Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Televizija
Spletna Televizija
Povezljivost
Storitve
#OstanimoOdgovorniPreberite si nasvete za preprečevanje širjenja koronavirusa ob obisku tehnika Telekoma Slovenije.Preberite več
Imate težave z internetom, televizijo, fiksno in mobilno telefonijo ali e-pošto? Kontaktirajte me in skupaj poiščeva rešitev. Več
Prek Mojega Telekoma
Prek Facebook Messengerja
Pošljite SMS na 041 700 800
Ali si lahko na TV po svoje razvrstim programe?
Programe lahko razvrščate na tri načine: • povleci: izberete program in ga povlečete na ustrezno mesto; • vrini: vrinete program z vnosom številke; • zamenjaj: dva programa med seboj zamenjate.
Ko končate urejanje, kliknite gumb Shrani.
Več navodil o razvrščanju programov najdete tukaj.
Kako zamenjam programsko shemo?
Programsko shemo zamenjate na portalu Moj Telekom. Prijavite se z e-naslovom in geslom za dostop do portala Moj Telekom. Oglejte si navodila. Programsko shemo lahko nadgradite tudi prek televizije na BOX-u.
Spremembo programskega paketa lahko opravite kadarkoli v času trajanja naročniškega razmerja, vendar ne več kot enkrat na mesec. Za pomoč lahko pokličete tudi na brezplačno številko 080 1000.
Kakšne so omejitve glede oddaljenosti od naročniške centrale oz. minimalna omogočena hitrost za spremljanje TV prek ADSL?
Za oddaljenost in hitrost so merodajne meritve, ki jih opravi Telekom Slovenije na dani lokaciji. Zato je treba oddati poizvedbo oz. naročilo storitve. Poizvedbo lahko oddate na spletni strani www.telekom.si ali pa pokličete na brezplačno številko 080 8000.
Ali je TV mogoče spremljati na več TV-sprejemnikih hkrati?
Da, TV lahko hkrati spremljate na do štirih TV-sprejemnikih, če to omogoča vaša povezava.
Težave imam z zmrzovanjem in kockanjem slike. Kaj lahko storim?
Ponovno zaženite modem: iz modema izključite električno napajanje in ga po nekaj sekundah vključite nazaj. Modem potrebuje nekaj minut, da vzpostavi delovanje. Ko je modem prižgan, pa še enkrat zaženite TV-komunikator.
Za dodatne informacije se lahko obrnete na Tehnično pomoč uporabnikom na brezplačno številko 080 1000 ali na e-naslov tehnicna.pomoc@telekom.si.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*