Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Uporaba NEO TV Lite

Predlagamo, da še pred naročilom storitve NEO TV Lite v Mojem Telekom u v trgovini Google Play na televizorju preverite, ali podpira aplikacijo NEO TV Lite.

Pogosta vprašanja

Kako vem, ali imam podprt televizor Android TV, WebOS, Tizen oziroma Vidaa?

Na katerih televizorjih deluje NEO TV Lite?

Kaj potrebujem za uporabo aplikacije NEO TV Lite?

Kako namestim NEO TV Lite?

Kateri TV-programi so na voljo v aplikaciji NEO TV Lite?

Katerih funkcij NEO TV Lite ne podpira?

Na koliko televizorjev lahko namestim NEO TV Lite?

Ali NEO TV Lite deluje prek televizorja, ko je ta povezan v WiFi-omrežje?

Kako dostopam do hitrega menija in menija MOJ TV?

Slika na TV-programu ni takoj ostra.

Na zaslonu se mi izpiše Prišlo je do napake. Kaj to pomeni?

Po vpisu aktivacijske kode se izpiše Prišlo je do težave. Prosimo, poskusite znova.

Koliko časa je veljavna koda, ki je prikazana ob postopku aktivacije NEO TV Lite?

Odprava napak

Slika na TV-programu ni takoj ostra.

Na zaslonu se mi izpiše Prišlo je do napake. Kaj to pomeni?

Po vpisu aktivacijske kode se izpiše Prišlo je do težave. Prosimo, poskusite znova.