0

Za vas smo ponovno odprli večino Telekomovih centrov po Sloveniji, še naprej pa smo vam na voljo tudi prek vseh digitalnih kanalov. Vabimo vas, da za nakup izdelkov obiščete našo E-trgovino. Če potrebujete informacije v zvezi z našimi storitvami, vas prosimo, da nam pišete na info@telekom.si ali pokličete na brezplačno številko 080 8000. Če potrebujete tehnično pomoč, kontaktirajte našega digitalnega svetovalca Maksa na https://ts.si/maks-kontakt, lahko pa nam tudi pišete na tehnicna.pomoc@telekom.si ali nas pokličete na brezplačno številko 080 1000.
Hvala za razumevanje.

Za nami sta dva meseca in pol, ko smo morali omejiti stike z našimi najbližjimi, a jim hkrati ostati blizu. Zapreti smo morali vse Telekomove centre, zaposleni smo pričeli z delom od doma. Pri Telekomu Slovenije smo v času epidemije poskrbeli za zveste uporabnike, svoje zaposlene in z dobrodelnostjo pripomogli tistim, ki so pomoč potrebovali. Uspešno smo zajezili širitev Kronavirusa. Ostanimo še naprej #povezani in pazimo na svoje zdravje.



Prodaja in pomoč na daljavo

Na enem mestu smo zbrali storitve, ki jih lahko v času epidemije uredite sami, na daljavo:
v E-trgovini, Mojem Telekomu, z digitalnim svetovalcem Maksom ali s klicem na 080 8000 oz. 080 1000 ter videoklicem prek aplikacij Viber in WhatsApp.


  1. Po telefonu:
    Informacije in naročila: 080 8000
    Tehnična pomoč: 080 1000
  2. Prek e-pošte:
    Informacije in naročila:info@telekom.si
    Tehnična pomoč: tehnicna.pomoc@telekom.si
  3. Digitalni svetovalec Maks:
    Tehnična pomoč
VSE STORITVE NA DALJAVO
Oskrbovancem domov za starejše še vedno omogočamo brezplačno klicno in video komunikacijo z bližnjimi

Z mobiteli smo opremili vse domove za starejše, ki so se nam odzvali, seznam domov po regijah, kjer smo omogočili brezplačno komunikacijo. Še vedno lahko pokličete v domove za ostarele in tako na varni razdaliji pozdravite svoje bližnje.

Celoten seznam domov za starejše, ki smo jim omogočili brezplačno komunikacijo

Kako smo poskrbeli za naše zasebne in poslovne uporabnike v času epidemije

Za zasebne uporabnike
 

Uporabnikom smo podarili mobilni prenos podatkov.

 

TV-programske sheme smo brezplačno nadgradili s številnimi otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami.

 

Za otroke smo na NEO v sklop Otroški park dodali pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana, in sicer Sapramiška (za otroke od 3. leta dalje), Zvezdica zaspanka (za otroke od 4. leta dalje), Štiri črne mravljice (za otroke od 3. leta dalje), Ti loviš (za otroke od 2. leta dalje) in Vihar v glavi (za starejše od 12. leta).

 

Ker ni bilo možnosti za skupinske vodene vadbe, smo ustvarili družbeno-koristno platformo #vadidoma, v katero povezujemo vaditelje fitnesa, funkcionalne vadbe, pilatesa in joge. Vaditelji so pripravili vadbe za vse starostne skupine, vadbe so bile vsem brezplačno dostopne prek www.neo.io. Naročniki NEO so vadbe na televiziji poiskali z glasovnim ukazom »Vadi doma« ali »Vadba«.

 

Uporabnikom smo omogočili videoklic v Telekomov center prek aplikacij Viber in WhatsApp. S pomočjo videoklica na mobitelu ali računalniku lahko uporabniki virtualno vstopijo v Telekomov center, pregledajo najnovejše mobitele in se pogovorijo z našimi svetovalci. Izberejo lahko izdelke, ki jim jih hitro in varno dostavimo na želeni naslov.

 

Uporabnikom smo še vedno na voljo prek družbenih omrežij (Facebook, Instagram, Twitter), digitalnega svetovalca Maksa, kontaktnih centrov na brezplačnih številkah 080 8000 (pomoč uporabnikom) in 080 1000 (tehnična pomoč), e-naslova info@telekom.si in Mojega Telekoma.

 

Okrepili smo elektronsko poslovanje in ponudbo izdelkov v E-trgovini, ki so podpirali iniciativo #ostanidoma in uporabnikom omogočali varne nakupe od doma.

 

Pripravili smo več video vodnikov, s katerimi smo uporabnikom omogočali, da si storitve in opremo v svojem domu namestijo sami, tehnik pa jim je za pomoč na voljo v mobilni pisarni.

VEČ
Za poslovne uporabnike
 

Podjetjem smo zagotovili dodatne kapacitete in jim nadgradili obstoječe IKT-rešitve.

 

Poskrbeli smo za posebne potrebe državnih organov.

 

Po tem, ko smo skupaj s partnerji v letu 2019 razvili in predstavili tehnološko rešitev za telemedicinsko obravnavo bolnikov s kroničnimi boleznimi na daljavo, smo za potrebe spremljanja bolnikov s koronavirusom rešitev skupaj z UKC Ljubljana nadgradili tako, da zdravstvenemu osebju omogoča njihovo spremljanje na daljavo.

 

Skupaj z Ministrstvom za javno upravo smo razvili aplikacijo »COVID-19 / Beleženje zdravstvenega stanja zaposlenih«. Aplikacija omogoča varno in učinkovito beleženje zdravstvenega stanja zaposlenih v zdravstvenih ustanovah, ki so v stiku z bolniki. Z aplikacijo bodo zaposleni, ki so doslej podatke vpisovali na list papirja, le-te lahko sporočali na varen in digitalen način, na osnovi prejetih podatkov pa bodo zdravstvene ustanove na učinkovit način izvajale ustrezne ukrepe. Če zaposleni kaže bolezenske znake COVID-19, je namreč zelo pomembno, da ne pride v stik s sodelavci in pacienti oz. da ostane doma.

 

Izvedba izobraževanja prek spleta

 

Podjetjem smo omogočili hitro implementacijo storitve videoidentifikacije in digitalnega podpisa. Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.

 

Uporabnike opozarjamo na dodatno previdnost pri elektronski pošti ter na zlonamerne klice in sporočila SMS prek spleta in družbenih omrežij, saj se v času, ko jih večina dela od doma, povečujejo tudi tveganja za različne načine zlorab.

 

Nenehno prilagajamo ponudbo in storitve (npr. mobilni internet za povezljivost, dodatne programske opcije za nove naročnike NEO, z VALÚ pa spodbujamo brezstično plačevanje in pospešujemo uporabo).

VEČ

Tudi v izrednih okoliščinah, v katerih smo se skupaj znašli, smo in ostajamo srčni in družbeno odgovorni

 

UKC Ljubljana in UKC Maribor smo za nakup zdravstvene opreme, ki je potrebna za zdravljenje bolnikov s koronavirusom, skupno donirali 40.000 evrov. Za zdravljenje bolnikov so ključni ventilatorji, ki zaščitijo dihalne organe bolnikov in jih oskrbujejo s čistim zrakom, ob tem pa zdravstvene ustanove potrebujejo še zaščitne maske, respiratorje, termometre, monitorje za nadzor življenjskih funkcij, pa tudi nepremočljive plašče, očala, rokavice, razkužila in ostalo opremo.

 

Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna smo za novo porodno posteljo namenjeno porodnicam, ki so okužene oz. imajo sum na okužbo s Covid-19, donirali 20.000 evrov. Postojnska porodnišnica, ki je največja v zahodni in južni Sloveniji ter četrta največja porodnišnica v državi, v kateri je v lanskem letu rodilo prek 1500 mamic, je odprla posebno porodno sobo za porode nosečnic s sumom ali z dokazano okužbo s Covid-19, zanjo pa potrebuje novo sodobno porodno posteljo in drugo opremo.

 

V sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport smo pripravili mobilne modeme in zagotovili brezskrben dostop do mobilnega interneta za učence iz socialno ogroženih okolij.

 

V dneh, ko smo se v največji možni meri držili načela #ostanidoma, pomoč tistim, ki so se znašli v stiski, tako kot sicer skozi vse leto, nudijo tudi svetovalci na Zaupnem telefonu Samarijan in Sopotnik na številki 116 123 in TOM telefonu za otroke in mladostnike na številki 116 111. Oba svetovalna telefona že vrsto let kot donator omogočamo v Telekomu Slovenije.

VEČ


Ostanite samostojni z Mojim Telekomom

  • PLAČAJTE RAČUNE

    Naj vas ne skrbi rok plačila računov za storitve Telekoma Slovenije, saj jih lahko poravnate v Mojem Telekomu. Brez provizije, 24 ur na dan in vse dni v tednu. Plačilo je mogoče s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

  • NAPOLNITE MOBI

    S plačilno kartico ali z VALÚ Moneto lahko na daleč napolnite tudi račun Mobi.

  • DELITE GB

    Z najbližjimi delite svoje podatke – s storitvijo Delim GB večkrat po 1, 5, 10 ali 20 GB za prenos podatkov drugemu naročniku mobilnih storitev ali uporabniku Mobi.

  • REGISTRIRAJTE SE

    Obiščite moj.telekom.si ali nas pokličite na 080 8000 in registracijo bomo uredili namesto vas.



MOJ TELEKOM

VSA OBVESTILA

Seznam domov za starejše, kjer oskrbovancem omogočamo brezplačno klicno in video komunikacijo z bližnjimi



Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: