0
UGODEN NAKUP

VČLANITE SE V PROGRAM ZVESTOBE

Točke se vam zbirajo samodejno za vsa aktivna razmerja fiksnih in mobilnih storitev Telekoma Slovenije.

Prijavite se in koristite ugodnosti že danes

PRIJAVA


Ugoden nakup izdelkov na obroke, brez obresti in stroškov financiranja ter z brezplačno dostavo.

 

Opis ugodnosti

Unovčite svoje točke za popuste in druge ugodnosti. Natančen opis ugodnosti si lahko preberete v Navodilih za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije. Več

Polnitev računa Mobi

Napolnite račun Mobi s točkami ugodnosti sebi ali drugemu. 1

10 € polnitev
500 TOČK
20 € polnitev
900 TOČK
Popust pri nakupu

Zamenjajte točke za popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih. 2

  • 300 TOČK
    3 € POPUSTA
  • 500 TOČK
    5 € POPUSTA
  • 900 TOČK
    9 € POPUSTA
  • 1500 TOČK
    15 € POPUSTA
Nakup za 24 obrokov

Ekskluzivna in ugodna izbira izdelkov. 3

Prednosti:
  • plačilo na računu Telekoma Slovenije
  • brez stroškov odobritve in obresti
  • vse dostavimo brezplačno
Želim izdelke
Zakup Balkan

Zagotovite si brezskrbno gostovanje na Balkanu. 4

do 1000 enot za klice ali SMS-e
do 200 MB prenosa podatkov
Mobilni internet

Izberite mobilni internet in brskajte po spletu kar prek vašega mobitela ali tablice. 5

1 GB za tekoči mesec
300 TOČK
20 GB za tekoči mesec
600 TOČK
HR-internet

Zagotovite si mobilni internet na Hrvaškem. 6


20 GB za tekoči mesec

400 TOČK


VSE UGODNOSTI

Kako se včlanim?

Včlanite se enostavno prek spleta. Program zvestobe Telekoma Slovenije je brezplačen, točke pa se vam zbirajo samodejno.

Ste samo nekaj klikov stran, da lahko začnete zbirati točke ugodnosti.​

Prijavite​ se ​​v​​
Moj Telekom
Pridobite
Telekom ID
Aktivirajte
P​rogram zvestobe

PRIJAVI SE

Včlanite se lahko tudi osebno v vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali po pošti . Velja tudi za uporabnike Mobi​.

 

Pogosta vprašanja

Točke pridobivate za vsa svoja naročniška razmerja pri Telekomu Slovenije in za do 2 številki Mobi družinskih članov, če ste ju vključili v Program zvestobe.
Če ste uporabnik Mobi, zbirate točke za številke Mobi, ki ste jih vključili v Program zvestobe.

Načini pridobivanja točk :

Pridobivanje točk Število VALÚ točk Dodeljevanje točk
Točke za plačan mesečni račun za mobilne in fiksne storitve Telekoma Slovenije (za naročnike Telekoma Slovenije) za 1 € plačila pridobite 1 točko enkrat na mesec
Točke za opravljene polnitve računa Mobi (za uporabnike Mobi) za 1 € opravljene polnitve pridobite 1 točko enkrat na mesec
Točke za prehod na e-račun 100 točk za prejemanje računov v e-obliki ob aktivaciji
Točke za zavarovanje 100 točk za sklenitev zavarovanja mobilne naprave po sklenitvi
Točke za Moj Telekom 200 točk za prvo aktivacijo po aktivaciji
Točke za napredni profil VALÚ 300 točk za prvo registracijo 5. v mesecu
Enkratno dodeljene točke v enkratnih akcijah ali ob izrednem dodeljevanju po aktivaciji

Točke za plačan mesečni račun se dodeljujejo za pravočasno plačan zadnji izdani račun (oz. za izdane račune, če je le-teh več) za opravljene informacijske in komunikacijske storitve, brez zneskov za nakupe, opravljene z VALÚ-jem, za prenos številke, donacije, klice na komercialne številke, nezgodno zavarovanje, pogodbene obveznosti ter brez zneskov obrokov pri nakupu izdelkov./p>

Natančna določila unovčevanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije.

Veljavnost točk je 1 leto od pridobitve.

Pridobljene točke lahko unovčite za popuste oziroma druge ugodnosti, ki so na voljo.

Veljavnost točk je 1 leto od pridobitve.

Če ste naročnik storitev Telekoma Slovenije, lahko točke unovčite za:

  • mobilni internet in druge mobilne storitve,
  • vsebine iz videoteke DKino,
  • popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini in Telekomovih centrih,
  • nakup izdelkov na obroke,
  • popust na računu,
  • polnjenje računa Mobi.

Če ste uporabnik Mobi, lahko točke unovčite za:

  • polnjenje računa Mobi,
  • popust pri nakupu izdelkov v Telekomovih centrih.

Natančna določila unovčevanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije.

Izpolnjeno pristopnico pošljite na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniška razmerja, 1546 Ljubljana; po faksu na številko 01 50 06 593 ali na e-naslov info@telekom.si. Pristopni izjavi dodajte tudi: kopijo osebnega dokumenta, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK.

Stanje točk lahko kadarkoli preverite na naslednje načine:

  • v Mojem Telekomu v sklopu Program zvestobe Telekoma Slovenije;
  • s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke (velja za člane, ki imate sklenjeno mobilno naročniško razmerje pri Telekomu Slovenije, in uporabnike Mobi, ki ste določili nosilno številko programa zvestobe) - pošljite PZ TOCKE na številko 1919;
  • s klicem na telefonsko številko 080 8000;
  • osebno na prodajnih mestih Telekoma Slovenije ob predložitvi osebnega dokumenta.

Članstvo lahko kadarkoli prekinete s pisnim zahtevkom, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, po faksu na številko 01 500 65 93 ali na e-naslov info@telekom.si. Ob izstopu iz Programa zvestobe se vse neporabljene točke izbrišejo. Če prekinete vsa svoja naročniška razmerja (ali številke Mobi) pri Telekomu Slovenije, vam preneha veljati članstvo v Programu zvestobe Telekoma Slovenije. Neporabljene točke se s tem datumom izbrišejo.

Popust na računu

S svoje nosilne mobilne številke lahko točke unovčite prek sporočila SMS za naslednje ugodnosti:

  • polnitev računa Mobi,
  • mobilni internet,
  • mobilni internet 1 dan,
  • HR-internet,
  • Balkan 3 dni,
  • Balkan 7 dni,
  • popust na računu.

Natančna določila unovčevanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije.

  1. Registrirajte se v Moj Telekom.
  2. V Mojem Telekomu izberite povezavo Pridobi Telekom ID. Vpišite šifro naročnika SPP in izberite način prevzema kode Telekom ID.
  3. Ko prejmete dopis s kodo Telekom ID, ga vpišite v Moj Telekom

S tem ste si uredili dostop do vseh svojih razmerij. Sledi samo še aktivacija Programa zvestobe, kar prav tako storite v Mojem Telekomu

Oglejte si podroben opis korakov ali video predstavitev.

  • V najbližjem Telekomovem centru
    V Telekomovem centru vas prodajni svetovalec vključi v Program zvestobe Telekoma Slovenije. S seboj prinesite osebni dokument, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK.


  • Po pošti
    Izpolnjeno pristopnico pošljite na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniška razmerja, 1546 Ljubljana; po faksu na številko 01 50 06 593 ali na e-naslov info@telekom.si. Pristopni izjavi dodajte tudi: kopijo osebnega dokumenta, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK.
 

Kako do dodatnih točk?

Izberite e-račun in poskrbite za okolje

Vsi člani Programa zvestobe Telekoma Slovenije, ki se boste naročili na elektronski način prejemanja računov (kar hkrati pomeni odjavo papirnatega načina prejemanja računov), boste nagrajeni z 100 točkami Programa zvestobe.

