, da ta pusti kopijo sporočila v vašem poštnem predalu, ko pobere pošto iz njega. V nasprotnem primeru ne prejmete vaše pošte v vse poštne odjemalce.

Ne morem poslati e-pošte, poštni odjemalec mi javi: Onemogočeno pošiljanje, več info na 080 1000.

Zaradi suma zlorabe in širjenja nezaželene pošte smo vam začasno onemogočili pošiljanje e-pošte.

Preverite, ali imate na računalniku nameščeno ustrezno varnostno opremo, kot je Varnostni paket Kaspersky. Nato opravite spremembo gesla za poštni predal. Oglejte si navodila za spremembo gesla.

Pravila pri vnosu novega gesla:

  • vsebuje naj črke (a-z, brez šumnikov) in števila,
  • dolžina naj bo: 8-32 znakov,
  • geslo se mora začeti s črko in vsebovati vsaj eno število,
  • novo geslo mora biti drugačno od obstoječega.

Svetujemo tudi, da se odločite za geslo, ki ni podobno uporabniškemu imenu ali e-naslovu. Odsvetujemo uporabo gesel, kot so npr.: abc123, siol321, adsl2015 ...

Ko očistite računalnik z antivirusnim programom in zamenjate geslo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na brezplačno telefonsko številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si. Ponovno vam bomo omogočili pošiljanje e-pošte.

Kljub pravemu geslu se ne morem prijaviti v spletno pošto.

Zaradi suma zlorabe in širjenja nezaželene pošte smo začasno blokirali dostop do vašega poštnega predala.

Preverite, ali imate na računalniku nameščeno ustrezno varnostno opremo, kot je Varnostni paket Kaspersky. Nato opravite spremembo gesla za poštni predal. Oglejte si navodila za spremembo gesla.

Pravila pri vnosu novega gesla:

  • vsebuje naj črke (a-z, brez šumnikov) in števila,
  • dolžina naj bo: 6-8 znakov,
  • geslo se mora začeti s črko in vsebovati vsaj eno število,
  • novo geslo mora biti drugačno od obstoječega.

Svetujemo tudi, da se odločite za geslo, ki ni podobno uporabniškemu imenu ali e-naslovu. Odsvetujemo uporabo gesel, kot so npr.: abc123, siol321, adsl2015 ...

Ko očistite računalnik z antivirusnim programom in zamenjate geslo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na brezplačno telefonsko številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si. Ponovno vam bomo omogočili uporabo e-pošte.