0

Za vas smo dosegljivi tudi prek vseh digitalnih kanalov ali po telefonu. #OstanimoOdgovorni

Pokličite 080 8000, v E-trgovini, ali v Mojem Telekomu. Vse, kar lahko urejate v Telekomovem centru, lahko sedaj uredite tudi z videoklicem z uporabo aplikacij Viber ali WhatsApp.
Ko potrebujete tehnično pomoč, pa se lahko obrnete na digitalnega svetovalca Maksa, pokličite 080 1000 ali pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si. Preverite tudi, kako lahko naprave v garanciji oddate na servis.

Klik na DA vas vodi neposredno na mesto, kjer uredite želeno, preverite pa opombo pod oznako .

Nakupovanje

 
Program zvestobe
Program zvestobe - nakup izdelka s koriščenjem točk
Nakup brez vezave
Zavarovanje kupljene naprave z vezavo mobilnega razmerja

V primeru prijave škode bomo poskrbeli za brezkontaktni prevzem naprave na dogovorjeni lokaciji.


Mobilne storitve in nakup mobitelov

Fiksne storitve in nakup akcijskih izdelkov

 
Sklenitev novega fiksnega naročniškega razmerja
Menjava paketa za fiksne storitve - obstoječi naročniki
Sklenitev aneksa za fiksne storitve na obstoječem naročniškem razmerju (ponovna vezava za akcijsko ponudbo)
Naročilo NEO Smartbox
Sprememba ali naročilo programskih shem in/ali opcij

Ostale storitve

 
Plačevanje računov
Dvig limita za VALÚ Moneto
Nadgradnja profila VALÚ
Aktivacija varnostnega paketa Kaspersky
Hitra registracija v Moj Telekom
Videoidentifikacija

Tehnična pomoč

 
Diagnostika nedelovanja fiksnega internetnega priključka
Nastavitev WiFi-omrežja
Nastavitev namembnosti vhodov na modemu
Menjava gesla za internet in glavni poštni predal
Menjava gesla za dodatni poštni predal
Nedelovanje fiksnega interneta
Modem ni sinhroniziran v omrežje
Pomoč pri priklopu opreme
Napake na fiksnih paketih prek mobilnega omrežja
Pomoč za mobilne storitve
Prijava napake





Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: