Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Obveščamo vas, da bomo s 1. 1. 2022 prenehali z dobavo električne energije končnim uporabnikom. Da bo prehod k drugemu dobavitelju elektrike čim bolj enostaven, naročnikom, ki so imeli s Telekomom Slovenije sklenjeno tudi pogodbo o dobavi električne energije, priporočamo, da si čimprej poiščejo novega dobavitelja, pri tem pa lahko izbirajo iz seznama dobaviteljev električne energije.
Celoten postopek menjave dobavitelja električne energije je po korakih predstavljen na spletnih straneh Agencije za energijo (https://www.agen-rs.si/gospodinjski/elektrika/kako-zamenjam-dobavitelja) in spletnih straneh SODA (https://www.sodo.si/sl/objave/obvestilo-za-odjemalce-elektricne-energije).
Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva.
S postopkom izbire novega dobavitelja električne energije pričnite čimprej, saj lahko prehod k drugemu dobavitelju traja dlje časa, tudi do mesec dni. Pogodbo z novim dobaviteljem električne energije je potrebno skleniti najkasneje do 31. 12. 2021.
Uporabniki, ki ne bodo pravočasno sklenili pogodbe z novim dobaviteljem električne energije, bodo skladno z energetsko zakonodajo s 1. 1. 2022 prešli na sistem zasilne oskrbe. To pomeni, da jim bo dobavo električne energije zagotavljal SODO (Sistemski operater distribucijskega omrežja z električno energijo). Cenik za zasilno oskrbo z električno energijo je v celoti objavljen na spletni strani SODA, v tabeli pa so ključne informacije:
Cena električne energije v sistemu zasilne oskrbe je višja od ponudb dobaviteljev električne energije, zato je še toliko bolj pomembno, da se menjava dobavitelja uredi čim prej. Ker bo Telekom Slovenije s 1. 1. 2022 prenehal z dobavo električne energije vsem končnim odjemalcem, vam s tem dnem pogodbeno razmerje tudi odpovedujemo.
Celoten postopek menjave dobavitelja električne energije je po korakih predstavljen na spletnih straneh Agencije za energijo: https://www.agen-rs.si/gospodinjski/elektrika/kako-zamenjam-dobavitelja in na spletnih straneh SODO: https://www.sodo.si/sl/objave/obvestilo-za-odjemalce-elektricne-energije.
Na spletnih straneh Agencije za energijo je na voljo tudi primerjalnik ponudb električne energije: https://www.agen-rs.si/primerjalnik
Če potrebujete obrazce za dopolnitev vloge za zamenjavo dobavitelja, so vam le-ti dostopni na spletnih straneh SODO: https://www.sodo.si/sl/za-dobavitelje/obrazci-perun-eis
Odjemalcem digitalnega števca se bo stanje odčitalo avtomatsko.
Imetnikom analognega števca bo stanje prišla popisat pooblaščena oseba, s katero boste uskladili termin popisa.
Več informacij o ceniku za zasilno oskrbo je na voljo na spletnih straneh SODO: https://www.sodo.si/ostali-ceniki/cenik-za-zasilno-oskrbo-z-elektricno-energijo
Ker želimo, da postopek zamenjave dobavitelja elektrike poteka čim bolj preprosto, smo uporabnikom za vse dodatne informacije in pomoč na voljo na brezplačni številki 080 8000.
Info in obvestila Spremembe pogojev
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*