Preberi več
Zavarujte svojo mobilno napravo

Ob zavarovanju nove mobilne naprave, ki jo kupite na prodajnem mestu Telekoma Slovenije, vam podarimo 100 točk.

 

Preberi več
Pridobite napredni profil VALÚ

Registrirajte se v mobilno aplikacijo VALÚ in pridobite napredni profil VALÚ, mi pa vam ob tem podarimo 300 točk.

 


Nadgradi profil
Kupite izdelek na 24 obrokov

Preverite posebno ponudbo izdelkov na obroke in se odločite za nakup. Nagradili vas bomo s 100, 200 ali 300 točkami.

 


Preglej ponudbo
 
OPOMBE

1Polnitev računa Mobi: V primeru, da član navede telefonsko številko, ki do polnitve ni upravičena, polnitev računa Mobi ni mogoča. Do ugodnosti niso upravičene neaktivne številke Mobi. Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi. Polnitev računa Mobi s koriščenjem točk podaljša veljavnost računa Mobi. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke Programa zvestobe ali osebno v Telekomovem centru vsakih 30 dni.

2Koriščenje popusta v E-trgovini: Za uveljavljanje popusta pri nakupu izdelkov v E-trgovini mora biti član Programa zvestobe registriran na portalu Moj Telekom. Določila nakupa v E-trgovini so opredeljena v dokumentu Postopek nakupa v E-trgovini.

Koriščenje popusta v Telekomovih centrih: Popust pri nakupu izdelkov iz redne in akcijske ponudbe lahko koristite v najbližjem Telekomovem centru. Popust se obračuna pri blagajni, velja pa za posamezen izdelek. Član Programa zvestobe mora ob koriščenju točk ugodnosti za popust pri nakupu izdelkov v Telekomovih centrih predložiti osebni dokument.

3Nakup za 24 obrokov: Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj tri mesece. Pogoj za nakup izdelkov je, da naročnik nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Naročeni izdelek se dostavi v zakonsko opredeljenem roku od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana Programa zvestobe, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko član obrne na pooblaščene servise ali na najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene.

Ugodnost je na voljo naročnikom na osnovne mobilne ali fiksne storitve, kar ne vključuje npr. samostojnega poštnega predala, urnega paketa, elektrike idr.

4Balkan 3 in Balkan 7: Zakup Balkan 3 (ki vključuje 500 enot klicev in SMS-ov ter 100 MB prenosa podatkov) za 200 točk in Balkan 7 (ki vključuje 1.000 enot klicev in SMS-ov ter 200 MB prenosa podatkov) za 400 točk veljata v omrežjih mobilnih operaterjev v izbranih državah: v Srbiji Telekom Srbija in Telenor, v BIH BH Telekom in M:tel, v Črni gori M:tel, v Severni Makedoniji ONE.VIP ter na Kosovu IPKO. Ena enota storitve je enaka eni minuti odhodnega klica ali eni minuti dohodnega klica ali enemu poslanemu sporočilu SMS. Enote storitev se koristijo za dohodne klice, odhodne klice v Slovenijo ter SMS-e.

5Mobilni internet: Na isti številki je v istem mesecu možno isto storitev mobilnega interneta vključiti le enkrat. Če imajo člani Programa zvestobe na svojem računu Programa zvestobe vključenih več številk, lahko isto storitev v istem mesecu vključijo na različnih številkah. Neporabljena količina se ne prenese v naslednji mesec. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke Programa zvestobe ali osebno v Telekomovem centru.

6HR-internet v tekočem mesecu: Zakup HR-internet vključuje 20 GB prenosa podatkov in je možen enkrat v obračunskem obdobju. Velja le v omrežju Hrvaškega Telekoma (HT), ki ima lahko na napravi več imen: HR-CRONET, T-Mobile HR ali HT HR. Svetujemo ročno izbiro operaterja. Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje..





Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: