0

Plačilo različnih digitalnih vsebin prek računa Telekoma Slovenije vam prinaša različne prednosti

  • hitro, varno in enostavno plačilo
  • pregled izvedenih plačil na računu za mobilne storitve
  • možnost povišanja mesečnega limita

Naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije lahko prek storitve Plačevanje digitalnih vsebin (ang. DCB – Direct Carrier Billing) vse nakupe digitalnih vsebin pri različnih ponudnikih poravnate z mesečnim računom Telekoma Slovenije.

Plačilo z računom Telekoma Slovenije je naročnikom mobilnih storitev omogočeno pri nakupih digitalnih vsebin pri različnih ponudnikih z mobilno napravo Android ali iOS, v katero je vstavljena aktivna kartica SIM Telekoma Slovenije. Opravljeni nakup se vam bo zaračunal na mesečnem računu Telekoma Slovenije.

Kako aktiviram Plačevanje digitalnih vsebin?

Ko želite prvič izbrati omenjeno vrsto plačila, najprej povežite svoj uporabniški račun pri ponudniku digitalne vsebine s svojo mobilno številko, pri tem pa se je treba nahajati v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije. Nadaljnji nakupi so možni tudi prek brezžičnega omrežja WiFi in v gostujočem omrežju. Limit storitve Plačevanje digitalnih vsebin je nastavljen na 60 EUR z DDV in velja za posamezni mesec. Višino mesečnega limita pa lahko tudi spremenite, in sicer do največ 300 EUR z DDV. Najvišji znesek posamezne transakcije je omejen na 50 EUR z DDV. Limit lahko urejate v Mojem Telekomu.

Kako preverim porabo?

Svojo porabo lahko preverite v Mojem Telekomu in prek SMS-sporočila. Na številko 1919 pošljite sporočilo z vsebino PORABA DIGITALNO.

Kateri ponudniki omogočajo plačevanje?

Ponudniki digitalnih vsebin, ki omogočajo plačevanje prek storitve Plačevanje digitalnih vsebin in plačilo prek mesečnega računa Telekoma Slovenije:


App Store

plačevanje digitalnih vsebin za uporabnike Apple

Google Play

plačevanje digitalnih vsebin za uporabnike Google

Opomba
V skrbi za uporabnike vam lahko Telekom Slovenije posreduje SMS-sporočila, e-sporočila ali potisna sporočila z informacijami o uporabi storitev. Če vas tovrstna obvestila ne zanimajo oz. vas motijo, se lahko od prejemanja teh obvestil odjavite na info@telekom.si. Morebitna odjava ne vpliva na prejemanje obvestil, ki vam jih je Telekom Slovenije dolžan posredovati v skladu s pogodbo (npr. obvestila, ki so del postopka transakcij) ali v skladu s predpisi.


Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: